פרסום ושיווק באינטרנט על קצה המזלג
פורסם בתאריך: ו', 12/14/2012 – 15:58
על פרסום בפייסבוק והשלבים הנכונים ליישמו בדרך האפקטיבית ביותר
שלב ראשון: קניית תקציב נכון לפרסום בפייסבוק:
אלה מאיתנו המעוניינים לפרסם בפייס בוק צריכים לדעת לחלק נכון את תקציב הפרסום שלהם על מנת לנצל נכון את פלטפורמת החשיפה בפרסום בפייסבוק.
על מנת לעשות כן, יש להבין מהו בדיוק התקציב ולהגדיר סכום מדויק אותו נקצה לפלטפורמת הפרסום בפייס בוק. פרסום ברשת החברתית תלויה כולו במערכת
היחסים אותה נרקום בין הלקוחות העתידיים והקיימים שלנו. לכן, ההמלצה שלנו היא לא לשים את כל הביצים בסל אחד אלא לפזר סכומים קטנים לתקופה ממשוכת של פרסום בפייס בוק.
שלב שני: בחינת הכדאיות של פרסום מודעות ברשת פייסבוק:
מבחינת אפקטיביות התהודה והיעילות שפייסבוק מאפשר, בולטת אחת השיטות של מודלים לפרסום ותכנון אסטרטגיה שיווקית בפייס בוק. אחד המודולים היעילים
והכדאיים ביותר הוא שכפול מודעות. משמע: יצירת מודעה אחת יצירתית ומושכת על אופי המוצר והפצתה לקהלי יעד שונים לפי חלוקה דמוגרפית. לאחר מכן,
מתבצעת בדיקת אפקטיביות המודעה שבוחנת האם דרושים שינויים במודעה או שניתן רק לשנות את קהל היעד והמיקום הגיאוגרפי של הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם.
שלב שלישי: עקביות בפרסום ושמירה על מערכת יחסים יציבה וטובה עם הלקוח:
ברגע שהתחלתם לפרסם בפייסבוק, יש תמיד לשמר ולדאוג לחשיפה תמידית. איך עושים זאת? על ידי שמירה אינטנסיבית של התעניינות לקוחות המוצר שלכם.
שימרו על קשר עם הלקוח באמצעות דיוור ישיר מכל הסוגים: חלוקת קופונים והנחות, יצירת מועדון לקוחות, רכישת לייקים, ויחס אישי לכל לקוח ולקוח.
בדרך זאת תוכלו לשמור על קשר רציף עם לקוחות קיימים, וגם למשוך לקוחות פוטנציאליים אליכם וכמובן – להגדיל את הרכישה.