איך למקסם את השימוש בקישור שאלות באינסטגרם-

אינסטגרם השיקה תכונה חדשה עבור הסיפורים היומים באינסטגרם-שאלות-וזו דרך חדשה להגדיל את כמות העוקבים שלך.

שירות זה לקח השראה מ"רדיט"-"שאל אותי כול דבר"- פורמט ששולב לתוך הסיפור היומי באינסטגרם.

שירות זה מאפשר לצרף קישור של שאלות על התמונות או סרטונים שאתה מפרסם. שמאפשר לעוקבים לשאול כול שאלה או מחשבה שיש להם.

זה נעשה על ידי בחירת מדבקת "שאלות" הממוקם בספריית המדבקות.

לאחר מכן,המשיבים מגיבים ומשתתפים על ידי הקלדה של תגובות.

הצגה חוזרת של ההודעה מאפשרת להציג את השאלות האלו על ידי החלקה.

בעזרת שאלות אלו העוקבים יכולים להגיב ולרשום את דעתם.

לאחר מכן המשתמש יכול לבחור להגיב באופן ציבורי או פרטי ובכך ליצור סיפור נוסף.

תמונות הפרופיל ושמות המשתמשים של העוקבים שמגיבים לא יוצגו.

הערה! השאלות אינן אנונימיות, משתמשים יכולים לראות את השאלות שלך, התשובות הם אנונימיות 🙂

ניתן לייעל את קישור שאלות אף יותר על ידי נקיטת הצעדים הבאים:

# 1. בחר את היום שאתה מפרסם במחשבה רבה

למרות הרווח הברור עם תוכנה זו, יש דרכים נוספות לייעל. לדוגמה, בחירת היום הנכון כדי לפרסם קישורי שאלה יכולה לשפר את ההתקשרות עם העוקבים באופן משמעותי על ידי ניצול האלגוריתם של אינסטגרם.

כמו כן ראוי לציין כי הזמן הטוב ביותר לכתוב באינסטגרם משתנה מחשבון אחד למשנהו.

ניצול של אזורי זמן כאשר רוב העוקבים הם מקוונים יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון הפוסט.

פרסום במהלך שעות שאינם שעות עבודה כגון ערבים וארוחת צהריים מוביל להצלחה.

2#  הזמן את העוקבים והמשפיעים הרלוונטיים להשתתף

הזמנת תומכים רלוונטיים ומשפיעים להשתתף היא עוד דרך מצוינת למקסם את קישור השאלות.

העוקבים והמשפיעים הנכונים יובילו ליותר לייקים ופוסטים לסיפורי האינסטגרם.

בנוסף זה יוביל למספר רב יותר של שאלות שהעוקבים ישאלו.

יצירת דו שיח עם העוקבים המשפיעים היא דרך חשובה לשיפור הפרופיל שלך במדיה החברתית.

הוספת האשטאגים לסיפורים היומיים מסייעת לפוסטים להיות קלים למציאה בזכות האלגוריתם האינסטגרמי.

האשטאגים הם הכרחיים כדי שאנשים שאתה לא מכיר ימצאו את הסיפורים היומיים שלך.

3#  שלב גרפיקה מרהיבה

שילוב גרפיקה חזותית המושכת את העין בסיפורים היומים היא דרך שתוביל למשיכת תשומת לב.

זה בנוסף למטרות הברורות שגרפיקה חזותית בדר"כ משרתת.

ראוי לציין כי משתמשי האינטרנט צריכים להשקיע יותר זמן על באינסטגרם לעומת רשתות חברתיות אחרות. אינסטגרם משתמשת בכל המשאבים שלה כדי להגדיל את השימוש באפליקציה.

תוכן חזותי גם מאפשר לעסק לקבוע כיצד הם רוצים שהמותג יוצג באפליקציה.

יש מספר מסננים קבוע אשר ניתן להשתמש בהם כדי להגדיל את איכות התוכן החזותי ולשמור על עקביות הפרופיל.

גרפיקה יפה מיעלת את השימוש בקישורי שאלה.

4# תמדוד את ההישגים שלך בעזרת ניתוחי נתוני אינסטגרם

מדידת ההישגים שלך עם Instagram analytics היא גם צעד חשוב לקחת לקראת מקסום פוטנציאל קישורי שאלה.

הרבה תובנות ניתן ללקט מניתוח אינסטגרם כגון אופי הביצועים הדמוגרפיים, ביצועים כללים, ואופטימיזציה של התוכן.

מעקב אחר המדדים החשובים ביותר, יעזור לך לפתח אסטרטגיה טובה יותר עבור אינסטגרם.

בעת מעקב אחרי ניתוח הביצועים שלך באינסטגרם עיין ב:     

מספר צפיות
מספר קליקים
קָדִימָה
חזור
יציאה
תגובות
הסיפורים הבאים
צופים בצפייה ישירה

באמצעות קישורי שאלות אינסטגרם תוכל לשפר את המדדים שציינתי.

מחשבה סופית

אינסטגרם ממציאה דרכים חדשניות להשיג יותר עוקבים.

על ידי כך שהעוקבים שלך יכולים לפרסם שאלות על תמונה או סרטון מסוים שהעלית,המסלול ליצירת קשר משמעותי עם העוקבים שלך התקצר ונעשה קל יותר.

תכונה חדשה של קישורי שאלות היא בפוטנציאל משנה את חוקי המשחק עבור סיפורי האינסטגרם שלך.

הפשטות של קישור שאלות והצמדתם לכל מקום בסיפורים היומים עוזרת לך לפרסם סיפורים מרתקים וחיזוק הקשר עם עם הקהל שלך.

תורך,מתי תתחיל לעסוק בכול מה שדיברנו עליו?

הסיפור היומי באינסטגרם.