פרסום בפייסבוק במובייל

הכל בזכות הטלפונים החכמים

פייסבוק הוא אתר גאוני בלי צל של ספק. אמנם בהתחלה היו ספקות מה קורה עם האתר ומה בדיוק הפואנטה שלו אך עם הזמן הבנו שהוא פונה לאחד היצרים הכי גדולים של בני האדם, הידיעה מה קורה עם האחר, מבט לחיים של אחרים, למה הם לובשים, לאן הם יוצאים וכמובן פרסום של כל השגרה שלנו כדי להפוך את עצמנו ליצורים החברתיים שאנחנו. למרות זאת קשה מאוד לראות איך הפייסבוק היה מצליח אופן שבו הוא הצליח בלי המצאת הטלפון החכם שנתן לפייסבוק להיות אצלנו בכיס בכל עת. כשם שהמובייל שינה מאוד את הפייסבוק הוא שינה מאוד גם את הפרסום בפייסבוק וכיון פרסום בפייסבוק במובייל נותנת אפשרויות רבות מאוד.

פרסום בפייסבוק במובייל: פרסומת קבועה בכיס

  • עצם העובדה שלכל אדם יש טלפון חכם ובכל טלפון כזה יש פייסבוק, נוצרת האפשרות לפרסם מה שרוצים איך שרוצים ובדיוק רב הרבה יותר. בצורה כזו ניתן לפרסם תוך שימוש בשירותי מיקום לגבי אנשים מסוימים שנמנים על קהל יעד שיכול להתאים למפרסם. אמנם זה לא נעשה בדיוק של מטרים בודדים ועדיין לא קיימת אפשרות לפרסם למישהו על מסעדה שנמצאת ממש מאה מטרים ממנו אך באופן כללי ניתן לפרסם בצורה הרבה יותר מדויקת.
  • פרסום בפייסבוק במובייל הופך להיות שונה מאוד מכל פרסום אחר בגלל העובדה שהפייסבוק הוא מקור התוכן מספר אחת לרובנו. עם יד על הלב, אף אחד לא נכנס לאתר של גלידרייה מסוימת ובדוק את שעות הפתיחה. אם מישהו רוצה לבדוק מה קורה עם גלידרייה מסוימת הוא ייכנס לעמוד הפייסבוק שלה, כנ"ל לגבי חברות או עסקים אחרים. זה מה שהפך את הפרסום במובייל לכל כך פשוט, הוא תמיד נמצא איתנו והופך הכול להרבה יותר נגיש.

להתאים את התוכן לצריכה בסלולרי

פרסום בפייסבוק במובייל שונה מפרסום רגיל בפייסבוק בגלל העובדה שהוא מותאם לאופי הצריכה במובייל. אנו צופים ביותר סרטונים בטלפון הנייד, מנסים להפיג את השעמום בתורים בסופר או לקופת החולים וככה הפרסומות יכולות להיות יותר אפקטיביות. שיטת פרסום הזו באופייה שונה ולכן יש צורך להבין אותה ולעניין את קהל היעד ולא רק להזכיר את המוצר ויתרונותיה כמו פרסום אחר.פרסום בפייסבוק במובייל