פרסום בפייסבוק איך זה עובד
לפרסם בצורה הכי מדויקת שיש
אחת הבעיות הגדולות של מפרסמים היא העלות הגבוהה של הפרסומות. המטרה של הפרסומות היא לא מפגן כוח ולא רק לחלחל עמוק אל עבר תודעת הציבור אלא בעיקר להגדיל את המכירות וכך פרסום בפלטפורמות כלליות מידי עולות הון תועפות. פרסום בטלוויזיה למשל בין שעה 8 ל-9 בערב יכול לעלות עשרו תאלפי שקלים לסדרת פרסומות מה שלא מתאים לעסקים קטנים ומשאיר על המפה רק עסקים גדולים. מדוע הפרסומות כאלו יקרות? בגלל קהל היעד הגדול אליהן הן פונות. אך פרסום בפייסבוק נותן לכל אחד את ההזדמנות לפנות בדיוק למי שהוא צריך ובשיא הנוחות. אם שאלתם את עצמכם פעם “פרסום בפייסבוק איך זה עובד”, אפשר להפסיק לתהות ולהתחיל לפרסם.
פרסום בפייסבוק איך זה עובד?
- הפרסום בפייסבוק אפקטיבי מאוד כי הוא שואב את הנתונים שלו מאופי ההתנהגות של אנשים. אנשים שמחפשים ביטויים מסוימים או שאוהבים תחומי עניין מסוימים הופכים להיות טרף קל בכל מה שקשור לפרסום. למרות שבפייסבוק ניתן לדעת הכול על אותו אדם, אנחנו כמפרסמים לא יכולים לדעת את זה עד שאנו מתחילים את קמפיין המימון שלנו. בקמפיין הזה ניתן לבחור אלו קבוצות יעד שרוצים, איזה מודעה שרוצים והתשלום מתבצע בעבור כל לחיצה שאנו מקבלים.
- אופן התשלום באמצעות לחיצה מכיל יתרונות וחסרונות. מצד אחד אנשים רבים יכולים להקליק על המודעה והתשלום שלנו יהיה גדול למרות שאינו עולה בהקשר של מכירות באופן ישיר, אך מצד שני מדובר על שיטת תשלום הבה יותר טובה שמבטיחה שתצטרך לשלם רק כאשר מישהו כבר התעניין במודעה שלך. אפשר להסתכל על כך לכאן ולכאן ובכל מקרה יש מאות אלפי מפרסמים בפייסבוק ברחבי העולם כך שכנראה השיטה הזו מאוד מוצלחת.
ואיך אפשר לפרסם בפייסבוק?
אם עדיין לא הבנתם פרסום בפייסבוק איך זה עובד, כנראה שאתם בטח שואלים את עצמכם כיצד אפשר ליצור קשר עם פייסבוק כדי להתחיל לפרסם. כל המערכת הזו היא מערכת אוטומטית שקל מאוד להפעיל מתוך האתר עצמו. בהגדרות ניתן להתחיל קמפיין מימון, הכול נוח ובכמה שפות ולמי שמתקשה יוכל להיעזר בחברת קידום בפייסבוק שמכירה את הפרסום הזה היטב. ')}