על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

אינסטגרם מדווחת שהיא עובדת על תיקון לבעיית ההאשטאג

שימו לב וראו! אינסטגרם בודק תכונה חדשה להוספת האשטאג כאבן נפרדת מתחת לתמונות.

חוקר היישומים, ג'יין מנצ'ון וונג, צייצה מוקדם יותר השבוע צילום מסך של מה שנראה כמו גירסת ביתא של תכונה חדשה של אינסטגרם, אשר צריכה לפשט ולשפר את האשטאגים המוצגים על פלטפורמה זו. נכון לעכשיו, הרבה משתמשי אינסטגרם ממלאים את התגובות שלהם בהאשטאגים, מה שהופך את חוויית המשתמש לפחות כיפית.

 

בזמן שאנחנו מחכים להודעה הרשמית (או לשחרור) מאינסטגרם, אני תמיד ממליץ ללקוחות שלי לשים האשטאגים בתגובה הראשונה. פעולה זו תהפוך את הפוסטים שלך לניתנים לגילוי כפי שלא היו בלעדיהם, ולשמור על האשטאגים מרתקים ומדוייקים. בנוסף, אם אתה משתף את הפוסטים שלך באינסטגרם לפלטפורמות חברתיות אחרות שבהן השימוש בהאשטאג אינו חלק מנוהג הכללי (כגון Facebook ו- Pinterest), הוספת ההאשטאג שלך כתגובה ראשונה שומרת על כיתובים ידידותיים למשתמש בפלטפורמות האחרות.

אז, בפעם הבאה שתפרסם באינסטגרם, כתוב את הכיתוב ולחץ על פוסט. לאחר מכן, היכנס לתגובות וצור תגובה חדשה והקלד את האשטאגים שם.

 

השמועה החדשה אומרת שהתכונה החדשה גם אינה מטילה הגבלה על מספר האשטאגים תחת הודעה אחת. עם זאת, סביר להניח כי התכונה תהיה מוגבלת כאשר היא תהפוך להיות זמינה. 30 הוא המספר המרבי הנוכחי של האשטאג בתגובה אחת, וזה הרבה אם אתה משתמש בהם כראוי.

 

אני מאוד ממליץ לך לנצל את כולם כדי להגדיל את הנראות של הפוסטים ולמשוך יותר את קהל היעד שלך לפוסט. האשטאגים הם הדרך החזקה ביותר להתגלות על פלטפורמה זו! אם אתה חושב על זה, האשטאג הם באמת כמו מילות מפתח. אז, אם אתה רוצה שהקהל האידיאלי ימצא את הפוסטים שלך, אתה צריך לעלות את רמת ההבנה שלך בהאשאטגים. אל תסמוך על מישהו שבטעות ראה את הפוסטים שלך; עליך להיות אסטרטגי מאוד ולשפר אותם כדי להגיע לחשיפה מקסימלית.

מניסיוני, משתמשים חדשים באינסטגרם מתנגדים למלא את כל 30 ההאשטאגים, בגלל הפחד שזה נראה "ספאמי" ו "נואש". לזה אני אומר: זה לא נכון. אם אתה שם לב לחלק מהפוסטים והפופולריים ביותר, רובם מנצלים את מגבלת ההאשטאג – וכך גם אתה. אלא אם כן אתה ביונסה – אז אתה לא צריך האשטאג.

 

אבל מכיוון שאתה (עדיין) לא ביונסה, תעשה את התוכן שלך יצירתי וטוב כדי למקסם את החשיפה שלך! אתה מבלה זמן כדי לעצב את תמונה המושלמת ולאחר מכן אתה מבלה עוד קצת זמן בליטושים ועיצובים ובכיתוב מפואר, ואז … אתה לא עושה דבר עבור החשיפה וכדי שאנשים נוספים יוכלו לראות את זה! אם אתה מכניס האשטאג לתוך התגובה, אף אחד לא באמת נאלץ לעבור דרכם או לקרוא אותם – אז זה מחוץ לטווח ראייה, ומחוץ לטווח מחשבה.

 

עם זאת, לא כל ההאשטאגים נולדו שווים. כדי באמת למנף את הכוח של האשטאג , אתה צריך להבין אסטרטגית ולהשתמש רק בהאשטאגים רלוונטיים מאוד ופופולריים, אך לא בשימוש יתר על המידה. אני ממליץ על האשטאגים שיש להם בין 30,000 ו 500,000 הודעות הקשורות אליהם.

 

כמו כן, שואפים ליצור שילוב טוב של האשטאגים עם נפח נמוך, בינוני, גבוה של תוכן. האשטאג יותר פופולרי יבטיח כי התוכן שלך יתגלה ויראה על ידי אנשים רבים ככל האפשר, בעוד שהאשטאג פחות פופולרי יכול להבטיח לתוכן שלך את הסיכוי להישאר למעלה למעלה, כך שהוא יתגלה כל הזמן.

 

כמו כן, חשוב לבדוק כמה כניסות קיבלת לדף הראשי מכל פוסט וכך להבין איזה האשטאגים עובדים יותר ואילו פחות. בהתאם לביצועים של הפוסט שלך, הוא עשוי להיות מובלט בראש הפוסטים עבור האשטאג זה. זוהי אסטרטגיה מדהימה כדי למקסם את המעורבות והצפיות ולמנף את גורם הוויראליזם.

 

אמנם אין עדיין מידע או תאריך שחרור מאושר, אני מציע לך להתחיל לחקור את נושא ההאשטאג בצורה הטובה ביותר עבור העסק שלך עכשיו. וכאשר התכונה החדשה תשתחרר, אתה תהיה כבר מוכן אסטרטגיית לגבי תוכנית השיווק שלך באינסטגרם.

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

16 רעיונות מעוררי השראה להפיכת הפיד באינסטגרם למעניין יותר בעזרת פוסטים יצירתיים

The Importance of instagram followers

אייל גולן אינסטגרם – לא רק למפורסמים