מחיקת אינסטגרם – איך עושים את זה?

פורסם בתאריך: ב', 02/13/2017 – 16:37

האמת שהאינסטגרם נחשבת לאחת הרשתות החברתיות המצליחות והפופולאריות בעולם. נורא נחמד לצלם תמונות בכל מיני סיטואציות ומקומות, לעלות אותן, לבצע להן בלייב איזו עריכה שבא לנו ולהפוך את התמונה או הסרטון לאפילו יותר מגניבים. גם זה נחמד לעקוב אחרי אנשים שמצלמים תמונות מכל מיני מקומות שלא בטוח היינו יכולים להיות בהם, לפחות לא בזמן הקרוב ולראות את העולם מנקודת מבט של צלם, של משפחה שמטיילת עם שני ילדיה ובחרה למכור את כל הנכסים שלה רק כדי לטייל ועוד כל מיני אנשים שהתמונות מהוות עבורם עסק ממש.

בשונה מהפייסבוק, האינסטגרם נחשבת לאפליקציה או לרשת חברתית שהיא פחות מחייבת או ככה לפחות אנחנו מרגישים – יש לנו תמונה אנו מעלים ואין לנו תמונה אנחנו לא מעלים. ובכל זאת, אנשים רבים מרגישים בזמן האחרון שהרשתות החברתיות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב שואבות מהן המון המון זמן וזה כבר הופך די מוגזם ולכן הם מחליטים להתנתק מהרשתות החברתיות לגמרי כדי לא להתפתות ולעשות בהן שימוש.

השאלה אותה יש לשאול בהקשר הזה וזו שאלה גדולה היא איך ניתן לבצע מחיקת אינסטגרם בכלל? אם חשבתם שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאפליקציה, לפרופיל האישי שלכם ופשוט לבצע מחיקה של הפרופיל, טעיתם. כדי לבצע את המחיקה או יותר נכון את הסרת החשבון שלכם מהמערכת של אינסטגרם

אתם צריכים להיכנס לאינסטגרם דרך ה- URL ולא דרך האפליקציה.

כלומר ממש להיכנס לדפדפן, להקיש את הכתובת של אינסטגרם, למלא שם את השם משתמש שלכם ואת הסיסמא. בשלב הבא עליכם ללכת לאזור שבו אתם יכולים לערוך את הפרופיל שלכם וגם שם זה לא הסוף. אתם תתקלו באופציה המאפשרת לכם להשהות את חשבון האינסטגרם שלכם, שזו גם אופציה טובה למשל אם אתם בתקופת מבחנים או נמצאים זמן מה ללא הסמרטפון שלכם. אבל אם אתם לא רוצים רק להשהות את חשבון האינסטגרם אלא ממש לבטל אותו כלומר למחוק אותו, אתם צריכים לשנות בכתובת ה- URL את המילה זמני באנגלית- TEMPORARY למילה קבוע – PERMANENT ורק אז לבצע את המחיקה עצמה.

המאמר מחיקת אינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק