המדריך השלם לערוץ טלוויזית אינסטגרם

בחזרה לשנת 2010 שאינסטגרם רק הושק, 25,000 אנשים הצטרפו כבר ביום הראשון.

מאז אינסטגרם גדל מידי שנה,ובשנה זו הקהילה הגיעה למילארד משתמשים פעילים.

כמו כן, במהלך השנים היו הרבה שינויים פונקציונליים, העדכון האחרון הוא  של פלטפורמת וידאו חדשה.

במאמר זה, תוכל למצוא את כל מה שאתה צריך לדעת על תוכנה חדשה זו.

איך זה עובד וכיצד אתה יכול לפרסם סרטוני טלוויזיה ארוכים עבור העסק שלך.

כמו כן נסביר כיצד להעלות סרטונים ומה חדש.

1.כל מה שאתה צריך לדעת על אינסטגרם טלוויזיה

2.איך להשתמש בזה עבור העסק שלך

  1. קטגוריות
    4. מה ההבדל בין סיפור אינסטגרם יומי לסיפור אינסטגרם טלוויזיה ?
    5. סרטוני טלוויזית אינסטגרם מול יוטוב
  2. אורך וגדול מומלץ של סרטון אינסטגרם טלוויזיה

7.איך להעלות סרטון אינסטגרם טלוויזיה

1. מה זה ערוץ אינסטגרם טלוויזיה?

אינסטגרם טלוויזיה זה דרך לשבור את שוק הטלוויזיה הרגיל,ולהחליף אותו בסוג חדש של צפייה בתוכן בעזרת הסמארטפון שלך, זה ישנה את חוקי המשחק בשביל חברות קיימות כמו יוטוב.

בדיוק כמו הפעלת טלוויזיה, אינסטגרם טלוויזיה מתחיל לפעול ברגע שאתה פותח את האפליקציה.

שלא כמו אינסטגרם,הסרטונים אינם מוגבלים לדקה אחת,כול סרטון שתעלה יכול להיות עד שעה.

אינסטגרם מציג סרטונים עבורך בהתבסס על תחומי העניין שלך ובהתבסס על האלגוריתם שלו, אתה תמיד יכול לגלות יותר על ידי החלקה למעלה. אתה יכול גם לאוהב, להגיב ולשלוח קטעי וידאו לחברים באמצעות Instagram Direct.

כדי למצוא חשבונות IGTV חדשים לעקוב, משתמשים יכולים להחליק למעלה ולעבור בין החשבונות שהם עוקבים או חשבונות שהם לא עוקבים אחריהם והם פופולריים.

הם יכולים לחדש את הצפייה בסרטונים שהוצגו בעבר או לבחור מתוך תוכן שהאלגוריתם של IGTV חושב שהם יאהבו, בהתבסס על הרגלי הצפייה של העבר. משתמשים יוכלו גם לגשת לתוכן IGTV של משתמש אחר מנקודה מסוימת מתחת לביוגרפית Instagram שלהם.

2. כמה יסודות IGTV:

הסרטונים הם מסך מלא ואנכי

הסרטונים יכולים להיות מוצגים בין 15 שניות, ל-60 דקות .

60 הדקות המלאות זמינות כעת רק לחשבונות מאומתים, לכל המשתמשים האחרים יש מגבלה של 10 דקות.

משתמשים יכולים לצפות תוכן IGTV של היישום Instagram, או שהם יכולים להוריד את יישום IGTV ייעודי.

סרטונים מתחילים לפעול באופן אוטומטי עם פתיחת היישום IGTV

משתמשים יכולים לאהוב סרטונים או להגיב עליהם, או לשלוח סרטונים לחברים באמצעות הודעה פרטית.

באינסטגרם טלוויזיה הכול מבוסס על קטעי וידאו אנכיים ועל חוויית צפייה בנייד, כי זה רעיון טוב יותר, כי כאשר אתה רוצה להקליט או לצפות בסרטון, אתה לא צריך לסובב את הטלפון או לצפות בגרסה קטנה.

אם יש לך עסק, תוכל לקדם אותו, ואתה תוכל להעלות סרטונים שבו אנשים יכולים להשתמש בדרך שלך, כמדריך לעסקיים מקומים.

כמו כן, תוכל לענות על שאלות שהלקוחות שלך שואלים או תכתוב כמה תובנות לצוות שלך בזמן שהם עובדים.

זוהי הזדמנות מצוינת עבור עסקים ליצור קשרים אישיים עם הקהילה שנבנת סביב המוצר.

אתה לא צריך ליצור סרטון סופר מלוטש כדי להעלות אותו לIGTV; אתה צריך להיות טבעי ולהוסיף תוכן איכותי לערוץ.

 3. קטגוריות

כרגע בIGTV יש 3 קטגוריות עיקריות:

בשבילך – אוסף של קטעי וידאו של דברים שאתה אוהב, של האנשים שאתה עוקב אחריהם.

בעקבות – אוסף של קטעי וידאו מכל האנשים באינסטגרם שאתה כבר עוקב אחריהם

פופולרי – מציג את הסרטונים הטרנדים באינסטגרם טלוויזיה, ככל הנראה מדורג על ידי הפופולריות.

אם מישהו עוקב אחריך ב- אינסטגרם טלוויזיה, הם יעברו גם אל חשבון אינסטגרם הרגיל שלך

יש גם סרגל חיפוש מוסתר קטן המאפשר לך לחפש סרטונים, אבל אינסטגרם מנסה לאתר את הסרטונים הטובים ביותר עבורך ברשת החברתית שלך מבלי שתצטרך לחפש את הסרטון הבא כדי לצפות בו.

4. מה ההבדל בין אינסטגרם סיפורים יומיים לאינסטגרם טלוויזיה?

אינסטגרם מציעה שלושה ערוצי שיווק לקידום המותג והעסק שלך:

הפוסטים באינסטגרם

הסיפורים היומים באינסטגרם

אינסטגרם טלוויזיה

מודעות באינסטגרם הן רק כלי,לא ערוץ יעודי.

ההבדלים בין אינסטגרם טלוויזיה לסיפורים היומים הם:

סיפורי אינסטגרם נעלמים אחרי 24 שעות,בעוד שבאינסטגרם טלוויזיה הסרטון לא נמחק. כן, יש לך אפשרות למחוק אותו על ידי לחיצה על שלוש הנקודות.

 באינסטגרם טלוויזיה אתה צריך לפעול בצורה עקבית, לכן זה צריך להתאים למטרה העסקית שלך.

IGTV דורש סרטונים אנכיים לחלוטין.

תוכל להעלות סרטונים עד שעה.

הפלטפורמה מושכת בלוגים ויוצרי תוכן צעירים ומנסה להתחרות עם יוטוב.

הפלטפורמה מעודדת תוכן שלא נערך אבל עם זאת אתה צריך להיות בטוח איזה תוכן הקהל שלך מחפש.

יש לך אפשרות להוסיף קישור שיופיע בהחלקה על הסרטון.

לאחר שתפעיל את ערוץ ה-IGTV שלך, תוכל לקדם אותו בערוצים אחרים: Facebook, Twitter, email, Instagram Stories

אינסטגרם מחפשת תוכן בלעדי, תוכן ספציפי שנוצר רק עבור ערוץ זה.

האם אני צריך להשתמש גם בסיפורים היומים וגם בטלוויזית אינסטגרם?

כן, בהחלט כן. בתוך סיפורי אינסטגרם, יש לך את האפשרות לקדם את אינסטגרם טלוויזיה על ידי הוספת הקישור בעת עיצוב הסיפור. סיפורי אינסטגרם ממשיכים את המסר של מסע פרסום ומנתבים מחדש את הקהל שלך ל-ערוץ אינסטגרם טלוויזיה שלך.

5. אינסטגרם טלוויזיה מול יוטוב

כשמדובר באנליטיקה ובחיפוש, אינסטגרם טלויזיה מוגבל. אין אפשרות לחיפוש מותגים, והיא אינה מציעה את ההזדמנות להגיע לקהל רחב יותר כפי ש-יוטוב מספק.

אבל אין ספק כי אינסטגרם תשתמש בכל המשאבים שלה כדי ליצור פלטפורמת וידאו חדשה.

כפי ש-טיילור הצהיר – "למרות ש-אינסטגרם טלוויזיה עלול לגרום לשינוי באסטרטגיית התוכן שלך, זה יכול להיות דרך לחשוב בגדול יותר, להוביל, או להשיג לקוחות פוטנציאליים חדשים עבור העסק שלך."

6. גודל מומלץ לפרסום סרטונים עבור ערוץ האינסטגרם טלוויזיה שלך

Instagram פירסם מדריך כיצד ליצור תוכן עבור אינסטגרם טלוויזיה אשר כולל: איזה פורמט אתה צריך, כלים מועילים וכיצד להעלות קטעי וידאו. כמה היבטים חשובים:

    גודל הקובץ: עד 3.6GB

    סוג קובץ: MP4

    גודל סרטון: 9:16

    תמונה ממוזערת / תמונת שער: .JPG

7. כיצד להעלות וידאו

אם אתה רוצה להעלות סרטון לערוץ אינסטגרם טלוויזיה שלך אתה צריך לעקוב אחר שבעה צעדים פשוטים.

שלב 1: עבור לערוץ שלך על ידי לחיצה על הסמל האישי שלך מהדף הראשי.

שלב 2: לחץ על הסמל + בפינה השמאלית כדי להוסיף סרטון חדש.

שלב 3: בחר וידאו אנכי מתוך גלילת המצלמה שלך

 שלב 4: כתוב כותרת והוסף תיאור קצר. עליך להוסיף כאן מילות מפתח רלוונטיות עבור המותג שלך כדי להקל על אנשים למצוא את הסרטונים שלך.

אל תשכח להוסיף קישור האשטאגים ממותגים בתוך התיאור או הכותרת.

שלב 5: הוסף תמונת שער. תוכל לבחור תמונה מותאמת אישית או לבחור תמונה מתוך הסרטון שלך. תמונת השער זה מה שיופיע בדף הערוץ שלך בקטגוריות הטלוויזיה, כך שתדאג שתיהיה תמונה יפה.

שלב 6: לחץ על כפתור ההודעה.

שלב 7: אל תשכח את IGTV Analytics. אם רוצה לפקח על הפוסט שלך, תצטרך לענות על הערות שתקבל.

לחץ על 'הצג תובנות' ותוכל לראות את הצפיות, את התגובות ואת ההערות שלך.

מזל טוב! הסרטון אינסטגרם טלוויזיה הראשון שלך פעיל!

מה המשמעות של הערכים הבאים-

צפיות – מספר הפעמים שאנשים צפו בלפחות שלוש שניות של הסרטון שלך.

ממוצע אחוז הצפייה בסרטונים- אחוז הסרטון שאנשים צפו בו,נתון זה מחושב על פי אחוז הצופים בסרטון ומחושב כממוצע.

לסיכום-

אינסטגרם הוא פלטפורמה בצמיחה ואם אתה חושב שטלוויזית אינסטגרם מתאימה ליעדים העסקיים שלך באופן כללי, אז הפלטפורמה החדשה היא דרך מעולה להציג את הרעיונות שלך באופן ייחודי.

אז אל תבזבז זמן, תיצור ערוץ משלך ובעזרת ערוץ אינסטגרם טלוויזיה תוכל להפוך אותו למרהיב.

אינסטגרם טלוויזיה