עוקבים באינסטגרם 2014

אחת השאלות שכמעט כל מי שיש לו פרופיל אינסטגרם שואל את עצמו היא כיצד בעצם העובדה שאני מכניס לתמונה שאני מעלה האשטג כלומר את הסימן # ואחריו מילה כלשהיא שכביכול אמורה להיות קשורה לתמונה שלי,גורמת לכך שאני יכול להעלות את כמות העוקבים שלי. אותם אנשים מחפשים בגוגל מי הפרופילים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2014, מי הפרופילים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2015, מי הפרופילים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2016, זאת במטרה להתחיל לעקוב אחרי אותם פרופילים ולקוות שכך הם בעצם יכולים לעלות את כמות העוקבים שלהם. האמת היא, שיש דרך הרבה יותר פשוטה לעשות זאת, דרך שלא מחייבת אתכם דווקא לעקוב אחרי פרופילים אחרים אם אתם לא בהכרח רוצים בזה.

 

אז בואו נדבר קצת על האשטגים ואיך זה עובד, דרך דוגמא או שתיים…

נניח שאתם נמצאים בחופשה במקום טרופי, נניח בתאילנד… באי קופיפי.  ואתם מצטלמים מהנדסים תמונה סופר מושקעת של שקיעה, עם חול לבן, מים בצבע טורקיז וקוקוס מונח לו על החול עם קש… ואז אתם פותחים את אפליקציית האינסטגרם במטרה כמובן להעלות את התמונה. עורכים אותה קצת, מוסיפים אפקט צבע כזה או אחר, מספרים לכולם שזה בקופיפי כמובן ואז חושבים על האשטגים… והנה כמה לדוגמא.. #beach#thailand#island#coconut#whitesand#freedom#vcation ואלו כמובן רק כמה דוגמאות.. ואיך זה עוזר להגדיל את כמות העוקבים שלכם? פשוט… מספיק שמישהו נכנס לאחד מהתיוגים שלכם, אהב את התמונה שלכם או התחבר אליה באיזושהיא צורה והנה לכם עוד עוקב… זו הסיבה שמאוד כדאי לא רק להשקיע בתמונות שאתם מעלים ובעריכה שלהן, אלא גם בבחירת ההאשטגים.

 

איך בוחרים האשטגים?

ובכן, זה די משהו שיכול להיות אינטואטיבי, כלומר אין בזה חוקיות… אפשר לתכנן את זה אבל לא חייבים, העיקר שיהיה איזשהוא קשר הגיוני לתמונה שהעליתם ושאלו יהיו האשטגים שהרבה אנשים מתייגים איתם. רק משהו אחד על האשטגים פופולאריים, ככל שהם יותר פופולאריים, ככה התמונה שלכם יורדת למטה, מהר יותר ולכן לא כדאי לקחת האשטגים עם מספרים מאוד מאוד גבוהים.