על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

פרסום בפייסבוק יתרונות וחסרונות

פרסום בפייסבוק: כל מה שצריך לדעת

הרבה אנשים שומעים על פרסום בפייסבוק אך לא מבינים אם זה הדבר בשבילם. אמנם מדובר על שיטת פרסום מצליחה מאוד אך לפני שנכנסים אליה יש צורך להבין עד כמה זה כדאי. למרות שמדובר בכלי אינטרנטי שתחילה יכול להיות מוזר בפלטפורמה שהוא מציג בתור מקום למודעות פרסום, יש לו הצלחה רבה במידה ומשתמשים בו נכון. לפרסום בפייסבוק יתרונות וחסרונות וככל שמכירים אותו טוב יותר ועם הניסיון, ניתן להגיע לתוצאות מכובדות ביותר.

פרסום בפייסבוק יתרונות וחסרונות

  • היתרון הכי בולט בפייסבוק היא היכולת להציב את המודעות בדיוק בעיניהם של קהל היעד נדרש. אמנם זה נשמע מאוד עתידני אך היום הרשתות החברתיות ממש פולשות אל תוך חיינו כאשר אנו מסכימים לזה ואפילו אוהבים את זה, כאשר ברשת החברתית אנו מביעים את כל תחומי העניין שלנו, מחפשים שירותים מסוימים ומתבטאים באופן מסוים בפוסטים שאנו מפרסמים. כך פייסבוק דולה את כל המידע שאנו מפרסמים לכל משתמש ומשתמש ומצליחה להפוך את שטחי הפרסום ליעילים כמו שתמיד המפרסמים חלמו.
  • היתרון הראשון מוביל ליתרון השני והוא התקציב. מדובר בתקציב יחסית נמוך כאשר אפשר להקדיש לפרסום כמה עשרות שקלים ביום אחד וכך להשיג פרסום מאוד יעיל בתקציב יחסית נמוך. באיטיות ובזהירות הפך היתרון הזה לחיסרון והיום ניתן לראות כיצד פרסום בפייסבוק הפך להיות יקר יותר בגלל הביקוש הרב שיש לו.
  • עוד דרך בה הפייסבוק גובה את התשלום היא על ידי הקלקות, מה שיכול להיות לגבי פרסום בפייסבוק יתרונות וחסרונות. מצד אחד אנו משלמים על כל קליק שנלחץ וכך למעשה רק לקוח פוטנציאלי שכבר נכנס למודעה גובה מאיתנו תשלום בעקיפין, אך מצד שני עדיין אי אפשר לבטא הרבה מידע במודעה הראשונה מה שיכול להוביל להקלקות שלא יסתיימו במכירות.

שטח קטן מאוד ויכולות מוגבלות

אחד החסרונות הבולטים של פרסום בפייסבוק היא המודעה שניתן לפרסם. בניגוד שללטים גדולים מאוד שניתן להציב בשלטי חוצות ובניגוד לפרסומות בטלוויזיה שם אפשר לבטא את המוצר או השירות בצורה טובה יותר וגם שתהיה קומית ומושכת, פרסום בפייסבוק מכיל אמצעים מוגבלים מאוד, כמה שורות ספורות ותמונה.

פרסום בפייסבוק יתרונות וחסרונות