פרסום בפייסבוק 2014

הפרסום ששינה את כללי המשחק

פרסום מאז ומתמיד היה מושא נפשם של עסקים רבים בין אם מדובר על חברות גדולות או עסקים קטנים, ולפעמים למרות הבדלים במכירות בין שני יריבים באותו שוק ניתן לראות את הפרסום הצמוד כזירת קרב שלא נגמרת. פרסום בפייסבוק שינה את כללי המשחק שוב כך שנתן לאנשים רבים את היכולת לפרסם את עצמם ביתר קלות ועם תקציב יחסית קטן. הבעיה בפרסום היא התקציב שיכול להיות מאוד מוגבל ולכן צריך לעשות אותו בצורה הכי ממצה שאפשר ואין כמו פרסום בפייסבוק 2014 כדי להשיג אותו. בפרסום כזה ניתן לפרסם לא רק עסקים ומוצרים אלא אומנים, אנשי מקצוע וכל מה שרוצים.

פרסום בפייסבוק 2014: פרסום גמיש עם יד על הדופק

  • היתרון הגדול בפרסום בפייסבוק 2014 היא העובדה שאפשר להיות תמיד עם היד על הדופק. תמיד אפשר לשנות את תוכן הפרסום ולמעשה אפשר להתרשם מהסטטיסטיקה של הפרסום ממש בזמן אמת. תוכלו לדעת מי סימן לכם לייק, מי שיתף את הפוסט ויש גם כמה אפשרויות לפרסום.
  • בעוד הפרסומים הישנים התבססו על שטחי פרסום בשולי העמוד, פרסום בפייסבוק 2014 נותן לכולם את האפשרות ליצור פוסט שיופיע על הקיר של אותם משתמשים ממש כאילו היה של אחד החברים שלהם. אמנם רשום בבירור שמדובר בפרסומת אך בכל זאת תוכן הפוסט השתנה מאוד. בעוד שבעבר הפוסטים היו ממש אמצעי מכירה די אגרסיבי, היום שיטות הפרסום הופכות להיות יותר מעודנות ולמעשה הופכות להיות חברתיות.
  • במקום לפרסם מוצר מסוים ולספר על גדולותיו, מודעות פרסומיות רבות בפייסבוק משתפות את הקהל לתייג או לשתף, חדות חידה מסוימת או עושות פעילות חברתית שבעקיפין יוצרת פרסום איכותי מאוד. זהו שינוי שלא היה לפני עידן הפייסבוק ופרסום בפייסבוק 2014 אפשר אותו לראשונה.

לדעת מה התקציב ולעצור בזמן

בניגוד לפרסומים אחרים בפלטפורמות אחרות, אין צורך בעשרות או מאות אלפי שקלים כדי לפרסם. בפרסום בפייסבוק 2014 ניתן לפרסם מה שרוצים עם התקציב הקיים. בכל בחירה של ביטוי שבגינו אנו רוצים להגיע לקהל יעד מסוים, עם כל כתך של אוכלוסייה או מודעת אפשר לבחור את התקציב המקסימלי שלאחריו הפרסום יפסיק כאשר התשלום מתבצע לפי כמות ההקלקות. פרסום בפייסבוק 2014