כל מה שאתה צריך לדעת על ערוץ הקניות של אינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות מדיה החברתיות הידידותיות ביותר הקיימות בעולם, ומציעה לקהל שלה באינטרנט שמעוניין בקניות מיידיות. אבל במשך זמן רב, משתמשי אינסטגרם היו צריכים לשוטט דרך פרופילי אינסטגרם, האשטאגים, וכן קישורים בביו כדי למצוא מוצרים שיתאימו במיוחד לטעם שלהם.

לא עוד.

עכשיו, משתמשי אינסטגרם מעורבים (80% מהם כבר ביצעו לפחות עסקה אחת) ימצאו שזה קל יותר להתחבר עם המותגים ועם המוצרים שהם רוצים. ממוקם על הכרטיסייה "סייר", ערוץ הקניות החדש ישנה את הדרך שבה אנשים רוכשים מוצרים.

תגי הקניות באינסטגרם יעשו את זה כעת אפשרי עבור משתמשים לבצע חיפוש באמצעות כרטיסיית ה"קניות" המותאמת אישית עבורם. זה אומר שחברות שיודעות איך לנהל את תיוג המוצר באינסטגרם וליצור פוסטים מרתקים לא תהיה להם שום בעיה להתחבר עם הקהל הצעיר של אינסטגרם.

אבל איך יכול כל מנהל מדיה חברתית לעמוד בדרישות על מנת להופיע בדף הנחיתה על הכרטיסייה 'חקור', להציב באופן אסטרטגי תגיות של אינסטגרם, ולהגיע לקהל היעד – כל זאת תוך כדי תזמון נכון של הפוסטים שלהם להצלחה אופטימלית? הנה מה שאתה צריך לדעת.

מה ניתן למצוא בכתבה זו:

  • הכל על ערוץ הקניות באינסטגרם
  • איפה אתה יכול למצוא את ערוץ הקניות באינסטגרם
  • איך להופיע בערוץ הקניות
  • קניות דרך הסטורי באינסטגרם
  • האימונים הכי מוצלחים להעלאת פוסטים עם קישור לרכישה
  • כיצד ליישם את תגיות הקנייה באינסטגרם בעזרת Schedugram
  • מצא את הלקוחות שלך בעזרת תגיות הקנייה

הכל על ערוץ הקניות באינסטגרם

"אם אתה רוצה לקנות באינסטגרם, זה הרבה עבודה".

כך מסכם וישל שאה, מנהל מחלקת מוצרים באינסטגרם, את מצב העניינים לפני ערוץ הקניות של אינסטגרם.

למרות ש- אינסטגרם לראשונה החלה לבדוק את תכונות הקניות שלה בנובמבר 2016 עם השקה רחבה יותר ב -2017, תוספת של ערוץ קניות מתוכננת לשנות את המשחק: המשתמשים יוכלו כעת לעיין בתוכן שממוקד אליהם במיוחד עם לחיצה אחת בלבד.

למה זה כזה עניין גדול?

כפי שמציין טקצ'רנץ': "אינסטגרם מחבקת את זהותה האמיתית כקטלוג הזמנה בדואר".

קניות בקלות אפשריות כי אינסטגרם סוף סוף הוסיפה את ערוץ הקניות לכרטייסית 'סייר' שלה. כלומר, כל משתמש אינסטגרם יכול למעשה לגלוש דרך קטלוג מותאם אישית משלהם, מלא בתמונות, סרטונים ותגיות קנייה המאפשרות לבקר בקישור של המוצר באופן מיידי.

במילים אחרות, המרחק בין משווקי אינסטגרם ללקוחות היעד שלהם פשוט נהיה הרבה יותר קצר.

אבל בשביל שהחברה שלך תצליח לסגור את הפער, תצטרך לדעת איך להוסיף את תגי הקניות באינסטגרם.

איפה אתה יכול למצוא את ערוץ הקניות באינסטגרם

באינסטגרם שלך, תוכל למצוא את הכרטיסייה 'סייר' על ידי לחיצה על זכוכית המגדלת. פעולה זו תכוון אותך לדף מלא בפוסטים המבוססים על הדברים הרלוונטים והמעניינים עבורך.

בחלק העליון של האפליקציה שלך, תוכל לעיין בפוסטים אלו על ידי ערוצים בודדים: ספורט, אומנות וכו'(תכונה שהתווספה רק בחודש יוני להצלחה רבה).

מה זה אומר עבור עסק כמו שלך? פירסום המוצר שלך בערוץ הקניות של אינסטגרם הופך להיות פוסט טרנדי.

איך להופיע בערוץ הקניות

כאן נמצא הקושי: לפרסם פוסט מלא בתגי קניות זה לא עניין פשוט.

הערוצים של אינסטגרם מאופיינים בהתאמה אישית לכל משתמש, ומציגים לו את הפוסטים האחרונים ב- אינסטגרם שהביאו מעורבות משתמשים גבוהה. אם אתה נוטה לעקוב אחר פרופילים של צילום, למשל, אינסטגרם יראה לך פוסטים של צילום עם מספר גבוה של לייקים ותגובות.

כדי שהמוצרים שלך יקבלו תשומת לב, יהיה עליך ליצור פוסטים המניעים מעורבות דומה. איך אתה יכול לעשות את זה? הנה כמה רעיונות:

  • צור תוכן במיוחד עבור קהל היעד שלך. סיכויי הנחיתה שלך על ערוץ הקניות באינסטגרם של המשתמש ייקבעו באופן חלקי על ידי מעורבות (מספר התגובות והלייקים על הפוסט שלך). לא תצליח לשמור את המעורבות, אלא אם תוכל לספק תוכן שהקהל שלך נהנה ממנו באופן עקבי.
  • המתן עד הזמן הטוב ביותר לפרסם. אולי יש לך פוסט אינסטגרם נהדר שמתאים באופן מושלם עבור הנישה שלך, אבל אם אף אחד לא רואה את זה, אז זה לא כל כך משנה. מהו הזמן הטוב ביותר? זה תלוי בנישה שלך. עשינו מחקר ב-Schedugram סביב הזמנים הטובים ביותר כדי לפרסם ומצאתי שהגישה הטובה ביותר היא לבדוק זאת בזמנים שונים כדי לראות מתי הלקוחות הפוטנציאליים שלך מעורבים יותר.
  • אל תשכח את התיוגים שלך. לא רק תגי קניות. אתה צריך לזכור שמחקר אחד מצא שפוסטים עם תגיות מיקום מקבל שיעור מעורבות גבוהה ב- 79% מאשר אלו ללא. ה- האשטאג שלך גם יכול להיות השפעה גדולה על המעורבות הכללית שלך, ולכן אינסטגרם מאפשר עד 30 סה"כ.

קניות דרך הסטורי באינסטגרם

תמונה זה לא הדבר היחידי שיכול להביא רכישות מהעסק שלך: אתה יכול גם להוסיף תגי קנייה ומדבקות לסטורי של העסק.

למה לטרוח עם הצעד הזה? סיבה אחת, 400 מיליון אנשים צופים בסטורי של אינסטגרם מדי יום, ו -90 מיליון אנשים ראו סטורי עם קישורים לקניות בכל חודש בממוצע מאז השקתו. לדברי אינסטגרם, שליש מהסטורים הנצפים ביותר מגיעים מעסקים.

התהליך ב- Schedugram הוא פשוט. כדי להפוך את התמונה או את הוידאו לסטורי, פשוט לחץ על "לסטורי?" ואז זה יהפוך כחול:

יישום קניות בסטורי הוא פשוט באותה מידה כמו כל פוסט אחר: הקש בכל מקום על התמונה שלך כדי להוסיף מדבקה של המוצר בסטורי שלך והמקום שבו אתה רוצה שזה יופיע.

אנשים שילחצו על המדבקה יבקרו בתיאור המוצר באינסטגרם. לאחר הקשה על "הצג באתר", הם יועברו לדף של המוצר באתר שלך. ברגע שהם מגיעים לשם, זה כבר תלוי באתר שלך לבצע את המכירה.

האימונים הכי מוצלחים להעלאת פוסטים עם קישור לרכישה

עם תגיות של קניות באינסטגרם שנוטים לשלוט על הכותרות במדיה החברתית, מעולם לא היה זמן טוב יותר כדי לבדוק כמה שיטות עבודה מומלצות ליצירת פוסטים עם קישור לרכישה:

התחל עם חשבון אינסטגרם עסקי. רוב הסיכויים שכבר יש לך חשבון עסקי באינסטגרם מוכן, אבל אם לא, עכשיו זה זמן טוב לעשות אחד. לא ניתן להתחיל להשתמש בתגי הקניות של אינסטגרם עד שיהיה ברשותך חשבון עסקי. סנכרן עם הקטלוג שלך בפייסבוק. אם אתה מבולבל לגבי ייבוא ​​תיאור המוצר שלך ל- אינסטגרם, יש סיכוי שחסר לך צעד חשוב: ייבוא ​​קטלוג הפייסבוק שלך עם מוצרים מוחשיים שכבר מופיעים ברשימה. בנה את הפוסטים שלך עם מחשבה על קהל היעד שלך בראש. כי ערוץ הקניות של אינסטגרם מותאם אישית, אל תפחדו להתמקד בנישה ספציפית בכל פוסט. ואל תפסיק ללמוד; השתמש ב"תובנות" שלך ב- אינסטגרם תחת פרופיל העסק שלך (ראה 'עוד') בקטע 'פוסטים') כדי לקבל מושג אילו פוסטים שניתנים להזמנה, מבצעים את הביצועים הטובים ביותר עבור הקהל שלך.

כיצד ליישם את תגיות הקנייה באינסטגרם בעזרת Schedugram

הוספת תגי מוצר עם Schedugram היא פשוטה. לאחר שתיצור פוסט בפלטפורמה לפי בחירתך (העלאה, לוח שנה או טיוטות) תוכל להעלות את התמונה שלך וללחוץ על סמל שקית הקניות כדי להציג את אפשרויות התגיות שלך באינסטגרם:

כדי להבטיח שתקבל את המרב מערוץ הקניות החדש של אינסטגרם עם פוסטים מתוייגים אלה, ודא שאתה מקיים את השיטות המומלצות הבאות:

  • השתמש בניתוח כדי ללמוד על קהל היעד שלך. Schedugram Analytics מאפשר לך להציג את ההצלחה האישית שלך לאחר פרסום, ומספק לך מידע על אילו האשטאגים ופלחים נוטים לייצר את המעורבות הגדולה ביותר עבור התוכן שלך. זכור: אתה לא תופיע בדף הראשי בערוץ הקניות של אינסטגרם לעיתים קרובות מאוד אם אתה לא יכול ליצור מעורבות.
  • תייגו פריטים מרובים בפוסט. TechCrunch ציין שאינסטגרם עושה קטלוג מקוון אידיאלי. קטלוג לא רק דוחף מוצר אחד. תיוג מוצרים מרובים באינסטגרם יכול להציע יותר הזדמנויות עבור לקוחות המעוניינים ללחוץ על האפשרות כדי להציג מוצרים נוספים.
  • צור אפקטים יוצאי דופן. אינסטגרם נשארה פלטפורמה חזותית. ודא שאתה לא רק מציג את המוצרים שלך בפעולה, אבל אתה באופן יומיומי בודק את ההאשטאגים שלך כדי לקבל מושג אילו פוסטים נוטים יותר להתבלט. אתה יכול גם להשתמש ב- Schedugram לתכנן את הפוסטים שלך כדי לקבל תחושה של איך יראה הפרופיל שלך כאשר הפוסטים שלך יתאספו במקום אחד.

מצא את הלקוחות שלך בעזרת תגיות הקנייה

הלקוחות באינסטגרם שמחים לעסוק במותגים כמו שלך. למעשה, הם מחפשים תוכן דומה. ערוץ הקניות החדש באינסטגרם מאפשר לך להיפגש ולתאם איתם ישירות … אבל רק אם אתה יכול לנתב את התנועה לכל פוסט שמרוויח לך מקום בערוץ הקניות שלהם.

זה לא רע אם יש לך כמה מוצרים נהדרים לתייג. עם תכונות תיוג המוצר של Schedugram, לא תהיה לך בעיה ליצור לוח זמנים ראשי של פוסטים שנועדו לנצל את החידושים האחרונים של אינסטגרם.

תגי הקניות באינסטגרם