על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

כיצד לעשות כסף דרך הסטורי באינסטגרם (בחינם וללא צורך ב-10 אלף עוקבים)

חלפו הימים שבהם היית חייב 10 אלף עוקבים כדי לקשר מוצר בסטורי שלך. בגלל זה אני הולך להגיד לך איך אתה יכול ליצור סטורי יעיל באמצעות מדבקות קישור אשר יובילו למוצר שלך, בכדי להרוויח יותר כסף באינסטגרם!

החלק הכי טוב בזה? זה לגמרי בחינם!

כעת, עם לחיצה אחת בלבד, העוקבים שלך יכולים לקבל את פרטי המוצר הדרושים להם, ותוכל להימנע מלהרגיש יותר מדי סוכן מכירות או מטריד. לא בטוח אם סטורי באינסטגרם הוא המקום הנכון למכור את המוצרים שלך? שקול את העובדה כי שיעורי ההתייחסות עבור סטורי הוא באמת גבוה, עם אחד מכל חמישה סטורים מקבל הודעה ישירה מן הצופים.

תראה כיצד סטורי שקשור יכול לעזור לך להתחבר לעוקבים שלך ולהגיע ליעדי המכירות שלך. אם אתה צריך רענון על כיצד ליצור פוסטים לרכישה, אני אדאג לכך. הנה כל מה שאתה צריך לדעת כאן.

כיצד להרוויח כסף בעזרת סטורי עם קישור לרכישה

עד עכשיו, ייתכן שביקשת מהעוקבים שלך "להחליק למעלה" או ללחוץ על הקישור בביו כדי לרכוש את המוצרים שלך. אבל עכשיו זה הזמן לעשות את זה אפילו יותר קל עבור אנשים ולרכוש ישירות דרך הסטורי.


למה?
בגלל שאנשים מסתובבים בכל השכונות "אינסטגרם". אם העוקבים שלך מעדיפים לגלול דרך הדף שלהם או להקיש ישר לתוך הסטורי באינסטגרם, אתה רוצה שאנשים יהיו מעורבים עם התוכן שלך. אפילו יותר טוב, שלא כמו הפרופיל שלך, אתה לא צריך להגביל את מספר הסטורי שאתה משתף. זה נותן לך יותר הזדמנויות לאנשים לראות את המוצרים שלך.

אם זה לא מספיק כדי לגרום לך לשתף סטורי לרכישה, כדאי לשקול את האלגוריתם. נראה כאילו האלגוריתם משתנה תמיד, אבל דבר אחד שאינסטגרם ממשיך לתת עדיפות הוא מעורבות חזקה. על ידי שיתוף פוסטים וסטורי, אתה פועל באופן יזום על כמות החשיפה שלך בעזרת האלגוריתם.

גם אם אתה כולל פוסטים וסטורי באסטרטגיה שלך, אל תשכח שאתה עדיין צריך לגוון את התוכן שלך. אנשים יפסיקו להקיש על הסטורי שלך אם הם רואים את אותו התוכן בפרופיל שלך.

Mgemi מותג אחד שבאמת נעזר באמצעות הסטורי לטובתם. תסתכל איך הם משתמשים בשילוב של תמונות מוצר (עם מגוון רחב של זוויות) ותמונות אורח חיים. הם יוצרים סטורי באינסטגרם שמיושרים לחלוטין עם המותג שלהם. זה מלוטש, ברמה גבוהה ומראה את הנעליים שלהם בצורה יעילה, לא שיווקית.

ערב את העוקבים שלך

לעשות סטורי רק כדי למכור היא אחת הדרכים הכי מהירות בירידת שיעור המעורבות של המותג שלך. אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לחזק את היחסים שלך עם העוקבים שלך היא להישאר מעניין, גם כאשר אתה לא מקדם מוצר או הצעה מיוחדת.

תכונות אינסטגרם כמו מדבקות וסקרים יכולות לעזור לך להביא שיחות לתוך ההודעות הישירות שלך. במקום להפוך את זה לשיחה חד כיוונית, עכשיו יש לך הזדמנות להכיר את העוקבים שלך.

איזה סוג של מוצרים הם מחפשים? מדוע הם נמשכו אל הפרופיל שלך? האפשרויות לשיחה הן אינסופיות. החשוב מכל, שיש שיחות כמו זה בהודעות – במקום הדף הרגיל – זה מרגיש טבעי יותר. אם אתה לא יודע איך ליצור סטורי מרתקים בכדי לעורר שיחת הודעות, אל תדאג. סרטון זה יעזור לך להזניק את הסטורי שלך.

לטפח את הקהל שלך

מה זה אומר "לטפח" את הקהל שלך? למה לטרוח?

בשורה התחתונה, האלגוריתם של אינסטגרם שוקל מאוד את המעורבות. להגיב לעוקבים שלך ולעשות את המאמץ לבנות את מערכות היחסים האלה, יעזור לך לשמור על ראש הרשימה. ככל שאתה מקבל יותר מעורבות; כך סביר יותר שאינסטגרם תציע את החשבון שלך לאנשים אחרים.

לא בטוח איזה תוכן יעזור לך לטפח את היחסים האלה? נסה את זה:

– הצג מאחורי הקלעים הצצות לפגישות, צילומים, שיתופי פעולה או שיחות עם לקוחות מרוצים.
– הצג מלאי או אריזה כך שאנשים ידעו על הכניסה של המוצר החדש שלך.
– הצג כאשר המלאי הוא נמוך, כך שאנשים ידעו לפעול מהר (במקרה כזה אני בדרך כלל מוסיף מדבקה נוספת לרכישה)

לאחר שתתחיל לשתף את התוכן המדובר העוקבים שלך ירצו להגיב עליו, סביר להניח שהם ימשיכו להתעניין או לשלוח לך הודעה ישירה בעתיד.

Simplified היא דוגמה מצוינת לכך. עם המתכננים הצבעוניים שלהם וכלים ארגוניים טובים, Simplified תמיד משתפת את התוכן שהעוקבים שלהם רוצים לראות. בין אם זה מאחורי הקלעים להציץ לעיצובים של המתכנן החדש שלהם או הורדה בחינם של רקע לטלפון, Simplified לוקחים את הזמן כדי לבנות את היחסים שלהם עם העוקבים.

באיזה תדירות עליך להשתמש במדבקות הרכישה באינסטגרם?

יש הרבה עצות על כמה פעמים אתה צריך לשתף מדבקות רכישה. זה הכלל שלי: אם המטרה שלך היא להרוויח כסף, אתה צריך לשתף לפחות פעם אחת בכל 24 שעות.

כאשר אתה משתף את זה לעתים קרובות, אתה תישאר בחלק העליון של הסטורי של העוקב שלך. זה אומר שהרבה פחות סביר שהם יפספסו את התוכן שלך. אני מציע לפרסם 3-5 סטורי מגוונים בכל יום כדי לשמור על המעורבות שלך חזקה.

אם ברצונך ליישם אסטרטגיה זו, חשוב לשתף באופן עקבי. עם הזמן, תמצא כי שיתוף סטורי, אפילו אין עליהם מדבקת רכישה, תוביל למכירות טובות יותר בטווח הארוך.

להרוויח יותר כסף באינסטגרם!