על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

קבלו השקפה חסרת תקדים על מאמצי השיווק שלכם באמצעות Combin באינסטגרם

אינסטגרם יכולה להיות רשת חברתית מתסכלת בשביל משווקים לניהול. במקור, נוצרה לשימוש בסמרטפונים בלבד, לאט לאט אינסטגרם אישרה למותגים יותר גישה לרשת החברתית בנוחיות דרך המחשב, זה דורש שימוש בכלי הנמצא בלוח המחוונים של הדפדפן התומך בפרסום באינסטגרם – אני ממליץ על AgoraPulse למטרה זו. עם זאת, בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות, הגישה לניתוחים וכלים היא מוגבלת. לדוגמא, טוויטר מאפשרת למפתחים לגשת לכמות מידע נכבדת, מה שבסופו של דבר מספק למשווקים שפע של אפשרויות לקבלת ראות על מאמצי השיווק שלהם. אינסטגרם, וכמה כלים נוספים הקיימים לצורך תמיכה בשיווק באינסטגרם, מוגבלים במה שהם יכולים להציע לכם.

אלה הראו אותי מדבר על נושא האינסטגרם והשוואתה לרשתות חבריות אחרות מבינים שאינסטגרם קרובה יותר ברעיון לטוויטר מאשר לפייסבוק. במילים פשוטות, ישנם הרבה אותות חברתיים אשר מותגים יכולים לשלוח מהאינסטגרם שלהם שאין באפשרותם לשלוח דרך עמוד המעריצים בפייסבוק. בזמן שעמודים עסקיים באינסטגרם מאפשרים לכם גישה מסוימת לניתוחים מוגבלים ואת האפשרות לקדם פוסטים, פונקציות הליבה שלהם אינן שונות מאלה של משתמש רגיל. במילים אחרות, בדומה לטוויטר, אינסטגרם מאפשרת למותגים הזדמנויות שאין כמותן עבור מעורבות אורגנית שעמודי מעריצים מסוג שלם-ושחק בפייסבוק ועמודי חברות מקושרות לא מציעים.

בחיפוש הבלתי פוסק שלי לכלים ברשתות חברתיות, מצאתי במקרה את כלי השיווק של אינסטגרם – Combin, לפני זמן מה. לא, זה לא עוד אחד מכלי הרובוט האלה שיגרמו לחסימת החשבון שלכם. זה גם לא "כלי" הקיים בתחום רק כדי למכור לכם עוקבים או מפגשים מזויפים עם אנשים. Combin הינו כלי שיווק אינטליגנטי המספק לכם שפע של מידע על הקהילה שלכם ומשתמשים פוטנציאליים ליצירת מפגש. יש לכם את היכולת לתזמן פעולות באינסטגרם דרך Combin, אך כל הפעולות האלו נעשות על בסיס אחד על אחד ויכולות להתבצע דרך אתר אינסטגרם ללא שימוש בגורם צד שלישי כדי לבצע אותן. במילים אחרות, באמצעות שימוש נכון בכלי, לא תהיו מעורבים באף תנאי שירות של אינסטגרם.

Combin אינה מבוססת על שירותי ס.א.ס של הדפדפן אלא אפליקציית שיווק ממשית של אינסטגרם אשר אתם מתקינים על מחשבכם. בבעלותי MAC ואני יכול להעיד שהאפליקציה עובדת מצוין בסביבה זו. אני מניח שהיא תעבוד באותה צורה בWindows. לכל חובבי הטכנולוגיה שם בחוץ, גם מערכות הפעלה מבוססות Linux נתמכות.

קומביין אינסטגרם

אז איך בדיוק Combin מספקת לכם ראות על מאמצי השיווק שלכם באינסטגרם?
נתחו את ביצועי השיווק שלכם באינסטגרם

*תמונה*

כאשר אתם מתחברים לCombin, הדבר הראשון שתראו בפרופיל יהיה זהה לתמונה לעיל. מתחת לכל תמונה שפרסמתם באינסטגרם, תוכלו לראות את כמות הלייקים והתגובות לכל תמונה. מצאתי שהמסך הזה הוא פשוט הדרך הקלה והמהירה ביותר כדי להבין איזה תמונות ויזואליות עובדות ואיזה פחות. במידה ובאמת עקבתם אחר העצות שלי ותחמתם את התוכן שלכם לתוך דלאי תוכן, אתם תוכלו לחשב ממוצעים בקלות ולהשתמש במידע הזה כדי להתאים את אסטרטגיית התוכן שלכם ולכוון ליצירת מפגשים עם 1.5%, לאחר מכן 2%, ובמצב אידיאלי 3% של משתמשים עם התמונות שלכם. במידה ויש לכם עמוד של מותג, המספרים האלה יהפוך יותר ויותר קשים להשגה בגלל האלגוריתמים של רשתות החברתיות אשר נותנים תיעדוף לאנשים על פני מותגים. עוד בנושא בפוסט עתידי בבלוג.

תבינו את העוקבים שלכם

*תמונה*

אם אתם קוראים את זה אתם כנראה כבר פעילים באינסטגרם וכבר צברתם כמה אלפי עוקבים. מי הם המשתמשים האלה? Combin תציג את כל העוקבים שלכם – וכל מי שאתם עוקבים אחריו – ותאפשר לכם למיין אותם באופן הבא:

  •  מי שאתם עוקבים אחריו ועוקב אחריכם חזרה
  •  מי שאתם עוקבים אחריו ולא עוקב אחריכם חזרה
  •  העוקבים שלכם שאתם עוקבים אחריהם
  • העוקבים שלכם שאתם לא עוקבים אחריהם

היכולת לראות את המידע הזה על מסך גדול – והיכולת הקיימת מתחת לכל תמונה למעבר מידי לכל פרופיל באתר אינסטגרם – יתנו לכם תמונה גדולה על הקהילה שלכם, מי הגיב על העקוב שלכם, מי עוקב אחריכם שאולי תרצו לשקול לעקוב אחריהם בחזרה, וכו'.


מצאו מי הם העוקבים בעלי ההשפעה

הרחבה של הבנת העוקבים שלכם היא היכלות לחפש משתמשים ע"י מספר העוקבים, בכך שתעשו זאת במהרה תבינו מי מהעוקבים שלכם עשויים להיות בעלי השפעה. כפי שאני כותב בספר הקרוב שלי על שיווק בעל השפעה 'עסק ההשפעה' – השפעה חברתית אינה שווה לגודל הקהילה – בבירור, אלה שיותר משפיעים נוטים להיות בעלי קהילות גדולות יותר מאשר המשתמש הממוצע. על ידי מתן פונקציונליות לצפייה בצורה פשוטה בעוקבי האינסטגרם שלכם בסדר יורד של כמות העוקבים שלהם, Combin נותנת לכם ראייה רחבה ומסייעת לכם להעריך מי יכולים להיות בעלי ההשפעה המסתתרים בקהילה שלכם שעליהם תרצו למקד את המפגשים שלכם. כמו כן היא עשויה לעזור בהמלצות על בעלי השפעה פוטנציאליים שאולי תרצו לשקול לעקוב אחריהם גם.

 

חיפוש אחר משתמשי אינסטגרם בעלי השפעה

*תמונה*

עד כה דנתי על היכולת לנתח את הפרופיל שלכם כמו גם את קהילת העוקבים שלכם ואלו שאתם עוקבים אחריהם. מה בקשר לשאר האינסטגרם? Combin מגבה אתכם באמצעות פונקציות החיפוש שלה. היופי בלבצע חיפוש דרך Combin הוא לא רק היכולת למיין את תוצאות החיפוש ע"י מספר העוקבים, אלא גם היכולת לסנן את התוצאות בדרכים הבאות:

חיפוש ע"י תגיות או/ו מיקום מאפשר לכם לסנן לפי זמן פרסום הפוסט (בכל זמן, בשבועיים האחרונים בשבוע האחרון או ביום האחרון).

חיפוש על פי משתמשים מאפשר לכם למצוא עוקבים או משתמשים המגיבים לאותם עוקבים, של כל משתמש בנוסף ליכולת לסנן רק את העוקבים שהיו פעילים במהלך השבוע האחרון.

שים לב ששני סוגי החיפושים מאפשרים לך למנף את טכנולוגיית הלמידה החדשה של Combin. כך Combin מתארים זאת במילים שלהם:

יישומה של טכנולוגיית הלמידה המשפרת ניתוחים בCombin הפכה את חיפוש המשתמשים ופוסטים באינסטגרם ליעיל יותר, קביעת אינטראקציה הדדית עם חשבונות בעלי יכולת בדיוק של 90%. אם ניקח בחשבון תכונות אלה כמו עוקבים וכמות עוקבים, הסכום הכולל של פוסטים, תדירות פרסום, נוכחות פרסומות ויחסי גומלין שונים בין תכונות אלה, Combin מנתחת את החשבונות והפוסטים התואמים לשאילתת החיפוש ואז מסננת משתמשים בעלי אינטראקציה לא מספקת והתוכן שלהם.

*תמונה*

במילים אחרות, באמצעות טכנולוגיית הלמידה ושיפור הניתוח, Combin יכולה למקם מסנן בין תוצאות החיפוש , אשר בעצם, יפטר מתוצאות הרובוטים וחשבונות אחרים שלא שווים את הזמן או ההתעסקות שלכם.

מצאו את הקהילה הפוטנציאלית שלכם

*תמונה*

שיווק משפיע מדבר על להינשא לקהילה, לא מסע פרסום המתעסק בקומץ משתמשים בעלי עוקבים רבים.  Combin מאפשרת לכם לנווט בפשטות בין חיפושים של @משתמשים #ותגיות ולעזור לכם למצוא משתמשים שכדאי לכם לשקול לשים אותם ברדאר שלכם למפגשים עתידיים. היכולת לראות את המגיבים אשר יוצרים מפגשים עם המשפיעים שאתם עשויים להתמקד בהם נותנת לכם תחושה של אומדן לגבי הקהל הדמוגרפי שלהם. בכך שתבלו קצת זמן בחיפושים אחר @משתמשים #ותגיות בCombin, אתם תוכלו להתחיל בקלות למפות את קהילת האינסטגרם איתה תרצו ליצור מפגשים.


יצירת מפגשים באינסטגרם באופן סלקטיבי, אסטרטגי וחכם

בין אם אתם רוצים ליצור מפגשים עם משפיעים, עוקבים, או קהילה, Combin מאפשרת לכם למצוא בקלות משתמשים ספציפיים ולתקשר איתם על בסיס אחד על אחד. כן, זה לוקח זמן, אבל בניית מערכות יחסים אמתיות גם כן לוקחת זמן, ואם אתם באמת רוצים להצליח בשיווק באינסטגרם , אתם תצטרכו להשקיע זמן כדי ליצור קשרים עם אחרים בצורה אמתית ואוטנטית. לפחות Combin הופכת את האיתור והצפייה בפרופיל שלהם לפשוט יותר, בכך חוסכת לכם כמות זמן עצומה. טכנולוגיית הלמידה ושיפור הניתוח של Combin הופכת את המפגשים שלכם באינסטגרם ליותר יעילים.


מפת הדרכים המרשימה של
Combin

האם אי פעם השתמשתם בכלי רק כדי לגלות לאחר מספר חודשים שהוא לא מתחדש, ואתם נתקעתם בשימוש במשהו שהביצועים שלו היו פחות טובים בהשוואה למתחרים? זה מרענן כאשר חברות כלים לרשתות חברתיות מודיעות בצורה פומבית על מפת הדרכים שלהן לשנה הקרובה, בדיוק כפי שCombin- עשו בפוסט בבלוג הזה.

תכונות המובטחות לצאת השנה אשר ירגשו משווקים, כוללות:

שיווק באינסטגרם

סטטיסטיקה

החלק הסטטיסטי יספק גישה קלה למידע לגבי התקדמות צמיחת החשבון שלכם: כמה עוקבים, לייקים, תגובות התקבלות בטווח של יום, שבוע, חודש, בכללי ובטווח תאריכים מדויק, איזה תגיות הביאו ליותר מפגשים, ודיווחים נוספים לשיפור אסטרטגיית השיווק שלכם.

חיפוש מיקום משופר

משתמש יוכל לבחור נקודה על גבי מפה אינטראקטיבית של מקום המיקום הנוכחי שלו או עסק המעניין אותו, ולהרחיב את רדיוס החיפוש לגודל המועדף. Combin תאסוף את כל הפוסטים שפורסמו בטווח הרדיוס הזה.

הודעה ישירה ותיבת תגובות

בעוד שרשתות חברתיות החלו להטמיע את הפונקציה הזו בלוחות המחוונים הכללים שלהם, במידה ואתם עומדים לבלות כל יום ב-Combin לצורך שיווק האינסטגרם שלכם, זה הגיוני שתרצו שזו תהיה התעסקות בעצירה אחת בלוח המחוונים לאינסטגרם, נכון? כל התשובות המתקבלות, תגובות, הודעות טקסט יהיו מאורגנות ומנוהלות בקלות משולחן העבודה. אתם תמיד תקבלו התראה על פעילות חדשה ותוכלו להגיב הישר מהאפליקציה.

תיזמון פוסטים

לאחר יישומה של תכונה זו יכול להיות שלעולם לא תיגעו יותר באפליקציית המובייל של אינסטגרם. העלאת תמונות, הוספת לכידות והכנסת פוסטים לתור לצורך פרסום בזמן מועדף יהיה אפשרי ישירות דרך Combin.

אם אתם מחפשים להרוויח ראות אל תוך מאמצי שיווק האינסגטרם שלכם באמצעות פתרון ארוך טווח, Combin לא דורשת חשיבה, אפליקציה זולה שכדאי לכם לשקול להוסיף לארסנל של כלי המדיה החברתית שלכם.

כדי להוריד את Combin בחינם ולהתחיל בעבודה, לחצו כאן.

 

המאמר קבלו השקפה חסרת תקדים על מאמצי השיווק שלכם באמצעות Combin באינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

25 האפליקציות המובילות להפקת תוכן קטלני באינסטגרם בשנת 2018

4 מהאפלקציות הטובות ביותר לתמונות באינסטגרם

5 כלי התיוגים המובילים באינסטגרם למצוא תיוגים פופולריים ונפוצים