פרסום בפייסבוק ובגוגל
האינטרנט משתלט על עולם הפרסום
אנחנו רגילים לקשר את הפרסומות לטלוויזיה אך למעשה עולם האינטרנט השתלט על עולם הפרסום. היום ניתן לראות כיצד בכל פלטפורמה אינטרנטית יש פרסומות, דבר שבעבר ניסו להימנע ממנו אך היום הוא חי ובועט. הפרסום לא פוסח על אף אתר באינטרנט, לא על יוטיוב, לא על פייסבוק ובוודאי לא על גוגל שנתפשת כאחת החברות הגדולות ביותר שלא רק משפיעות על העולם אלא שינו אותו ואת הרגלי הצריכה והחיפוש שלנו. הפרסום בפייסבוק ובגוגל הוא פרסום מאוד אפקטיבי שצריך לדעת מתי בדיוק להשתמש בו ואיך בדיוק לעשות אותו בצורה הכי טובה שיש.
פרסום בפייסבוק ובגוגל: מתי ואיך משתמשים בו בחוכמה?
- פרסום בפייסבוק ובגוגל נראה קל כששומעים על התהליך ואיך זה בדיוק עובד אך יש צורך להבין בדיוק מתי יהיה הכי נכון להשתמש בו. חשוב לזכור שלמרות שאנחנו יכולים לפרסם בפייסבוק ולחשוב שזה הפרסום הכי מוצלח, עסקים כמונו יש עוד הרבה וכולם משתמשים בפרסום ולכן יש צורך לחשוב היטב. בפרסומים שניהם שונים באופיים כאשר פרום בגוגל נעשה בצורה ממוקדת יותר.
- פרסום בגוגל נעשה בצורה מאוד ישירה ביחס למה שהלקוח הפוטנציאלי מבקש. גם למשל לקוח שמקליק על שורת החיפוש בגוגל, דרך המחשב, הטלפון הנייד, הטאבלט וכל אמצעי אחר, "אינסטלטור במודיעין", די ברור מה הוא מחפש ולא מדובר כאן על תהייה או ניחוש. מדובר על פרסום ישיר מאוד שמיד יקפיץ מודעות רבות של אינסטלטורים באוזר בראש הרשימה מה שאמנם יכו להיות מאוד ממוקדם אך החיסרון הוא העלות היחסית גבוהה.
פרסום עקיף בפייסבוק
פרסום בפייסבוק לעומת הפרסום בגוגל מתבצע בצורה עקיפה. אף אחד לא מחפש בעלי מקצוע או עסקים מסוימים בפייסבוק וכל המשתמשים נמצאים שם להנאה שלהם ובעיקרון להעביר את הזמן. למרות שאנו צורכים הרבה תוכן מהפייסבוק הפרסום נעשה בצורה עקיפה ביחס לתחומי העניין שלנו. כך למשל אדם שמתעניין מאוד ברכבי שטח ויש לו תמונות רבות עם רכבי שטח וטיולי אופנועים, יקבל הרבה פרסומות של אופנועים ורכבי שטח ממש לפי תחומי העניין שלו. פרסום בפייסבוק ובגוגל יכול להיות אפקטיבי בעיקר אם נעזרים ביועצים בתחום הפרסום, כאלו שמכירים את הפלטפורמות היטב.