על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

דרכים שעסקים משפרים תדמית בעזרת גרפיקה ממוחשבת לשימוש בסיפורי היומי באינסטגרם

סיפורי אינסטגרם של קבצי גרפיקה עשויים להיות מגמת השיווק החמה ביותר, אבל האם ידעת שאתה יכול להוסיף קבצי גרפיקה עבור העסק שלך?

זה לא פלא שעסקים כול כך מהר קופצים על העגלה של גרפיקה ממוחשבת – זו הדרך המושלמת להוסיף קצת אישיות לסיפורים שלך, שלא לדבר הם יכולים להגדיל את המודעות למותג שלך ולהגדיל את מספר העוקבים!

מחפש כמה סיפורי גרפיקה בשביל לקבל השראה עבור החשבון שלך? מאמר הבא, אנו בודקים כיצד 7 עסקים יצירתיים משתמשים ב- GIF בסיפורי אינסטגרם, וכיצד ניתן לעקוב אחריהם:

# 1: יצירת אנימציה בעזרת גרפיקה כמו @ritual

יצירת GIFs משלך באינסטגרם "סטורי" היא דרך מצוינת להגדיל את המודעות למותג ולהוסיף אלמנט ממותג לסיפורים שלך – וזה גם סופר קל לעשות!

קחו לדוגמה את @Ritual חברת הוויטמינים המודרנית יצרה לאחרונה סדרה משלהם של קבצי גרפיקה ממותגים על סיפורי אינסטגרם כדי לתת ללקוחותיהם דרך חדשה לשתף תוכן שנוצר על ידי משתמשים:

בסך הכל," ריטואל" יצרה כמעט תריסר סרטונים גרפים שונים בסיפורים היומים של אינסטגרם , כולל קבצי גרפיקה של המוצרים שלהם, סיסמאות, ולוגו. כל מה שאתה צריך לעשות זה לחפש "פולחן" בעת הוספת GIF לסיפור שלך, ואתה יכול למצוא אותם במהירות שם!

השתמשנו באותה אסטרטגיה בתוכנת “Later”, ויצרנו טונות של כיף באינסטגרם בסיפורים יומים כמו "החלק למעלה" "בגידה" ו "קישור ביו",כל אחד יכול להשתמש בהם כדי לקדם את הסיפורים שלהם, על ידי שימוש ב"Later"! ראינו הצלחה ענקית, עם מעל 69 מיליון צפיות עד כה!

# 2: השתמש באנימציה עם גרפיקה ממוחשבת ב"סטורי" היומי כמו @Supergoop

אחד הדברים הגדולים בשימוש באנימציה גרפית באינסטגרם היא היכולת להפוך תמונות או מוצרים רגילים, לגרפיקה מרהיבה שמושכת את העין!

שמו לב ל@spergoop. חברת קרם הגנה שלעיתים קרובות מוסיפה אנימציה שובבה לתמונות של המוצרים שלהם כדי למשוך את תשומת הלב שלהם מהחלקה אל התמונה הבא:

זו באמת אסטרטגיה נהדרת. עם כל כך הרבה עסקים יצירת תוכן עבור סיפורים אינסטגרם היום, זה נהיה יותר ויותר קשה לתפוס את תשומת הלב של אנשים – במיוחד כשמדובר בתמונות המוצר.

תלמדו מהטקטיקה של Supergoop שמשתמשת באנימציה גרפית שמושכת את העין כדי להגיע אל הצופים שלך ולשמור עליהם.

# 3: השתמש באנימציה ממוחשבת כדי לשכנע את הצופים להקיש על הסרטון כמו @באפי

כפי שהזכרנו לעיל, לגרום לצופים לצפות בכול הסיפור שלך הוא הרבה יותר מאתגר ממה שהיה פעם – אבל יש כמה אסטרטגיות שאתה יכול להשתמש כדי לתפוס את תשומת הלב של אנשים.

לדוגמה, מותג השמיכה המודרנית @ buffy משתמש לעתים קרובות בקובץ אנימציה ממוחשבת כדי לשכנע את הצופים להמשיך להקיש על שאר הסיפור שלהם:

# 4: השתמש באנימציה ממוחשבת כדי למשוך תשומת לב לעבר הקישורים שלך כמו

@ Otdoorvoices

כאשר אינסטגרם לראשונה הציגה את היכולת להוסיף קישורים לסיפורים של אינסטגרם בשנת 2017, זה שינה את חוקי המשחק. במקום להסתמך רק על הקישור ביו שלהם, עסקים יכולים לנווט תנועה חזרה לאתר האינטרנט שלהם או בבלוג באמצעות אינסטגרם "סטורי".

למרבה הצער, רבים מעסקים אלה למדו עד מהרה כי לשכע אנשים להחליק על הסיפורים שלהם זה לא קל,

כדי להתגבר על זה, כמה עסקים כמו המותג athleisure@utdoorvoices החלו להשתמש אנימציה ממוחשבת כדי למשוך תשומת לב ל"קרא עוד" שתוביל לקריאה לפעולה בסיפור היומי שלהם באינסטגרם.

שילוב של קישור ב-אינסטגרם בסיפור היומי שלך עם גרפיקה ממוחשבת הוא באמת הפתרון המושלם – קבצי אנימציה ממוחשבת הם פתרון שיווקי קליל ומהנה והם יכולים לפתות את הצופים כדי להחליק למעלה מבלי להיראות כאילו הם לוחצים מדי.

תחפש דרכים שובבות כדי להדגיש את "קרא עוד" שיוביל לקישור לאתר שלך/לקניית מוצר. אתה בוודאות תקבל יותר קליקים!

# 5: השתמש בקבצי גרפיקה ממוחשבת כדי לקדם את קמפיין הפרסום שלך ב-אינסטגרם כמו @ girlboss

בשנים האחרונות, סיפורים באינסטגרם התפתחו כאחד הערוצים הטובים ביותר עבור עסקים כדי ליצור טונות של עניין סביב מסעות השיווק שלהם.

אבל עם עסקים רבים כל כך שמשתמשים באינסטגרם "סטורי" כדי לקדם את מסעות הפרסום שלהם, זה יכול להיות קשה להתמודד עם כול הרעש ובאמת לתפוס את תשומת הלב של אנשים.

לכן עסקים רבים כמו @ girlboss החלו להשתמש באנימציה ממוחשבת כדי להתבלט. בין אם מדובר ב- "ניצחון" מהבהב או בסבב של "הצעות מיוחדות", שימוש באנימציה ממוחשבת כדי לקדם תחרות היא דרך נהדרת למשוך אנשים.

רק תזכור: בעת שימוש באנימציה ממוחשבת בסיפורים היומים באינסטגרם, עדיף לעקוב אחר גישת "פחות הוא יותר". מאז שהחלו להשתמש מדבקות שאלה באנימציה, הוספת יותר מדי גרפיקה ממוחשבת  עלולה לגרום לצופים לצאת מהסיפור שלך.

# 6: שלב תמונות של האנימציה שלך לתוך קריאה לפעולות כמו @ hellotushy

אחד הדברים הטובים ביותר של קבצי אנימציה ממוחשבת של סיפורים באינסטגרם הוא שיש כל כך הרבה מהם!

ההיצע של אפשריות אנימציה הוא אינסופי, מה שנותן לעסקים אין ספור אפשרויות לבחירה.

ובעוד זה נהדר להשתמש באנימציה כדי לשעשע את העוקבים שלך, מספר עסקים כמו

@ hellotushy מצאו שימוש יותר קונקרטי עבור גרפיקה ממוחשבת: הם החליפו את הקריאה לפעולה שלהם בסיפור היומי באינסטגרם.

כמו שהזכרנו לעיל, באמצעות אנימציה ממוחשבת שימוש בסטורי באינסטגרם היא טכניקה שיווקית מצוינת עבור עסקים שרוצים להביא תוצאות מבלי להיראות נואשים מדי.

בפעם הבאה שאתה יוצר סיפור עם קריאה לפעולה בו, תלמד מהטקטיקה של Tushy ותכין גרפיקה ממוחשבת מתאימה כדי להעביר את המסר.

# 7: השתמש ב-כיתובי גרפיקה כדי להוסיף אלמנט עיצובי מהנה לסיפורים שלך כמו @nakedcph

הוספת אלמנט אנימציה לתמונה שלך היא דרך נהדרת להפוך את התמונות שלך לחיות. תזכור הכיתובים שלך לא צריכים להאפיל על התמונה שלך, הוספת כיתובים לסיפור שלך היא דרך מצוינת לתפוס את תשומת הלב של האנשים ולשמור אותם מעוניינים.

דוגמה נהדרת מגיעה מחנות נעליים לנשים @ nakedcph אשר משתמשת לעתים קרובות בתכני גרפיקה כדי להוסיף אלמנט עיצובי מהנה לסיפורי האינסטגרם שלהם:

כמו בכל דבר שאתה מפרסם במדיה חברתית, חשוב לחפש קבצי גרפיקה אשר משפרים את תוכן הסיפור שלך ולא גורעים ממנו. תבחר את הזמן הנכון להוסיף גרפיקה יפה לתמונות שלך ורק כאשר זה הגיוני ומתאים לתוכן.

הוספת כיתובי גרפיקה לסיפורים היומים באינסטגרם יכול להיות מאוד כיפי,אבל אתה צריך לוודא שאתה משתמש בהם במשורה!

אני מקווה שזה נותן לך את כל ההשראה שאתה צריך להתחיל להוסיף גרפיקה לסיפורים היומים באינסטגרם! בסוף היום, אין דרך לא נכונה להשתמש ב-גרפיקה ממוחשבת. אבל אם אתה רוצה לקבל תוצאות טובות יותר טובות בסיפורים היומים שלך, נסה לעקוב אחר הדוגמאות היצירתיות שאנו תיארנו בפוסט הזה!

אינסטגרם