על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

סטורי ממותג באינסטגרם: כיצד לעצב את העסק שלך

כשזה מגיע לעיצוב סטורים, חשוב שזה יהיה ברור ועקבי באינסטגרם.

בדיוק כמו הפיד הרגיל שלך באינסטגרם, שילוב המותג שלך לתוך הסטורי של אינסטגרם יעזור לך להגביר את המודעות למותג שלך ולהפוך את הסטורי שלך להתבלט בקהל.

מיתוג הסטורי באינסטגרם שלך לא צריך להיות מסובך מדי, אפילו באמצעות אלמנטים פשוטים למותג כמו צבעים וגופנים יכולים להצליח בהפיכת הסטורים שלך להראות מקצועיים.

אתה גם לא צריך מעצב מהודר או תקציב גדול כדי לעשות סטורי ממותג באינסטגרם ! בכתבה זו, תלמד 4 טיפים להבאת המותג שלך לחיים באמצעות הסטורי, גם אם אינך מעצב:

למה אתה צריך סטורי ממותג לעסק שלך

להשיג מראה ותחושות בלתי נשכחות עבור הסטורי באינסטגרם שלך חשוב כי זה יעזור לעוקביך לזהות מיד את הסטורי שלך (ולהפסיק אותם מלהעביר את התוכן שלך!).

זהו כוחו של מיתוג טוב: הוא במהירות מתקשר עם המהות הייחודית של המותג או העסק שלך. ואם אתה מכוון לשווק לאנשי 'דור המילניום' באינסטגרם, מיתוג הוא המפתח למשיכת עוקבים חדשים ומיצוב המוצרים שלך.

טיפ #1: ערכה ליצירת סטורים ממותגים של העסק שלך

אם המותג שלך כבר הוקמה, יצירת ערכת מיתוג אינסטגרם צריך להיות די קל ופשוט, זה יכלול הרחבה של לוח הצבעים הקיים שלך, עריכות צילום, סגנון, ואת הטון של הקול.

אבל אם אתה רק מתחיל עם הקמת המותג שלך על מדיה חברתית, או שאתה מקווה לשדרג את המראה הנוכחי שלך, לדעת היכן להתחיל יכול להיות קשה.

הנה מדריך מהיר ליצירת ערכת המותג שלך:

  • הגדר את מהות המותג שלך: התחל בלהתמקד בכמה שאלות פשוטות לגבי המותג או העסק שלך. איך היית מתאר את המותג שלך? מה היית עושה כדי לבלוט מעל המתחרים שלך? איזה סוג של רגשות אתה רוצה לעורר אצל הלקוחות שלך? @gotoskincare עושה עבודה נהדרת בתרגום האווירה העסקית הידידותית, הבלתי רשמית וההומוריסטית שלהם, אל דף האינסטגרם שלהם.
    כדאי לבלות קצת זמן בלנסות לענות על השאלות האלה, ולשמור את התשובות שלך כאשר עובר את השלבים הבאים לבניית המראה והתחושה של המותג שלך.
  • מצא את לוח הצבעים שלך: כשמדובר בבחירת ערכת צבעים, או צבעים, עבור המותג שלך, אתה רוצה לוודא שהוא משקף את כל הדברים החשובים לך כאשר הסתכלנו על המהות של המותג שלך. הצבעים העיקריים שלך יהיו הצבעים שישמשו בכל התמונות שלך, בעוד הצבעים המשניים שלך משמשים לצבעי הדגשה או הבלטה.

  • Bon Appetit’s Healthyish משתמשת בצבעים של פסטלים בסגנון גלידה עבור מיתוג הסטורי שלהם באינסטגרם – מראה זה עולה בקנה אחד עם תדמית המותג שלהם ברחבי האינטרנט. פרופיל צבע זה מושלם כדי למשוך את הקהל המיועד שלהם 'דור המילניום' אשר מודעים לבריאות!

זכור להיות ספציפי מאוד עם לוח הצבעים שלך, לכתוב ולשמור את הקוד המדויק של הצבעים שבחרת. בדרך זו, אתה והצוות שלך יכולים להשתמש בצבע הספציפי הזה בעתיד.

  • בחר את גופני המותג שלך: כדאי להשתמש בגופן אחד שבו אתה משתמש עבור כותרות ואחד המשמש אותך להעתקת כתבה או כל טקסט ארוך. אם אתה משתמש באפליקציה כדי לעצב את הסטורי שלך באינסטגרם, תוכל לשלב את גופן המותג שבו אתה משתמש באתר האינטרנט שלך, וכו'. אם אתה יוצר את הסטורי באפליקציית אינסטגרם, בחר גופן אחד או שניים כדי להשתמש בהם באופן עקבי.

אם אתה מעצב או משדרג את הסטורי שלך דרך האפליקציה של אינסטגרם, אתה מוגבל ל 5 גופנים בלבד שאינסטגרם מציעה כרגע. ובעוד שאתה יכול בקלות ליצור מראה טרי ועקבי עם גופנים אלה, בדיוק כמו @benefitcosmetics, יש גם מקרים שהם יכולים להיות מגבילים.

אם אתה רוצה באמת לשים את המותג שלך כדי שיבלוט מן הקהל, תצטרך להשתמש באפליקציות אחרות מחוץ לאינסטגרם כדי לעצב את הסטורים שלך.

אפליקציית עיצוב סטורים כמו Canva מיועדת למתחילים, ובנוסף פתרון קל להוסיף את גופני המותג שלך לסטורי באינסטגרם.

בחר את הפילטר לתמונות שלך: בדיוק כמו צבעי המותג שלך, הפילטרים שבהם תבחר להשתמש בתצלומים שלך צריכים לשקף את סגנון המותג הכללי שלך ואת המהות שלו. ניתן להשתמש בכמה פילטרים בסטורי של אינסטגרם, אפליקציות לעריכת תמונות כגון "VSCO" מאפשרות להוסיף צללים וגוונים, או אם אתה מעוניין לשדרג את יכולות העריכה שלך, תוכל להשתמש בהגדרות קבועות מראש ב- "Adobe Lightroom".

בימים אלה, מותגים רבים בוחרים בסגנון ללא גופן וללא פילטר, אז לא כדאי לחשוב שכל סטורי חייב להיות מלוטש לחלוטין, בכל פעם. רק לוודא שאתה בקנה מידה אחד עם הגישה שהחלטת לקחת!

טיפ #2: השתמש בתבניות כדי להיות עקבי עם הסטורי הממותג שלך

תבניות סטורים באינסטגרם הם קיצור דרך נהדר ליצירת מיתוג עקבי!

בין אם אתה יצירת תבניות משלך או שימוש בתבניות מוכנות מראש, זוהי דרך מצוינת לחסוך זמן ביצירת סטורי ולוודא שהסטורי שלך הם על המותג, כל הזמן.

באמצעות תבניות, אתה יודע שהטקסט יהיה מאוזן, האלמנטים יהיו מיושרים, והמראה הכללי יעזור לך להתבלט מן הסטורים הסטנדרטיים באינסטגרם.

גם אם תשנה את הצבעים, התמונות והגופנים בתבנית, עדיין תדע כי עיצוב הליבה הוא עקבי ומושך את העין! בנוסף, אם יש לך לעיתים קרובות מין תחושה כאשר עובדים על עיצובים באינסטגרם כי "משהו לא ממש נכון או חסר, אבל אני לא יכול להבין מה זה…" עם יצירת תבנית, אתה יודע שיהיה לך סטורי מעוצב באופן עקבי שוב ושוב!

ב- "Canva" יש אלפי תבניות בחינם שאתה יכול להתאים אישית עבורך. כל שעליך לעשות הוא לבחור בתבנית, להוסיף את הצבעים של המותג ואת הגופנים, והנה, יש לך סטורי ממותג לעסק שלך בתוך זמן קצר!

לא בטוח היכן להתחיל? צפה במדריך וידאו זה לעריכת תבניות עם "Canva" זה יעבור איתך דרך כל השלבים פשוטים ליצירת תבניות מדהימות עבור העסק שלך:

עצה: בחר 4 או 5 עיצובי תבנית שאתה אוהב בכדי להחליף ביניהם. זה מועיל במיוחד אם יש לך לוח זמנים לפרסום שבועי – אתה יכול לבחור תבנית אחת עבור יום שני, תבנית אחרת עבור יום שישי וכן הלאה. רק לוודא שצבעי המותג והגופנים הם עקביים בכולם!

אתה יכול גם להוסיף מגוון לתבניות שלך על ידי החלפת הצבעים, כמו ש- "לגו" עושה!

למרות השינויים בתבנית הצבעים, סיפורי האינסטגרם של "לגו" מזוהים מיד בזכות העקביות שלהם בפורמט, בגופן ובתבנית.

טיפ #3: הצג את הלוגו של המותג שלך בסטורי של אינסטגרם

אם אתה צופה באופן קבוע בסטורי באינסטגרם, אתה כנראה חווה קצת בלבול מדי פעם – כאשר אתה מקיש על סטורי של מישהו אבל אין לך מושג מי פרסם את זה!

הסיבה לכך היא כי תמונת הפרופיל שלך מופיעה בפינה השמאלית העליונה של המסך וזה סופר קל לפספס את זה כי זה כל כך הרבה יותר קטן מהרגיל!

כדי להילחם בזה ולתת לצופים שלך תזכורת קטנה של מי מפרסם את הסטורי, תוכל לעשות שני דברים כדי למשוך את תשומת לבם למותג שלך:

ראשית, ודא שאתה משתמש בתמונה המזוהה ביותר של המותג שלך כתמונת הפרופיל שלך ב- אינסטגרם. זה יהיה בדרך כלל הלוגו שלך או וריאציה של הלוגו של העסק שלך, שמתאים בחלל עגול קטן.

או אם המותג שלך הוא יותר עליך, אתה צריך להיות מוכר בקלות בתמונת הפרופיל שלך!

שנית, אתה יכול להתחיל לשלב את הלוגו שלך לתוך הסטורי, הפוסטים והתבניות! המותגים החכמים מוסיפים את הלוגו שלהם ואת המיתוג לתוך עיצוב התבניות שלהם, כך שגם אם אתה לא רואה את הלוגו בקטן, תראה את זה בעת צפייה בסטורי.

"Target" מבצעת זאת באמצעות "Target finds", על ידי הוספת הלוגו בפינה הימנית העליונה, מה שמוביל לזיהוי מיידי ובלתי נשכח.

עצה: אם אתה מפעיל קידום מכירות מיוחד או משיק קו מוצרים חדש, או סניפים חדשים לעסק שלך, למה לא ליצור לוגו משני כדי להגדיר את המיזם החדש שלך בנפרד?

טיפ #4:  אל תשכח למתג את הסטורים ב'מועדפים' שלך

לפעמים הצופים שלך עשויים לחפש משהו ספציפי מהפרסום של הסטורי שלך, כגון לראות עוד על המוצרים החדשים או על הנחה שאתה מציע. עבור סוג זה של מידע, אינסטגרם 'מועדפים' הם הדרך המושלמת להציג אותם!

אבל אתה לא רוצה לשכוח את המיתוג שלך כשזה מגיע ל'מועדפים' שלך!

שימוש ב'מועדפים' ממותגים שומר את המראה והתחושה של הפרופיל שלך באינסטגרם. פרופיל בקנה אחד עם הסגנון של המותג שלך והאסתטיקה שלו. אתה גם רוצה לוודא שאתה לא רק משתף מידע עם הקהל שלך, אלא זה גם נועד כדי להשלים את המראה הכללי של המותג שלך!

ודא שהצבע של הכיסוי של ה'מועדפים' עולה בקנה אחד עם המיתוג שלך, ואם אתה משתמש בסמל, תוודא כי יש לו מראה דומה לאסתטיקה הכללית באינסטגרם שלך.

לא משנה כמה גדול המותג שלך (או מספר העוקבים שלך), חשוב לא לזלזל בסטורי של העסק שלך ולתת לזה מחשבה וזמן.

לשים קצת זמן ומאמץ ליצירת סטורי ממותג יפה, יכול לעזור לך להגביר את המודעות למותג, למשוך עוקבים חדשים, ולהשיג את מטרות של העסק שלך באינסטגרם.

שמירה על מראה ותחושה עקביים ברחבי האתר שלך, עדכון קבוע של הפרופיל שלך, והוספת סטורים לאינסטגרם היא דרך בטוחה לוודא שהפוסטים שלך יבלטו.

 סטורי ממותג באינסטגרם