איך להשתמש בפופולריות של אינסטגרם עבור המותג שלך

יש חמש דרכים איך לשפר את פוטנציאל של תוכן באינסטגרם.

אינסטגרם הוא תופעה בין רשתות חברתיות, יש בו יותר מ -800 מיליון משתמשים חודשיים פעילים מכל העולם (מעל 20 מיליון מהם בבריטניה), וכולם עושים יותר מ4.2 מיליארד פוסטים מדי יום. אינסטגרם הוא אחד מפלטפורמות שגודל במהירות ומשפיע ביותר, מעריכים כי הכנסות מפרסום יכולות להגיע ל -10 מיליארד דולר עד 2019. ההשפעה של דמויות, תמונות ווידאו לתקשורת עלתה באופן אקספוננציאלי ב -10 השנים האחרונות, ואינסטגרם (יחד עם פינטרסט וחברת אם פייסבוק) הם משפיעים באופן עמוק על התרבות הפופולרית.

בשנים האחרונות היו הרבה שיחות ודיונים על החשיבות של דור המילניום עבור עסקים המותגים. בבריטניה יש מעל 16 מיליון נציגים של דור המילניום, ועד שנת 2025 מעריכים כי 75% מכוח העבודה יהי מורכב מקבוצה זו. עם השפעה וכוח הקנייה גובר אין פלא, משווקים כל כך מעוניינים להבין כיצד להגיע ביעילות לקבוצה דמוגרפית חשובה זאת.

מדיה חברתית וסמארטפונים הם שני גורמים שמשחקים תפקיד דומיננטי בחייהם של אנשים רבים מדור המילניום, אז עכשיו זה ברור מדוע אינסטגרם, המנהיג בין רשתות חברתיות, גרם תגובה רגשית כזו על הצרכנים הצעירים. לפי המחקר שנערך על-ידי אינסטגרם, כ -70% של אנשים צעירים (בגיל 18 – 14 שנים) ו38% אנשים יותר מבוגרים (בגיל 25 – 34 שנים) בבריטניה משתמשים באינטגרם מדי חודש. האגודה של ערכים ואמונות ייחודיות של דור המילניום ואינסטגרם הובלה לכמה מגמות מעניינות המגדירות איך מותגים מיוצגים בצורה דיגיטלית.

הופעתה של "יכולת אינסטגרם" (instagrammability)

על פי מחקר של Eventbrite ו Harris Poll, כאשר מדובר על כסף, "ניסיון" עולה על "דברים", עם זה, יותר משלושה רבעים של דור המילניום (78%) מעדיפים להוציא כסף על החוויה או האירוע הרצוי, במקום לקנות משהו. את הרצון הזה כדי לקבל חוויה אפשר לראות אם אנו מנתחים את הוצאות על נסיעות, מזון ופסטיבלי מוסיקה, כי נושאים אלה מופצים באופן נרחב בין חברים ברשתות חברתיות:

החשיבות של חוויה ויכולת לשתף בה אחד עם השני הובילה להופעה של "יכולת אינסטגרם" כמו מגמה, לפי מחקר של Schofields Insurance בשנת 2017, המגמה היא המוטיבציה העיקרית לבחירת מקום מנוחה לדור המילניום. צרכנים היום חושבים לא רק על מרחק ויחס מחיר ואיכות, אלא גם את האווירה, נופים ומראה כללי של החוויה שהם מעדיפים לקנות.

כאשר אנו רואים ש50% מחדשות באינסטגרם משתמשי האינסטגרם לא מקבלים מחבריהם, אפשר להסיק כי אנשים לא בהכרח רוצים לתקשר עם חברים ובני משפחה ברשת חברתית. במקום זאת, הם רוצים השראה, מוטיבציה ובידור דרך מידע שונה. זה יכול להיות מידע מחברים של חברים, אנשים בעלי השפעה מפורסמים וסלבריטאים, אבל בעוד יש מעל 25 מיליון פרופילים עסקיים, המידע מגיע גם על מותגים. אינסטגרם טוען כי 75 אחוזים של אנשים מתחילים לפעול לאחר השראה מן איזה פוסט, ולכן למותגים יש אפשרות לתקשר עם הצרכנים באופן משמעותי.

אנו חווים השפעה גוברת של "יכולת אינסטגרם" כמעט בכל פוסט, אנשים מבלים יותר זמן ותשומת לב על קומפוזיציה, תאורה, צבע ונושא. אבל איך מותגים יכולים להשתמש במגמה הזאת ולא להפגין ציניות ואופורטוניזם?

צריך להגן על מקוריות ואותנטיות

כדי להשפיע באינסטגרם, אתה צריך לחפש דרכים להיות מקורי, ולא רק לחקות אחרים. מה שחשוב יותר, אתה חייב להיות אותנטי ולהישאר נאמן למותג שלך, או יקרה הדבר הבא:

אותנטיות היא תכונה מוערכת באמת, דור המילניום ומייחס לה חשיבות רבה, אז חשוב מאוד לא לסטות ממה שמותג שלך מייצג באמת. כל מותג הוא שונה מאוד, ולכן קשה לעשות רשימה של כללים קשיחים ומהירים, אבל כמורה כללי:

  • מנסה לא להיות זהיר מדי בבחירת התוכן, זה יכול לבלבל אותך ולדחות מן העיצוב הנבחר ואסתטיקה שלך
  • אתה צריך להיות מכובד, מנומס ולענות במהירות על הערות
  • לא למהר להשתמש בהאשטאג, אם אין לך קשר אמיתי למגמה
  • צריך לעיין באנשים אחרים, מותגים ועסקים מהסיבות הנכונות
  • לא צורך להיות פרפקציוניסט – לפעמים תמונות מטושטשות ולא מושלמות יכולים לקבל את אותה השפעה כמו תמונות איכותיות:

צריך להישאר על גבי מגמות העיצוב והצילום

משתמשי האינסטגרם הם פיקחים יותר מתמיד, לכן, יש לקחת בחשבון מגמות עכשוויות וחדשות בתכנון ובצילום. אמנם הם צריכים להיות רלוונטיים לך ולעמוד בדרישות שלך עבור עיצוב ויזואלי של המותג שלך, זוהי דרך מצוינת לגלות מה מעניין לקהל רחב יותר של אינסטגרם.

בשנה שעברה, המוקד היה על קולנוע, טכנולוגיות תלת-ממד, צורות גיאומטריות וצבע ורוד (Millenial Pink), בעוד 2018 עבר לסצינות סוריאליסטיות, צילום נסיעות, ריאליזם קונספטואלי ואולטרה סגול:

שילוב של ניסיון מקוון ולא מקוון

יצירת קשר בין המותג שלך מקוון ולא מקוון זוהי דרך מבריקה להגביר את תפוקה של המותג שלך. הצרכנים של דור המילניום מחפשים בהחוויה, אבל באותו זמן יש להם את ההזדמנות לחלוק את החוויה הזאת עם חברים שלהם, בכך הם עושים את הפרסומת שלך אמיתי.

שוק המזון ברחוב בעיר דרבי, Bustler Market, הוא עושה עבודה מצוינת בעזרת אינסטגרם כדי לקדם את האווירה ואת המגוון של השוק, וגם כדי להראות את האיכות והטעם של המזונים ותבשילים:

כתוצאה מכך, פרופיל שלהם באינסטגרם נראה מעורר תיאבון, ולקוחות משתפים בחופשיות את החוויות הקולינריות שלהם בעזרת האשטאג bustlerstreet#, ובכך הם מחזקים את המוניטין הקיים כבר.

אוכל אינסטגרם

 

אתה זריך לדעת לשחק עם המותג שלך

מחקרים של אינסטגרם הראו, כי דור המילניום היו היו מעוניינים ביותר בפוסטים עם תוכן מצחיק:

כמובן, כדאי לחזור על זה שוב, שאם למותג שלך בלתי אפיני להראות מצחיק, אתה צריך להיות זהיר עם בדיחות, כי בדיחות שונות יכולות לתת משמעות אחרת למותג, אז צריך להיות קשוב לזה.

אם אתה לא לוקח את עצמך יותר מדי ברצינות, אתה נותן ללקוחות ולמשתמשים של המותג שלך להרגיש את עצמם חופשי. זה יכול לשפר את "יכולת אינסטגרם" של המותג שלך, זה יעודד אנשים לשתף ולדבר על המותג בדרכים חדשות ומעניינות.

שיתוף פעולה עם מותגים מפורסמים

שיווק סוכני השפעה התפוצץ ממש בשנים האחרונות, ועבודה עם אנשים חזקים ומנהיגי מחשבה אחרים היא אסטרטגיה שמותגים רבים משתמשים כדי להגדיל את היקף ואת האינטראקציה עם הקהל שלהם, ולעשות תוכן של פוסטים "יכולת אינסטגרם" חזקה. סוכני השפעה שיכללו את האמנות של "יכולת אינסטגרם": הפכו את המקומות, מאכלים, מזונות ואפילו מבנים למראות פנטסטיות – בסופו של דבר, הרווחים שלהם תלויים בזה!

אם אתה יכול ליצור שותפות רלוונטית ואותנטית, אז שיווק סוכני השפעה יכול להיות דרך מצוינת להגיע ישירות לקהל שכבר קיים או לקהל חדש. ועבודה משותפת שלכם לא צריך להיות יקר. כאשר שמות מפורסמים כגון Zoella, Jim Chapman או Joe Sugg ממשיכים לקבל הרבה תשומת לב, יש הרבה אנשים משפיעים אחרים עם היקף לא גדול, אבל הם מתאימים יותר למותג שלך, ואתה יכול להשתמש בזה.

ג'ים צ'פמן אינסטגרם

מסקנה

לאמתו של דבר, גישה יצירתית באינסטגרם היא גישה יצירתית בפני עצמו. אם אתה מקדיש מספיק זמן ומאמץ ולתכנן את התוכן שלך בדרך הנכונה, הרבה יותר סביר שהתוכן ימצא תגובה מהמשתמשים שלך.

עם זאת, כאשר אנו מתחילים לקחת בחשבון את המגמות השונות בעיצוב וצילום, ניסיון העבודה שלך עם המותג ומאפיינים ייחודיים של דור המילניום, אנחנו יכולים להתחיל להסתגל ולבנות את התוכן כדי שהוא ישפר את "יכולת אינסטגרם" ופוטנציאל התקשורת. אין מתכון להצלחה, אז אתה צריך להתנסות, להגשים משהו חדש ולהינות!