על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

כיצד להרוויח כסף באינסטגרם כמותג או יזם

אם אתה תוהה איך לעשות כסף באינסטגרם, אתה במקום הנכון! כמובן, הגדלת חשבון האינסטגרם שלך יכולה להיות אתגר, במיוחד כאשר האלגוריתם משתנה לנצח, והפלטפורמה ממשיכה למשוך יותר משתמשים, כולם להוטים שיראו התוכן שלהם. גם אם יש לך חשבון אינסטגרם מלוטש לחלוטין וסימנת את כל הרשימה כאשר חשבת על שידרוג הביו שלך, וביצעת מחקר על קהל היעד שלך, ותכננת בקפידה את אסטרטגיית התוכן שלך, ייתכן שאתה עדיין צריך קצת עזרה נוספת. אם זה בחשבון, הנה מה שאתה צריך לעשות כדי להרוויח כסף בפרופיל שלך!

בניית קהילה
לפני שתתחיל את שיווק המוצרים שלך ותהפוך לעסק שמוכר באינסטגרם, חשוב להקים קודם כל קהילה של לקוחות היעד שלך. למה? כי אתה רוצה להגיע אליהם בקלות ובמהירות עם מבצעים והצעות, להעביר את המסר של המותג, ולטפח אותם כדי להפוך אותם ללקוחות (ובסופו של דבר שגרירים). איך אתה יכול לעשות את זה? נתחיל עם תיוג. האשטאג אם להיות מדויק.

  • האשטאג

כדי להגיע עם התוכן שלך לאנשים הנכונים, אתה צריך להתייחס אליו כראוי עם ה- האשטאג הנכון. המטרה היא להופיע בתוצאות החיפוש של ה- האשטאג האידיאלי שהעוקב / לקוח היעד מחפש. אתה צריך לבחור האשטאגים ספציפיים שאינם כבר קשורים עם תוכן, אחר כך התוכן שלך יכול ללכת לאיבוד. אם ל- האשטאג יש מיליוני פוסטים, סביר להניח שהפוסט שלך יעלם מהר מאוד (אלא אם כן כמובן, אתה קים קרדשיאן). אתה יכול לדעת כמה פוסטים הקשורים להאשטאג יש, על ידי כניסה לתוך סרגל החיפוש באינסטגרם .

היצמד ל- האשטאגים ספציפיים יותר, ארוכי זנב, שיש להם פחות פוסטים קשורים ולבחור האשטאגים הרלוונטיים לחשבון שלך ולתוכן שאתה מפרסם. אין צורך בהאשטאג ספאם כגון #Followforollow! אלה יפחיתו מהערך של התוכן שלך ולא יביאו לך את הסוג הנכון של העוקבים הנאמנים אותם אתה רוצה למשוך.

 

  • פרסומות וקידום אורגני

 

תוכל גם להשתמש בפרסומת באינסטגרם כדי לקדם את התוכן שלך בפני קהל מסוים. תוכל לנתב את יעדי הפרסומות שלך כדי למשוך תנועה לקישור (כגון האתר שלך או דף מוצר מסוים) ולהגדיל את טווח ההגעה או המעורבות של פוסט שניתן לרכוש דרכו, וכן אפשרויות רבות נוספות שעשויות להתאים למותג שלך. תראה את המדריך ב7 שלבים על פרסומות באינסטגרם כדי לגלות עוד. אם התקציב שלך מוגבל, למה לא לחצות לפלטפורמות אחרות כדי לקדם את התוכן שלך במקומות שקהל היעד שלך מחפש? זה יכול להיות שיתוף תוכן בפייסבוק, קידום הפרופיל אינסטגרם בבלוג שלך, ניצול רשימת הדוא"ל הקיים שלך, וכן הלאה. יש שפע של הזדמנויות כדי לקדם את חשבון האינסטגרם שלך, אז פשוט לקחת את זה בחשבון בכל פעם שאתה יוצר כל סוג של תוכן עבור המותג שלך. זה אולי נראה מוזר למקד את הקהל הקיים שלך, אבל זכרו, יותר עוקבים איכותיים שאתה יכול להוסיף לקהילת אינסטגרם שלך, יותר טוב – ככה גדלים. יותר עוקבים = מעורבות איכותית = יותר עוקבים.

השתמש באינסטגרם כדי לנתב תנועה

הבא בתור הוא לכוון את קהל היעד לאתר של העסק שלך. ישנן שתי דרכים לעשות זאת:

 

  • קישור בביו

 

שימוש בקישור בביו שלך היא הדרך הוותיקה והקלה ביותר להגברת התנועה בפרופיל. ראשית, אתה יכול להשתמש בקישורים מקוצרים בעזרת פלטפורמות כגון Bit ו- LinkTree כדי לעקוב אחר מספר הקליקים שהקישור שלך מקבל. לדוגמה, Bitly מאפשרת לך להציג את מספר הקליקים שהקישורים שלך קיבלו בכל תקופה נתונה, ואת התפלגות התנועה לפי מקור – כך שתוכל להשתמש באותו קישור בין פלטפורמות חברתיות מרובות ועדיין לראות מאיזו פלטפורמה קיבלת את התנועה הרבה ביותר . הוא גם נותן לך מושג על הדמוגרפיה של הקהל שלך, כאשר הוא מראה מהיכן הקליקים שלך הגיעו.

פשוט הוסף את הקישור המקורי שאתה רוצה שמשתמשים יבקרו בו (בין אם זה האתר שלך, פרסומת וכו ') לתוך Bit ולאחר מכן העתק את הקישור המקוצר אל פרופיל האינסטגרם שלך ב'הגדרות' תחת 'אתר'

  • סטורי באינסטגרם

יותר ויותר משתמשי אינסטגרם צופים בסטורי על בסיס יומיומי, אז נצל את ההזדמנות הזאת. גם אם עדיין אין לך את 10000 עוקבים המאפשר לך להוסיף קישורים לתוך הסטורי, אתה עדיין יכול לנצל את התכונה הזאת כדי לנתב המון תנועה! אם יש לך יותר מ 10k עוקבים , תוכל להוסיף קישור לכל אחד מהסטורים שלך . כדי להוסיף קישור אל פוסט בבלוג, דף מוצר או פחות או יותר מה שאתה רוצה, פשוט ללכת לסטורי, להעלות את הווידאו או התמונה, ולאחר מכן לבחור את סמל הקישור בחלק העליון של המסך. תתבקש להוסיף את כתובת האתר שאליה תרצה שהסטורי שלך יקשר. כאשר מישהו יראה את הסטורי שלך, הוא יראה קטע קריאה קטן 'ראה עוד' בחלק התחתון של המסך עם חץ כדי להחליק כלפי מעלה. עם זאת, זה מוסתר למדי, אז כדאי להיות יצירתי כדי למשוך קצת תשומת לב אליו באמצעות תכונות עריכה באינסטגרם. צייר כמה חצים, לדוגמה, או הוסף GIF משונה ליד כדי למשוך את העין.

אם אין לך 10k עוקבים ומעלה, עדיין תוכל להשתמש בסטורי כדי למשוך תנועה. הקלט וידאו מהיר של עצמך ועדכן את העוקבים שלך על הפוסט החדש שלך, וכך תעורר את הסקרנות שלהם. לחלופין, שתף תמונה מהפרופיל שלך בסטורי שלך והוסף קריאה לבקר את הפרופיל שלך כדי לראות את הפוסט במלואו.

כדי לשתף פוסט מהפרופיל שלך, לחץ על לחצן מטוס הנייר / חץ מתחת להודעה בדף הראשי. האפשרות הראשונה שתראה היא לשתף את הסטורי שלך. בחר באפשרות זו, והיא תציג מסך עם התמונה שלך במרכז, מוכנה לעריכה, הוסף תיוגים, והוסף את הקריאה לכניסה לפרופיל, וכך תנתב תנועה לפרופיל שלך.

בחר את הסטורי שתרצה לקדם, בייחוד אלו שהצליחו הכי הרבה, והוסף אותם ל"מועדפים" בפרופיל שלך. כדי לעשות זאת עליך:

  1. לחץ על סטורים מועדפים בפרופיל שלך (ממש מתחת לביו).
  2. לחץ על הסמל "פלוס" – בחר את הסטורי אותו תרצה להוסיף ל"מועדפים", ואז לחץ "הבא".
  3. בחר כיסוי ושם לסטורי במועדפים.
  4. לחץ על "הוסף" (אייפון) או "סיום" (אנדרואיד).
  5. ערוך או הוסף עוד סטורים ל"מועדפים" שלך.

הפוך את האינסטגרם שלך לחנות

כדי באמת להבין איך לעשות כסף באינסטגרם, אתה צריך להבין איך להפוך את הפרופיל לחנות אינסטגרמית רווחית. לקבלת מדריך מלא של צעד אחר צעד, תקרא את הספר האלקטרוני: Instagram for Entrepreneurs: Growing and Monetizing Your Account. קיים בספר סעיף מלא על הפיכת הפרופיל שלך לחנות עם אפשרות לרכישות, ויצירת פוסטים שניתן לרכוש דרכם. לקבלת סקירה כללית מהירה על התהליך, להלן הצעדים העיקריים שעליך לנקוט:

 

  • מכור משהו מוחשי

 

נכון להיום, לא ניתן למכור שירותים באמצעות האינסטגרם – אתה צריך למכור מוצר מוחשי העומד בתנאי הסכם הסחר והמדיניות של אינסטגרם.

  1. המר את החשבון שלך לחשבון עסקי

זה הכרחי לחלוטין שאתה תחליף לפרופיל עסקי אם אתה רוצה להרוויח כסף באינסטגרם. אין פרופיל עסקי, אין רכישות מהפרופיל. בנוסף, אם אין לך פרופיל עסקי, לא תוכל לגשת ל"תובנות" או לניתוח בפלטפורמת אינסטגרם או בכל כלי צד שלישי. נתונים סטטיסטיים אלה הם המפתח לניתוח האסטרטגיה שלך ולהתאים אותה כדי לעזור לך להגיע למטרות שלך ולמטרה הכוללת.

  1.     עדכן את האפליקציה על בסיס קבוע

זה אולי נשמע ברור מאליו, אבל חשוב מאוד לבדוק שיש לך את הגרסה האחרונה של אינסטגרם מותקנת בפלאפון שלך, אחרת אתה עלול להיתקל בבעיות כאשר אתה עובר את התהליך של הפיכת הפרופיל שלך לעסקי.

  1. צור קטלוג מוצרים בפייסבוק

קטלוג פייסבוק הוא בעצם רשימה של כל המוצרים שלך שאתה רוצה למכור. אתה יכול
להגדיר את הקטלוג שלך באמצעות דף הפייסבוק העסקי שלך. לשם כך, תחילה עליך להוסיף סעיף רכישה בדף הפייסבוק העסקי שלך.

לחץ על הגדרותעריכת דףתבניתתבנית קניותהחל תבנית

לאחר שתסיים, עליך להגדיר תהליך תשלום. לאחר מכן, פשוט לחץ על "הוסף מוצר" בחנות שלך, כתוב תיאור, הוסף מחיר, תמונה (או סרטון) וקישור עבור כל אחד מהם, וסיימת! זכור שיתכן שיחלפו מספר ימים עד שפייסבוק יאשרו את בקשתך להקים חנות.

משפיעים ושיווק שותפים


אם אתה משפיע עם כ -10,000 עוקבים או יותר, אתה יכול גם להסתכל לתוך שיווק שותפים. קידום מוצרים או שירותים באמצעות האינסטגרם שלך יכול להיות לא קל, אבל אם אתה לא בחלק העליון מול המתחרים שלך, אל תסתמך על האינסטגרם שלך כדי לכסות את ההוצאות החודשיות שלך!

מצד שני, אם אתה מנסה לגדל את המותג שלך, יש שפע של משפיעים בחוץ אשר ישמחו לקדם את מה שאתה מציע (תמורת תשלום, כמובן) – לעתים קרובות, מספר העוקבים שיש למשפיע בהחלט צריך להשפיע על הסכום שאותו אתה מוכן לשלם, אבל בסופו של דבר אתה צריך להסתכל אם הם מתאימים למותג שלך, ולוודא שהחשבון שלהם הוא אמיתי. יש הרבה דברים לשקול כאשר מחפשים את המשפיעים הנכונים, אבל לפחות יש טון של כלים גדולים שם כדי לעזור לך עם התהליך, כגון SocialBakers ו Webfluential.

אם אין לך את הכסף כדי להוציא על כלים, אתה תמיד יכול לעשות דברים בדרך "המיושנת" ולחפש בפלטפורמת האינסטגרם עבור חשבונות פופולריים בנישה שלך. רוצה ללמוד עוד על עבודה עם משפיעים? תראה את הפוסט הזה על הרמת קמפיין שיווק מוצלח בעזרת משפיעים.

 סרגל החיפוש באינסטגרם