על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

כיצד למכור מוצרים באינסטגרם – 2018 (מכור מוצרים דרך הפוסטים שלך)

90 מיליון משתמשי אינסטגרם משתמשים בפוסטים לקניית מוצרים דרך האינסטגרם, תכונה זו נמצאת כאן כדי להישאר, ולמשתמשים נוח לגלוש בדף הראשי שלהם ולרכוש מוצרים בכמה קליקים. אם אתה מוכר מוצרים, אתה צריך לוודא שאתה משתמש בפוסטים עם קישור לקנייה בקביעות.

אני מבין את זה, לנסות למכור דרך האינסטגרם נשמע מורט-עצבים. למרבה המזל, עכשיו זה קל יותר מאשר אי פעם ליצור פוסטים עם קישור באיכות גבוהה שלא מרגישים כמו פרסומת רגילה.

ואם אתה לא בטוח איך ליצור פוסטים עם קישור לרכישה (או רק צריך רענון), אנחנו נדאג לזה. ראה את הוידאו המצורף שיש בו כל מה שאתה צריך לדעת על יצירה, תכנון ושיתוף של פוסטים עם קישור לרכישה.

# 1 תמונות
שימוש בפוסטים עם קישור היא אחת הדרכים הקלות ביותר לשדרוג התוכן שלך. אבל איך אתה יכול לגרום לאנשים לעצור בגלילה שלהם? בעזרת התמונות שלך.

אין צורך להשקיע טון של זמן ליצירת פוסטים אם התמונות לא מושכות אנשים פנימה, אתה צריך להתחיל על ידי שיתוף תמונה המציגה את המוצר שלך בשימוש בחיים האמיתיים. זה אולי נראה לך ברור, אבל שקול את ההעלאות שלך כמו שכביכול יש לך חנות קמעונאית.

מוזה קליפורניה, בוטיק קטן, משתמשים בפוסטים שלהם באינסטגרם כדי לתת לקהל שלהם לדעת מתי הם מקבלים מוצרים חדשים בחנות או להשוויץ איך המוצרים שלהם נראים בבית הלקוח, מה שגורם לתנועה אל עבר הקישור בביו שלהם.

בין היתר, אנשים כנראה שואלים את עצמם:

– אילו מוצרים הם בהנחה?

– היכן ניתן למצוא את המוצר?

– האם המוצר שאני רוצה במלאי?

התמונות שלך מאפשרות לך לספר את הסיפור של המותג שלך והם ההזדמנות הראשונה שלך לעשות רושם בלתי נשכח.

Karigar, חברת ביגוד של אומנים, משתמשים בתמונות שלהם על מנת להראות את האג'נדה של המותג הגלובלי שלהם. כמו מותג בינלאומי שנבנה על העצמת אומנים (נשים בעיקר), התמונות שלהם מדגישות הן את הבגדים המדהימים שהם מעצבים ואת הקהילות הנתמכות על ידם.

עכשיו שיש לך קצת יותר ניסיון, שקול איך אתה יכול לגרום למוצר שלך להתבלט. מה יכול להיות רק לך, זה יכול להיות כל תכונה ייחודית שהלקוח הפוטנציאלי שלך יאהב.

# 2 תיאורים
בדיוק כמו תמונות, תיאורים באינסטגרם יכולים לבוא בסגנונות שונים.

זה אומר שאתה יכול ליצור תיאורים ייחודיים שמתאימים למטרת המכירות שלך, העדפות הקהל ואסתטיקת המותג. אבל לא משנה מה ההעדפה שלך בסגנון התיאור, הכי חשוב לך זה להראות את הערך של המוצר שלך והיחודיות שלו.

מה יגרום למישהו לקנות את המוצרים שלך? בדומה לתמונות שלך, תוכל לשקול לשתף תיאורים המסבירים:

– מתי המוצר יהיה זמין

– אם המוצר נמצא בהנחה

– אם המוצר נמצא במלאי

Clobber Calm למשל, לעתים קרובות משתמש בתיאורים באינסטגרם שלהם כדי לקדם את הג 'ינס החדש ואת אפשרויות האיבזור ולתת ללקוחות לדעת איפה הם יכולים לקנות את המוצרים שלהם. בין אם זה מגפי עור חדשים או חגורת עור בעבודת יד, זה ברור כי Clobber Calm יודעים בדיוק איך לדבר עם הקהל שלהם בעזרת התיאורים שלהם.

כמו כן, אם אתה יוצר תחושה של דחף, אנשים נוטים יותר לנקוט פעולה.

זכור כי אנשים רבים עדיין לא מכירים את עניין הפוסטים שניתנים לרכישה. ייתכן שיהיה עליך לציין את המובן מאליו, כמו:

– לחץ על הקישור בביו שלי

– הקש על התמונה לרכישה


זה בדיוק מה ש"וילטון עוגות" עושה עם התיאורים שלהם באינסטגרם. לעתים קרובות הם נותנים לעוקבים שלהם קריאה לפעולה, כמו "לחץ על הקישור בביו שלנו לאתר החנות." אימוג'ים ממוקמים בצורה אסטרטגית בתיאורים שלהם כדי לתת לעוקבים שלהם דחיפה נוספת.

עם פוסט לרכישה, אתה צריך לוודא שאתה משתמש בקריאה לפעולה. יש לך שבריר של שנייה לתפוס את תשומת הלב של מישהו ואפילו פחות זמן מזה כדי לגרום להם להחליט אם הם רוצים לקנות את המוצר שלך באמצעות האינסטגרם. אתה לא רוצה להחמיץ את המכירה כי מישהו מבולבל ולא מבין מה עליו לעשות כדי לרכוש דרך הפוסט שלך.

טיפ נינג'ה: אתה יכול לתייג מגוון מוצרים בדף שלך, אבל רק אחד מהמוצרים שלך בסטורי. אם אתה מוכר יותר ממוצר אחד, מומלץ לעודד אנשים להחליק למעלה לדף שלך או ללחוץ על הקישור בביו שלך.

זה בסדר למכור

תאהב או תשנא את זה, פוסטים לרכישה באינסטגרם הם כאן כדי להישאר. בעוד המגמה מתפתחת, נהיה לאנשים יותר נוח לרכוש מוצרים ישירות מן האפליקציה , לכן חשוב שאתה מוכר באופן פעיל באינסטגרם.

אם חיפשת דרכים ליצור פוסטים הניתנים לקנייה, שמושכים תשומת לב וסקרנות, ייתכן שתמונות ותיאורים חזקים הם התשובה.

זה הכל עובד על דיוק בפוסטים שלך.

למכור דרך האינסטגרם