פרסום בפייסבוק לקבוצות ודפים

המלחמה על כל לייק ולייק

מלים כמו 'לייק 'ו'שיתוף' בעבר היו מלים די אלמוניות שכלל לא השתמשנו בהם אך היום הם הפכו לחלק עיקרי מהשיח. אפילו בחדשות בפריים טיים של המדינה מוזכר הביטוי לייק כאשר מגיש החדשות מבקש מאיתנו לעשות לייק לעמוד הפייסבוק שלהם ושיתופים ולייקים רבים עושים את ההבדל בין אומנים, אנשים, עסקים וגם מכניסים לא מעט כסף. המציאות הזו שיצרה פייסבוק נותנת את האפשרות להילחם על אותם לייקים כאשר משתמש לא צריך לבחור את הלייקים שלו אלא פשוט לחלק אותם לכולם. פרסום בפייסבוק לקבוצות ולדפים מתבצע בצורה הזו באופן שגרתי כאשר כל קבוצה ועמוד מנסים לצבור כמה שיותר אהדה שתוביל ליותר חשיפה.

פרסום בפייסבוק לקבוצות ודפים

  • הפרסום בפייסבוק לקבוצות ולדפים מתבצע על ידי מגוון שיטות כאשר כל עמוד מתקשר בדרך כל לעסק מסוים. אמנם יש קבוצות מסוימות, שיכולות להיות נטו להנאה כמו קבוצה שמריצה בדיחות על פוליטיקאים או סרטונים וירליים שרצים ברשת, אך רוב העמודים שמנסים ליצור פרסום בתשלום ועל ידי טכניקות יותר חזקות משתייכים לעסקים מסוימים.
  • פרסום הדף של העסק בפייסבוק יוצר הרבה חשיפה לאותו עסק. ככל שיש יותר אנשים בעמוד כך העמוד עצמו נראה יותר מצליח וגם החשיפה שהוא מקבל למשתמשים רבה יותר. אם יש לכם חברים מסוימים שמגיבים לעמוד מסוים יש סיכוי טוב שתראו את זה גם למרות שאינכם חברים של העמוד בעצמכם. כך למעשה ניתן צרף עוד ועוד אנשים שיסמנו לייק או ישתפו את המודעות שהעמוד מפרסם והפרסום הזה מניב הרבה פירות.
  • עמודים רבים צריכים לפרסם את עצמם בפייסבוק באופן שיבדיל את עצמם מעמודים אחרים שיכולים להיות מאוד דומים להם. לא רק הפרסום בתשלום משמעותי אלא גם הפרסום שאותו עמוד יוצר לעצמו על ידי תוכן מעניין ומקורי ועל ידי פרסום בזמן הנכון.

ניתן להיעזר במקצוענים בתחום

כמו כל ענף פרסומי מסוים גם תחום הפייסבוק זוכה לקמפיין מסודר על ידי חברות פרסום מתאימות שיכולות לקדם את העמוד בפייסבוק בצורה ניכרת. פרסום בפייסבוק לקבוצות ולדפים יכול להיות הרבה יותר אפקטיבי אם יועצים מתאימים יסדרו לכם את העמוד ויעלו את האיכות שלו בכמה רמות. אמנם זה עולה יותר כסף אך לטווח הארוך זה יכול להיות צעד חשוב.פרסום בפייסבוק לקבוצות ודפים