ניתוח מתמטי של סיפורי אינסטגרם,כיצד למדוד ביצועים של סיפורי אינסטגרם-
מתמודדים עם מספר הציפיות ומעורבות המשתמש בסרטון היומי של אינסטגרם?
זה הזמן להבין ללמוד איך הסיפור היומי באינסטגרם עובד בצורה מתמטית,וללמוד כיצד למדוד את הביצועים שלך בסרטון היומי של האינסטגרם.
לסיפור היומי יש תפקיד מכריע בשיפור חווית האינסטגרם שלך.
למעשה, מתוך מעל 800 מיליון משתמשי אינסטגרם, כ -400 מיליון משתמשים מפרסמים סיפור יומי.
לכן, משווקים רבים שמייצגים מותגים עושים שימוש בסיפור היומי. אתה יכול לחשוב כי הסיפורים של אינסטגרם הם מיידים, ולכן הגדרת מדידות ומדד ביצועים עשוי להיראות מיותר.
עם זאת, אם אתה משקיע את הזמן ואת המאמץ על סיפורים יומיים באינסטגרם , אז יש צורך למדוד את הביצועים שלהם.
מדידת ערכי הביצועים של הפרסומים שלך חשובה מאוד מכיוון שהיא מאפשרת לך לנתח איזה סיפורים יומים מניבים את רוב התוצאות, ולהתמודד עם נקודות חולשה, כדאי להגביר את המודעות למותג וכן לפלח את הקהל שלך כדי לספק את המסר הנכון לאנשים הנכונים.
היום אני אראה כיצד לנתח את הסיפור היומי באינסטגרם וכיצד להשתמש בנתונים שתקבל כדאי לשפר את הסיפור היומי שלך באינסטגרם.
למאמר:
# 1. מה ההבדל בין לקוח לבין צפיות
# 2. כיצד לשפר את האינטראקציות שלך בסטורי
# 3. הבן את התנהגות הקהל שלך באינטרנט
# 4. מעורבות המשתמש בסיפורי אינסטגרם
# 5. מה פירושו של גילוי
# 1. לקוח ומספר הצפיות
שני ערכים אלה הם קריטיים ויעזרו לך להעריך את גודל הקהל שלך. ברוב המקרים, הקהל שלך יראה את הסיפור היומי שאתה מפרסם בתדירות גבוהה יותר מה"לייקים" שהם עושים לתמונות שלך.
הנה השאלה הגדולה מה ההבדל בין לקוח לבין מספר הצפיות שלו?
לקוח מסמל את מספר האנשים המדויק שראו את הסיפור היומי שלך.
בצד שני צפיות זה מספר הפעמים שצפו בסיפור היומי שלך. במקרים מסוימים אדם אחד יכול לצפות בסיפור שלך שלוש פעמים. לכן,אם תפרסם סטורי יומי ותגיע ל2 לקוחות שצפו בו 8 פעמים,התוצאה תהיה שהגיעו 2 לקוחות ו8 צפיות.
ברוב המקרים,הסיפורים היומים באינסטגרם בדרך כלל מכילים מספרי לקוחות נמוכים יותר ומספר צפיות גבוה יותר. מספר הלקוחות שלך יהיה תלוי בגודל הקהל שלך. משמעות הדבר היא כי ככול שיהיו לך יותר עוקבים תצטרך לפרסם פחות סיפורים יומים כדי להגיע למספר לקוחות גבוה, ככה בדרך כלל זה עובד באינסטגרם.
מדוע חשוב למדוד את מספר הלקוחות והצפיות של סיפורי אינסטגרם?
ערכים אלה חשובים מכיוון שהם יאפשרו לך לנתח את האיכות של הסיפורים היומים ותדירות רצויה לפרסום.
לדוגמה, אם אתה מבחין כי יש ירידה פתאומית בצפיות, זה יכול להיות בגלל הסיפורים שלך הם קופצנים או מטושטשים צריך לשדרג את ההפקה כדי לתת לקהל שלך סיפורים איכותיים שהם מחפשים. זה גם יעזור לך לבוא עם לוח זמנים קבוע מראש של מתי לכתוב את הסיפורים שלך כל יום או שבוע.
# 2. אינטראקציות
אינטראקציות הן מדד חובה עבור משווקים באינסטגרם. הוא מציין כיצד הקהל שלך יצר אינטראקציה עם הסיפור שפרסמת. אינטראקציות עוזרות לך גם לדעת את הפעולה שהקהל שלך הפעיל על הסיפור שלך.
ישנן תכונות רבות שבהן ניתן להשתמש כדי להגביר את שיעור האינטראקציה: להזכיר מישהו בסיפור שלך, להוסיף מיקום, להשתמש במדבקת השאלות ובסקר, להשתמש ב"האשטאגים" ועוד רבים אחרים.
מדוע חשוב למדוד את האינטראקציות בסיפורים?
מדד זה מראה לך כמה מוצלחות האסטרטגיות שלך ביצירת אינטראקציה עם הקהל שלך, כדי להגדיל תנועות לקוחות במדיה החברתית.
למרות ש- אינסטגרם אינו מאפשר לך לעקוב אחר קליקים שבוצעו על ידי המשתמשים, ערך זה יראה לך את המספר המדויק של אינטראקציות, גורם שיאפשר לך להעריך את הביצועים של הסיפור שלך.
ערך זה יעזור לך להעריך במדויק את הביצועים של הסיפורים שלך במונחים של אינטראקציות ומעורבות עם הקהל שלך.
# 3. תבין מה הקהל שלך מחפש
כפי שציינה אגורה פולס, שיעור ההשלמה 'מאפשר לך לדעת כמה אנשים סיימו לצפות בכל הסיפורים שלך'. ערך זה חל רק על סרטון אחד.
כדי לחשב את שיעור ההשלמה, עליך להחיל אריתמטיקה או פשוט לעקוב אחר הנוסחה הזו: לחלק את מספר הצופים של הסיפור האחרון שלך במספר האנשים שראו את הפוסט הראשון שלך.
ערך זה מספר לך את מספר האנשים שצפו בסיפור שלך מההתחלה עד הסוף. תכונה זו מחולקת לארבע קטגוריות: לחץ חזרה, לחץ קדימה, הסיפור הבא והיציאה.
לחץ קדימה הוא מספר הקליקים שהקהל שלך עשה כדי לראות את הסרטון או התמונות שפרסמת בסיפור שלך.
לחץ בחזרה הוא מספר הקליקים שהקהל שלך עשה כדי לראות את הסרטון הקודם והתמונה שלך בסיפור שלך.
מספר גבוה של לחיצות קדימה הוא לא כל כך טוב. זה מציין כי לא היה כיף לצפות ב"סטורי" שלך או שהוא לא היה ערוך כראוי. זה גם אומר כי הסרטון שלך היה ארוך מדי. מצד שני, מספר גבוה של קליקים בחזרה הוא חיובי כי הוא אומר שהצופה באמת נהנה לראות את הסיפור שלך ואפילו רוצה לראותו שוב.
"הבא" ו"יציאה" אומרים אם משתמשים צפו בסרטונים שלך עד לסיומם או שיצאו לפני שהסיפור הסתיים.
ישנם תרחישים רבים שיכולים לגרום ליציאה, בחלק מהתרחישים האלה שהמשתמש יסגור את יישום האינסטגרם שלו תוך כדי צפייה בסיפור שלך.
המשתמש עבר לסיפור אחר על ידי החלקה שמאלה, משתמשים לוחצים על הלחצן X כדי לבטל את הסיפור שלך המשתמשים מחליקים למטה כדי לחזור לקטע הראשי.
למה חשוב להבין את מה הקהל מחפש באינסטגרם?
אם אתה רוצה לנתח את מספר האנשים שיצאו מהסרטון במדויק, חשוב לכתוב רצף של סיפורים ולאחר מכן לגשת לניתוח אינסטגרם כדי להבין איזה סוג של סיפורים הכי מעניינים את הקהל שלך.
ככול שפחות אנשים יצאו מהסרטון שלך באמצע,זה מדד טוב כי יותר אנשים נהנו מהסרטון שלך.
מצד שני, אם יותר אנשים יצאו מהסיפור היומי שלך, זה אומר שמשתמשים מצאו אותו פחות מעניין.
עליך להוסיף כמה אלמנטים בסיפורים שלך כדי שיהיו מעניינים ואינטראקטיביים.
4 מעורבות המשתמש בסיפורי אינסטגרם
מעורבות המשתמשת נמדדת במספר האנשים שהחליקו למעלה והגיבו לסרטון.
החלקה למעלה-כשמודדים את ההצלחה של הסרטון בדרכ מודדים בכמות ה"החלקה למעלה", מה שקורה שהמשתמש מחליק הוא שהמשתמש נכנס לאתר שאתה בוחר.
מאז שהוסיפו את התכונה המדהימה הזאת,מספר המשתמשים שהחליקו למעלה נע בין 15-25 לאחוז שיעור המרה טוב יסכים כול משווק אינסטגרם.
תוכל להשתמש בסיפורי קריאה לפעולה כדי לשתף תוכן בעל ערך, לקשר את הצופים לסיפורים מלאים, להעביר את הקהל שלך לחנות המקוונת או להציג מוצרים חדשים לקהל שלך.
התשובות מייצגות את מספר ה- ההודעות הפרטיות שקיבלת כתוצאה מסיפור. בדיוק כמו מספר הקליקים האחוריים, זהו מדד טוב למעורבות המשתמש בצורה חיובית … לפעמים, סיפור שנוי במחלוקת עלול לקבל הרבה הודעות כועסות!
# 5. מה פירושו של גילוי
בדיוק כפי שהשם מרמז, ערך זה עוזר לציין היכן הפוסט שלך התגלה או נראה הכי הרבה. הוא גם מראה כמה משתמשים לא היו עוקבים שלך לפני שראו לראשונה את הפוסט.
הוא כולל מדד על הופעה ומשקף את מספר הפעמים שהסיפור שלך התגלה ממקום מסוים ב- באינסטגרם, כולל באמצעות חיפוש, עדכון בית של משתמש, האשטאגים, תג מיקום או מהפרופיל שלך. ערכי הגילוי כוללים גם נתונים על טווח ההגעה, ומציגים את מספר החשבונות הייחודיים שראו את הפוסט שלך.
מחשבה סופית
אחרי איזה מדדי סיפורי אינסטגרם אתם עוקבים? תשתפו את ההערות שלכם!