על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

חבילת לייקים או צפיות אוטומטיים באינסטגרם במחיר חודשי חד פעמי

בכל פעם שאתם תעלו תמונה המערכת שלנו תזהה את התמונה או הסרטון שלכם לבד ותגייס את הלייקים אוטומטית לפי החבילה שתבחרו. את הלייקים/צפיות לרוב מקבלים ממש במיידית אך לפעמים יש עיכוב של עד חצי שעה לקבלת כל הלייקים/צפיות.

התשלום הוא חד פעמי ולא מתחדש כך שאם תרצו להמשיך בחבילה תצטרכו לרכוש את החבילה בסוף חודש מחדש
החבילות שלנו הם ללא הגבלת תמונות/סרטונים בחודש אך קיימת הגבלה של עד 3 העלאות ביום
ברגע שתרכשו את המוצר החבילה תכנס לתוקף לאחר 3 שעות אז יש להמתין
הלייקים/צפיות ממשתמשים מכל העולם אך באיכות הגבוהה ביותר
להזין לנו רק שם משתמש של האינסטגרם שלכם
לאחר רכישה אין לשנות שם משתמש מכיוון שהמערכת לא תזהה את הפרופיל שלכם,
ברגע שתשנו את השם משתמש אנו לא נחדש את החבילה
המערכת אף פעם לא תגייס מספר עגול

80 לייקים/צפיות (ללא הגבלה)
120
150 לייקים/צפיות (ללא הגבלה)
194
300 לייקים/צפיות (ללא הגבלה)
268
600 לייקים/צפיות (ללא הגבלה)
349
1,500 לייקים/צפיות (ללא הגבלה)
629
2,200 לייקים/צפיות (ללא הגבלה)
829
3,200 לייקים/צפיות (ללא הגבלה)
1,199
5,500 לייקים/צפיות (ללא הגבלה)
1,482

דירוג המוצר

product_132 ☆☆☆☆☆ 0
5 1

הוסף דירוג וחוות דעת

שם
אי-מייל
כותרת ביקורת
דירוג
ביקורת
איך להשתמש בפופולריות של אינסטגרם עבור המותג שלך
יש חמש דרכים איך לשפר את פוטנציאל של תוכן באינסטגרם. אינסטגרם הוא תופעה בין רשתות חברתיות, יש בו יותר מ -800 מיליון משתמשים חודשיים פעילים מכל העולם (מעל 20 מיליון מהם בבריטניה), וכולם עושים יותר מ4.2 מיליארד פוסטים מדי יום. אינסטגרם הוא אחד מפלטפורמות שגודל במהירות ומשפיע ביותר, מעריכים כי הכנסות מפרסום יכולות להגיע ל […]
קניית צפיות בפייסבוק
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. היא הושקה בסערה בשנת 2004 ומאז צמחה לממדי ענק. היום היא משמשת כבית ליותר משני מיליארד משתמשים אשר מתוכם כ-800 מיליון פעילים בצורה יום יומית. בישראל, בצורה לא מפתיעה, פייסבוק היא האתר הרביעי במספר כניסות הגולשים. העמודים הכי נצפים בארץ הם אתרי חדשות, כמובן, אך מעט מאחוריהם נמצאים […]
איך לשתף מחדש באינסטגרם
שילוב תוכן של אחרים בקיר האינסטגרם שלכם זו אסטרטגיה יעילה ושכיחה. תוכן ע"י המשתמש מנוצל בדרך כלל ע"י מותגים כדי להציג את הלקוחות וההשפעה שלהם. כדי למצוא תכנים אלו, קראו על איך להקשיב ולצפות באינסטגרם.   כדי להשתמש בתוכן ע"י המשתמש, תצטרכו לדעת איך לשתף מחדש באינסטגרם. במאמר זה, נדריך אתכם על כמה מאפשרויות שיתוף […]