אלו סוגי עסקים צריכים לשקול שימוש באינסטגרם ולמה
אינסטגרם היא אחת האפליקציות הכי לא מובנות של הרשת החברתית בשיווק עסקים. חלק מהחברות פשוט לא רואות את החשיבות שבהשקעת זמן ואנרגיה בלמכור את עצמן דרך תמונות. אם אתה הבעלים של אחת החברות האלה או עובד באחת מהן, רק תזכור, תמונה אחת שווה אלף מילים.
לאלו חברות כדאי להשתמש באינסטגרם?
אינסטגרם יכולה להוביל מכירות ולהגביר תכתובת באופן יעיל בדיוק כמו ערוצים של הרשת החברתית אם לא יותר טוב בדרכים רבות. 75% בקירוב מהעסקים כבר משתמשים באינסטגרם לקידום העסקים שלהם ולפיתוח נוכחות חזקה ברשת החברתית. עם 150 מיליון המשתמשים באינסטגרם, אתה מפספס כמות רחבה של לקוחות פוטנציאליים והזדמנויות רחבות אם אתה מזניח את האמצעי החשוב הזה.
כל חברה צריכה להשתמש באינסטגרם, לא משנה מאיזו תעשייה. הנקודה היא שתקשורת היא המפתח, ויותר אמצעים בהם אתה יכול להשתמש כדי להשיג לקוחות, יותר טוב. חברות שברור שישתמשו באינסטגרם הן חברות שיש להן קשר לתקשורת ויזואלית או מוזרים פיזיים; למרות זאת, זה לא אומר שהחברה שלך לא תרוויח משימוש באינסטגרם אם היא חברה המוכרת משהו כמו שירות.
מה אם אני מציע שירות?
בואו ניקח לדוגמא ארגונים ללא מטרות רווח. ארגונים ללא מטרות רווח עובדים עם קהילות ותורמים כל יום כדי לאסוף תרומות ולהציג את כל העבודה הטובה שהם עושים. אינסטגרם נותנת לארגונים ללא מטרות רווח את ההזדמנות לתקשר עם התורמים והמתנדבים שלהם בדרך ייחודית כך שכל אחד יכול לשתף את חוויותיו שהארגון ללא מטרות רווח עובד למענן. אם אנשים פרטיים יכולים לראות מנהלים ועובדים של הארגונים הללו בשטח וזוכים להכיר את פניהם באופן אישי, יש סיכוי גבוה יותר שהם ימשיכו לתמוך במטרה ואף ירצו להצטרף אליה בעצמם.
דוגמא נוספת היא סוכן נסיעות. מישהו שהוא בתעשיית הטיולים והתיירות אין לו מוצר למכור, אך יש להם ניסיון שהם יכולים לשתף. פרסום תמונות נחשקות של חופים טרופיים, יעדים הנחשבים כגני עדן והצגת לקוחות שהשתמשו בשירות שלך כדי לבקר במקומות אקזוטיים יפתו לקוחות להשתמש בעסק שלך. בינתיים, סוכן נסיעות יכול להתעסק ברמה האישית עם כל לקוח או לקוח עתידי, לאהוב את תמונות המסע שלהם ולהתעדכן איך הולך הטיול שלהם.
אלו רק שני תחומים שיכולים להצליח להשתמש באינסטגרם לטובתם. באופן כללי, כל תעשייה של שירות או מוצר ויזואלי יכולים למצוא דרך להשתמש באינסטגרם לטובתם כדי להגביר מכירות או להגיע ללקוחות. אפילו לקבל את ההזדמנות לערב לקוחות בדרכים ייחודיות כמו שיתוף קודי קידום דרך אינסטגרם יכולים להועיל לך ולעסק שלך. על כל תירוץ העולה על דעתך מדוע לא להשתמש באמצעי השיווק שלך כדי לפתח חשבון אינסטגרם ישנן 150 סיבות אחרות מדוע עליך לעשות זאת.