קידום אתרים – על יצירת טראפיק באינטרנט

פורסם בתאריך: ו', 10/05/2012 – 16:11

מזל טוב האתר שלכם באוויר והוא מוכן לתעופה. הוא מעוצב כהלכה, התכנים שווים, המוצרים אטרקטיביים והשירות יעיל ביותר. אבל למי זה בדיוק עוזר אם האתר שוכב לו שם ברשת כאבן שאין לה הופכין? זה הזמן ליצור תנועה או בשמה המקצוע "טראפיק" באתר.

אז אחרי שחקרתם את כל ההסברים, ההוראות, הטיפים והבלוגים שאמורים לספק לכם את כל הסודות והשיטות, ובחרתם בקידום עצמי או מקצועי של אתר האינטרנט שלכם במנועי החיפוש- הגיע הזמן להתעכב על החלק החשוב והמשמעותי של בקידום אתרים.

קידום אתרים על ידי יצירת תנועתיות באתר

כל הרעיון ביצירת תנועתיות באתר שלכם הוא ליצור מצב בו ישנם המון מבקרים באתר האינטרנט שלכם, שאלה שולחים קישורים לאתר ומתחילים בהפצתו. ממש כמו פרסום במאות קודמות: פרסום מפה לאוזן. שהוא כידוע הפרסום הטוב ביותר.
על מנת ליצור מצב כזה, עלינו לפעול בטקטיקות שונות שיסופקו על ידי אנשי מקצוע המומחים בעולם האינטרנט הפרסומי התחרותי שלנו.
בנוסף, בעולם האינטרנט השיווקי קיים שירות של רכישת טראפיק.
מומחי האינטרנט יודעים איך למסחר את האתר ולכמת אותו לכמות ומספר רוכשים. בדרך זאת נעשית רכישה של מבקרים באתר שלכם ובאמצעות יצירת התנועתיות שתכלול: ביקורים של צופים, לייקים לאתר ברשת הפייסבוק, המלצות על האתר שלכם, צפיות ביוטיוב, תגובות ועוד מגוון של אמצעים שונים להגברת התנועה.
על ידי כל אלה, לחמם לא רק נשלח על פני המים הוא גם נמכר משל היה כלחמניות לוהטות בצאת חג הפסח.

קידום אתרים – עוד דרכים ליצירת תנועתיות באתר האינטרנט

ישנן דרכים נוספות לקידום אתרים יעיל באינטרנט והן כוללות:

  • קידום אינטנסיבי במנועי החיפוש על ידי הוספת דפים בעלי מילות חיפוש נכונות בגוגל
  • הפצת באנרים וטיזרים ברחבי הרשתות והפורומים
  • שליחת ניוזלטרים לקהל הלקוחות והקוראים
  • קידום אתרים ממומן.

לסיכום, נאמר כי האופציות ליצירת תנועתיות רבות הן.
אם תרצו לעשות זאת בתשלום תוכלו לתת למומחי האינטרנט כבר לדאוג להכל ומידי פעם לפקוד את האתר ולקבל דוחות לבדיקת האפקטיביות של הטראפיק.
אם תבחרו לשווק לבד את האתר שלכם על ידי הפצתו ברחבי הרשתות החברתיות או באופן ורבלי.– זכרו כי חייבת להיות השקעה והתמדה על התנועתיות באופן רציף ויצירתי.