על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

טיפים ליצירת תוכן מושך ומעניין באינסטגרם

ערוץ המדיה החברתית אינסטגרם הוכח כבר מזמן כפלטפורמה יעילה ומעשית לשיווק. הושק בשנת 2010, ומאז מדורג עם אתרי רשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק וטוויטר. יישום זה מאפשר למשתמשים לפרסם תמונות וסרטונים וגם מאפשר להם לעקוב אחר אנשים שהם אוהבים ולהשאיר "לבבות" כמו גם לייקים.

זו הסיבה מדוע כל כך הרבה מותגים השתלטו על פלטפורמות הרשתות החברתיות. הן נגישות מאוד וכמעט לכולם יש חשבון באתרים האלה. המדיה החברתית היא כלי רב עוצמה להביע את עצמכם ולהגיע למגוון רחב של אנשים. המשווקים משתמשים במדיה החברתית כדי לפנות אל הקהל שלהם ולשתף אותו בתהליך הפרסום וכדי להעלות את המודעות שלו למותגים שלהם.

מדוע חשוב לפנות לקהל שלכם ולשתף אותו בתהליך הפרסום? מפני שבסופו של דבר זה יוביל למכירות ולמודעות למותג. איך עושים את זה? אתם צריכים לפתח תוכן רלוונטי באיכות גבוהה. זה לא רק יגרום לקהל שלכם להשתתף יותר בתהליך הפרסום של המותג שלכם, אבל זה גם יעזור לכם להשיג תומכים נאמנים. כל אינטראקציה שיווקית, בין אם היא קטנה ובין אם לא, חשובה לקידום המותג. לכן, קחו בחשבון את ההערות, ההצעות והתגובות שאנשים משאירים בחשבון שלכם משום שמשמעות הדבר שהם עדיין מבקרים בפרופיל שלכם ועדיין מקיימים אינטראקציה שיווקית עם המותג שלכם.

ישנן דרכים רבות ליצור תוכן שחושבים עליו טובות, בין אם זה סרטון או תמונה, אתם צריכים לחשוב איך זה ישפיע על הקהל שלכם, או אם זה בכלל יתפוס את תשומת הלב של הקהל שלכם. וזכרו גם שאתם עלולים לאבד או להשיג לקוחות פוטנציאליים באמצעות הפוסטים שלכם.

איך ליצור תוכן מושך ומעניין באינסטגרם

תחילה, השתמשו בתמונות עדכניות ואותנטיות בחשבון שלכם. הימנעו משימוש בתמונות מסוימות ממאגרים, כי זה נותן לצופים תחושה של זיוף. הימנעו ממאגרי תמונות, כי הן נוטות לשדר תחושה של חוסר כנות. ובנוסף, מאגרי תמונות עומדים לרשות השימוש של כולם. חפשו בגוגל בחור עם מכונית, ומאגרי תמונות יופיעו בכל מקום. יש סיכוי גדול שהתומכים שלכם ראו תמונות ממאגר מסוים בחשבון שלכם, שהגיעו מחשבונות אחרים או אתרים. זה ייתן להם את הרושם שאתם לא מעריכים מקוריות ושאתם חסרי נחישות לספק תוכן יצירתי ורלוונטי.

ישנן דרכים רבות לייצר תוכן ייחודי להעלאה. ישנם גם אמצעים רבים. ניתן להשתמש במצלמות או טלפונים חכמים בצילום. הם נגישים ולא תצרכו לבזבז כסף מיותר. משתלם גם לקרוא על צילום בסיסי כיוון שניתן להשתמש בו לצילום התמונות של המוצרים שלכם. עד כמה שהקהל שלכם לא רוצה לראות תמונות ממאגרים, הם גם לא רוצים לראות תמונות מטושטשות ולא בפוקוס של המוצרים שלכם. ברגע שיש לכם את תמונת "המיליון דולר", כעת אתם יכולים לתכנן כיצד להציג אותה בחשבונות המדיה החברתית שלכם. נסו לבקש עזרה מאתרים כמו Spark Post, שמתמחים בעיצוב תוכן חזותי. אתם יכולים גם לנסות להשתמש בכלים שיש לאינסטגרם להציע לצורך שיתוף תמונות כמו פוסט הקרוסלה שבאמצעותו תוכלו לשתף מספר תמונות בבת אחת.

sparkpost

 

שנית, הציגו את התמונות הכי טובות שלכם שמלאות במידע אך לא בצפיפות רבה כדי שהקהל שלכם יידע במה עליו להתמקד. חשוב לציין זאת כיוון שתמונות רבות נוטות לבלבל את מחשבתכם וגורמות לכם לתהות איזו מהן מעוניינים לפרסם. אלה שאין להם זמן, לא ימשיכו לקרוא את הכיתוב. וודאו שהתמונות שלכם תמיד יהיו מובנות. האלמנטים צריכים להשלים את המוצר בתמונה ולא לדחוק אותו הצידה. הקפידו להשתמש בצבעים בהירים או מודגשים, עבור המוצרים שאתם צריכים שהקהל שלכם יבחין בהם קודם, או באלה שאתם כבר מוכרים.

שלוש, עקבו אחר כלל השלישים. זה ישים גם לגבי סרטונים. זה אף פעם אינו מראה מושך לעין כשהמוצרים שלכם ממוקמים במרכז התמונה. זהו אחד הכללים הבסיסיים בצילום. נסו לדמיין את התמונה מחולקת ל 3 שורות ו 3 עמודות. בכל נקודת מפגש שם המוצר שלכם צריך להיות ממוקם כדי שיבחינו בו ראשון. זה יעניק נופך "אומנותי", תלוי כמה טוב ביצעתם והצגתם את המוצר.

ווידאו באינסטגרם

ביחס לכלל השני, התמונות שלכם צריכות להיות עם חלקים לבנים. החלקים הלבנים האלה משמשים כאתנחתא לעיניים. האם אי פעם הסתכלתם בתמונה ולפתע הראייה שלכם הסתחררה בגלל כמות האלמנטים המוצגים? לפעמים כדי שהתמונה לא תהיה עמוסה מדי אתם צריכים להסתפק בפשטות. החלקים הלבנים בתמונות יכולים לגרום למוצרים שלכם להתבלט. יחד עם זאת, גבולות גם משמשים כאתנחתא לעיניים. באינסטגרם, גבולות לבנים לתמונות הופכים את הפיד שלכם ליותר מסודר. הגבולות הלבנים האלה מאפשרים לכל תמונה להתבלט איכשהו מעל לשאר התמונות. זה דבר מאוד מגניב לראות, כשכל תמונה בולטת בכוחות עצמה. תודו בזה, זה מאוד מושך להסתכל על פיד באינסטגרם שבו אפשר לקחת את הזמן ולהתבונן בכל תמונה מאשר שצריכים לרפרף עם העיניים רק על התמונות שאתם סבורים שהן חשובות.

לבסוף, תראו כיצד האלמנטים בתמונה שלכם משתלבים יחדיו. בדקו את הניגוד בין האלמנטים ותראו אם הם נעימים לעין. גם הצורות צריכות להתאים למטרה הכללית של תוצאת התמונה. מצאו את האיזון בין האלמנטים של התמונות. יש המון פילטרים שזמינים לשימוש עבורכם גם כן.

אתם יכולים לערוך את התמונה שלכם ביישום אם אתם מעוניינים בעריכות מינימליות.

לאינסטגרם יש סט כלים לשימושכם אם אין לכם זמן לערוך ביישומים אחרים ואלה קלים גם להבנה , אז זה מתאים יותר עבור כאלה שמבינים מעט בעריכה.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון ביצירת התוכן האיכותי שאתם צריכים כדי לייצר אינטראקציה שיווקית עם הקהל שלכם. רק זכרו שאיזון הוא המפתח לכך. כל תמונה צריכה להיות מאוזנת. האלמנטים צריכים להשלים זה את זה ולשים לב שלפעמים, הפשטות היא הדרך הנכונה ללכת בה.

המאמר טיפים ליצירת תוכן מושך ומעניין באינסטגרם  פורסם ראשון בטרופיק