שמחים להיות החברה הוותיקה והגדולה בתחום משנת 2008!! לקוחות חדשים שימו לב! על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 10% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

קניית עוקבים באינסטגרם באספקה מיידית וברמה הגבוהה ביותר

הדביקו את שם המשתמש שלכם בשדה המתאים, בחרו חבילה מתאימה – זמן אספקה לרוב הוא מיידית  אך מידי פעם קיים עיכוב עקב עומס הזמנות וגם תלוי בגודל ההזמנה
חשוב מאוד שהפרופיל האינסטגרם שלכם יהיה ציבורי אחרת לא נוכל לגייס את העוקבים. לאחר תשלום בסיום ההזמנה תקבלו מאיתנו מספר הזמנה לנייד לצורך מעקב

*מחיר העוקבים עלה במעט בשל עדכונים שגורמים למשאבים גדולים יותר לעוקבים מהסוג האיכותי ביותר שקיים בשוק עבורכם.
אתר טרופיק הוא הוותיק והגדול ביותר בישראל עם מעל 10 שנות וותק! (היזהרו מחיקוים) – כל השרותים חוקיים לחלוטין

* חשבון האינסטגרם חייב להיות ציבורי ואין לשנות את שם המשתמש
* אספקת העוקבים הוא עד חודש ימים !! יתכן ויתעכב טיפה עקב עומס הזמנות, חבילה גדולה, או עדכוני אינסטגרם

עוקבים באינסטגרם

בקניית העוקבים האיכותיים מקבלים 10% יותר במתנה! העוקבים שלנו הם בלעדיים וברמה הגבוה ביותר מכל שאר המתחרים! בהתחייבות. מחירים מיוחד בעקבות מגפת הקורונה
100 עוקבים
25
200 עוקבים
35
500 עוקבים
45
1,000 עוקבים
75
1,500 עוקבים
110
2,000 חבילה במבצע!
140
3,000 עוקבים
210
4,000 עוקבים
270
5,500 חבילה במבצע!
365
8,000 חבילה במבצע!
520
12,000 עוקבים
750
20,000 עוקבים
1,100

איך קניית עוקבים באינסטגרם עוזרת לפרסום העסק?

העסק שלנו הוא מקור הפרנסה שלנו ועלינו להשקיע הכול על מנת שהוא יהיה רווחי. בשביל שהעסק שלנו יהיה רווחי אנחנו חייבים להשקיע הרבה מאוד בפרסום חכם ויעיל שלו – כך שהלקוחות בשוק יעדיפו את השירות או המוצרים שלנו על פני אלו של המתחרים. כיום עסק שלא משקיע בפרסום ברשתות החברתיות בדגש על פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הוא עסק שיתקשה להתמודד עם התחרות ויישאר הרחק מאחור בלי הרבה רווחים ואפילו עם הפסד. פרסום באינסטגרם הוכח בשיטת פרסום יעילה מאוד להשגת לקוחות חדשים בקרב קהל של בני נוער או אנשים צעירים עד גיל 30+.האשטאג

ככל שיהיו לעסק שלנו יותר עוקבים באינסטגרם כך נזכה לחשיפה גדולה יותר וקצב המכירות שלנו יגדל. אם אנחנו רוצים שיהיו לנו עשרות אלפי או מאות אלפי עוקבים ברשת חברתית זו אנחנו צריכים לדעת איך לנהל את הפרסום בה. עלינו לבחור באופן חכם מילים לטרגט שיעזרו לנו להשיג כמות עוקבים  באינסטגרם גדולה יותר. למעשה קניית עוקבים באינסטגרם יכולה לסייע לנו להגדיל באופן משמעותי את החשיפה של העסק שלנו כך שיהיו לו יותר לקוחות. ככל שיהיו לנו יותר עוקבים ברשת (בין אם קנינו אותם או לא) כך רמת העניין הציבורי בעסק שלנו ובנו תגדל. השאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם בעזרת קניית עוקבים באינסטגרם – יכולה להתברר כמפתח שלנו להצלחה בעסקים.

 

מה היתרונות של פרסום באינסטגרם ולאיזה עסקים זה יכול להועיל?

היתרונות של פרסום באינסטגרם  הם רבים. פרסום ברשת חברתית זו יכול להתאים למגוון גדול מאוד של מקצועות כולל: שפים, דוגמניות, זמרים, קומיקאים, חנויות נעליים, חנויות בגדים, רשתות אופנה, מסעדות, חנויות טכנולוגיה, חברות מדיה, סופרים, סרטי קולנוע, שחקנים ועוד ועוד…. . כל עצמאי או בעל עסק יכול ליהנות מאוד מכך שיהיו לו הרבה מאוד עוקבים באינסטגרם. ככל שיהיו לנו יותר עוקבים כך נוכל להיות נוכחים יותר בשיח הציבורי ונהנה מחשיפה גדולה יותר הן באינטרנט והן במרחב הציבורי כולו.

עוקבים באינסטגרם

למה כמות העוקבים באינסטגרם חשובה ואיך אפשר להגדיל אותה?

כמות העוקבים שיש לנו באינסטגרם למעשה אחראית על החשיפה לה אנחנו זוכים ברשת זו. כאשר אנחנו רוצים לקדם את העסק שלנו או את עצמנו ברשת חברתית זו אנחנו צריכים ממש כמו בקידום בגוגל למילות מפתח או כפי שקורים להן באינסטגרם -מילים לטרגט. מילים אלו הן המילים שיסייעו לנו להופיע בדפים של משתמשים אחרים ברשת וכך נוכל לזכות לחשיפה גדולה יותר ולסיכוי שהם אולי יהפכו להיות עוקבים באינסטגרם שלנו. קניית עוקבים באינסטגרם יכולים לאפשר לנו ליהנות מפרסום יעיל יותר שאף פרסום אחר לא יוכל להשיג לנו. קניית עוקבים באינסטגרם יכולה להוות עבורנו דרך לשווק את העסק שלנו באופן ויראלי וטבעי. קניית עוקבים באינסטגרם היא דרך לגיטימית מאוד איך משיגים עוקבים באינסטגרם להשיג כמה שיותר עוקבים בסופו של דבר.

מהם הדרכים של קניית עוקבים באינסטגרם?

יש הרבה מאוד דרכים לביצוע קניית עוקבים חדשים באינסטגרם. כאשר אנחנו רוצים להגיע לכמות עוקבים גדולה מאוד באופן מהיר עלינו לפנות לחברת מדיה מקצועית שתנהל עבורנו את השיווק ברשתות החברתיות בכלל ובאיסטגרם בפרט. הדרך לקניית עוקבים דורשת מקצועיות רבה ודיסקרטיות ולמעשה חשוב לעשות אותה באופן מרומז ולא בוטה מאוד. עוד חשוב לשים לב בזמן שאנחנו קונים עוקבים באינסטגרם שאנחנו קונים אותם באופן הדרגתי – כך הגידול של כמות העוקבים שלנו יהיה הדרגתי יותר ולא יראה מלאכותי או מזויף.

פרסום באינסטגרם – לא מה שחשבתם!

פרסום באינסטגרם הוא בכלל לא מה שרוב האנשים חושבים. בכל תמונה שמתפרסמת ברשת זו יש הרבה מאוד תכנון ומחשבה. כל פרט שמופיע בתמונה שאנחנו מפרסמים ברשת זו יכול לאפשר לנו להגיע לקהלים נוספים. הבחירה של סדר התמונה, הפרטים המופיעים, האנשים שמופיעים בה, הרקע וכל פרט אחר כולל צבעים וזמן במשך היום יכולים להשפיע על הצלחת הפרסום. חשוב מאוד לנסות ולהיות מקוריים באופן שבו אנחנו מפרסמים ברשת זו ולא לנסות לחקות פרסומים של אנשים מפורסמים או של עסקים אחרים – כי אז זה לא יהיה מעניין עבור הגולשים. תוכן מקורי ואותנטי תמיד ימשוך יותר עיניים ותשומת לב מאשר תוכן שיהיה לקוני ומשעמם.

שיווק ופרסום באינסטגרם – איך חברה מדיה מקצועית יכולה לסייע לנו בכך?שיווק באינסטגרם

שיווק ופרסום באינסטגרם יכול לאפשר לנו ליהנות מכמות עוקבים גדולה מאוד שיכולה לאפשר לנו להגדיל את כמות הלקוחות שלנו. אם אנחנו רוצים שהפרסום שלנו ברשת יהיה אפקטיבי כדאי לנו כבר בשלבים הראשונים שאנחנו מתחילים לפרסם בה לעשות זאת בעזרת חברת מדיה מקצועית. חברת המדיה המקצועית תוכל לסייע לנו בבחירה של  מילים לטרגט ובהגעה מהירה אך עקבית לכמות עוקבים באינסטגרם שתאפשר לנו כל פעם ליהנות מעוד ועוד לקוחות. עלינו להיות מוכנים לשקול בזמן השיווק של העסק שלנו ברשת את האפשרות של  קניית עוקבים באינסטגרם אפשרות שיכולה לענות לנו על חלק מהשאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם.

איך משיגים עוקבים באינסטגרם – טיפים להשגת עוקבים באופן אורגניקניית עוקבים באינסטגרם

כאשר אנחנו רוצים להשיג עוקבים באינסטגרם ללא קניית עוקבים באינסטגרם באופן אורגני אנחנו צריכים קודם כל לדאוג שבחשבון האינסטגרם שלנו יהיה תוכן מעניין ועדכני שמתכתב עם מה שקורה בעולם התרבות העכשווי. ככל שנבחר לפרסם תוכן חזותי מעניין ומקורי יותר כך איכות התכנים שלנו תהיה יותר גבוה והיא תמשוך הרבה יותר תשומת לב בקרב גולשים ובקרב הציבור הרחב. עלינו לשים לב שהתוכן שאנחנו מפורסמים לא מעורר מחלוקת מיותרת או לכך שהוא בעל משמעות פוגענית משום סוג שהוא. למרות שלפעמים תוכן שעוררתי יכול לסייע לנו ליהנות מפרסום רב גם מחוץ לרשת בתחנות טלוויזיה שונות – והרי אין דבר כזה פרסום שלילי! וכל פרסום הוא פרסום טוב!

על הקשר בין פרסום באינסטגרם ובין פרסום בפייסבוק ואיך הם משפיעים אחד על השני?

כאשר אנחנו רוצים לפרסם את העסק שלנו באינסטגרם אנחנו חייבים להיות מודעים לקשר הבלתי נפרד שקיים בין אינסטגרם ובין חברת האם שלה – פייסבוק. כאשר אנחנו רוצים להפוך את הפרסום בשתי הרשתות החברתיות המובילות האלו למוביל ואפקטיבי אנחנו חייבים לשלב אותו אחד בשני. לעיתים פרסום ממומן בפייסבוק יכול לסייע לנו במציאה של מילים לטרגט או בכך שאנשים שייעשו לנו לייק בפייסבוק יהפכו להיות עוקבים באינסטגרם של העסק שלנו. פתרון זה יכול להיות חלק רחב יותר מהפתרון של קניית עוקבים באינסטגרם. בסופו של דבר בשביל שנוכל לדעת איך משיגים עוקבים באינסטגרם אנחנו צריכים לדעת איך לשחק את המשחק ואיך למשוך את תשומת הלב של כלל הגולשים ברשת הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית.

בכל מה שקשור לפרסום באינטרנט בכלל ולפרסום באינסטגרם בפרט עלינו להיות ממוקדים ולדעת איך אנחנו יכולים להיות מקוריים מצד אחד ומצד שני להתכתב עם כל הטרנדים הכי חמים בעולם התרבות. עלינו להתאים את סוג הפרסום שלנו לסוג העוקבים או הלקוחות שאנחנו רוצים למשוך אלינו גם בעולם הווירטואלי וגם מחוצה לו בעולם הממשי. ככל שנהיה ממוקדים יותר כך יהיה לנו קל יותר להשיג את המטרות שלנו באמצעות פרסום מותאם אישית.

איך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם: המדריך המלא

אינסטגרם טלוויזיה

איך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם: מעורבות פעילה

●       לייק תמורת לייק

  • עוקב תמורת עוקב
  • הערות אינסטגרם: "אסטרטגיית אינסטגרם $1.80"
  • שיתוף וארגון תוכן

עוקבים

 

איך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם ללא קניית עוקבים באינסטגרם: הגישות הפאסיביות

  • בניית מותג: נצל את הביוגרפיה שלך באינסטגרם
  • הקפד על אסטטיקה עקבית באינסטגרם
  • למד מהו הזמן הנכון ביותר להעלאת פוסט לאינסטגרם
  • זהה האשטאגים וגאו טאגים מובילים באינסטגרם

קניית עוקבים

האינסטגרם משתנה כל הזמן

משתמשים רגילים בוודא הבחינו בכל המאפיינים החדשים שנוספו לסטוריס כמו הוספת מוסיקה, תמיכת GIF ואפשרויות הקלדה. אם אתה עסק, מותג או משפיע, בוודאי הבחנת בשינויים מהותיים יותר כמו החשיפה של הפוסטים שלך. עם האלגוריתם החדש של אינסטגרם, ייתכן והבחנת כי שיעורי המעורבות לתמונות שלך צונחים. איך ניתן לתקן זאת?

בכל פעם שאתה מעלה פוסט חדש באינסטגרם הוא ייחשף בהתחלה לכמות מצומצמת של העוקבים שלך. בהתאם למעורבות שהפוסט החדש שלך קיבל (צפיות, לייקים, הערות, שיתוף, שמירה) ייקבע כמה אנשים יקבלו את הפוסט שלך בפיד הנוכחי שהלן. מעורבות מעטה יכולה לקבור את הפוסט שלך בתחתית הפיד של המשתמשים.

ואינך רוצה בכך.

אז מה אתה צריך לעשות כדי שהקהל שלך יהיה מעורב יותר בתוכן שלך, יהיו לו הרבה צפיות והוא יעזור להגדיל את החשיפה המקוונת שלך ? בהמשך המאמר נפרט שיטות אקטיביות ופאסיביות להגדלת כמות העוקבים באינסטגרם, כיצד להגדיל את המעורבות בפוסטים שלך והגדרת המוצר שלך.

 

השג יותר עוקבים לאינסטגרם: אסטרטגיות לייק ועקוב אחרי

לייק תמורת לייק

השיטה הישירה והפשוטה ביותר להשיג יותר עוקבים באינסטגרם נקראת אסטרטגיית "לייק תמורת לייק". באמצעות מספר צעדים פשוטים, אסטרטגיית "לייק תמורת לייק" תעזור לך להגדיל את מספר העוקבים שלך באינסטגרם למרות שתוספת העוקבים נמוכה למדי בהשוואה לשיטות אחרות. על מנת למקסם את אסטרטגיית "לייק תמורת לייק" מומלץ להשתמש בה במקביל לשימוש באסטרטגיות נוספות להעלאת מספר העוקבים.

  • שלב ראשון: זהה את הנושא הכללי/ התחום שמייצג באופן הטוב ביותר את הפיד שלך באינסטגרם. לדוגמא, אם הפיד שלך באינסטגרם מכיל בעיקר תמונות בנושא חופשה, התחום שלך הוא ככל הנראה נסיעות, או אם הפיד שלך מכיל בעיקר תמונות של תלבושות ומראות שונים, יתכן שהתחום שלך הוא אופנה.

קניית עוקבים באינסטגרם

  • שלב שני: היעזר בפונקציית החיפוש באינסטגרם על מנת למצוא האשטאג פופולאריים שקשורים לתחום שלך. בחר האשטאג עם יותר ממיליון פוסטים, אבל פחות מ-50 מיליון פוסטים, כיוון שאתה רוצה למצוא האשטאג בינוני עם פופולאריות מספקת אך לא גדולה מידי כדי שהלייקים שלך לא ילכו לאיבוד בהמון. היעזר בתחום האופנה כדוגמא, בחר האשטאג כמו fashiontrends# (בערך 4 מיליון פוסטים) במקום משהו כללי יותר כדוגמת fashion# (בערך 500 מיליון פוסטים).

 

  • שלב שלישי: לאחר שזיהית האשטאג מטרה, הכנס אותו לכלי החיפוש באינסטגרם על מנת לראות אילו תשעה פוסטים מובילים השתמשו בהאשטאג הנבחר שלך, לרבות הצגת יתר הפוסטים שעשו שימוש בהאשטאג זה באופן כרונולוגי.פוסטים באינסטגרם

 

  • שלב רביעי: עשה לייק לכל פוסט בודד שאתה יכול לפני שאינטגרם חוסם באופן זמני את הפעילות שלך. על מנת לנטר פעילות של בוטים או תסריטים אוטומטיים, אינסטגרם מאתר כשבחשבון מסויים נעשית אותה פעולה שוב ושוב ובאופן זמני מגביל את יכולת החשבון לעשות לייק, להגיב או לחלוק פוסטים (ההגבלה הזו יכולה לארוך בין שעה ליום).

 

  • שלב חמישי: חזור על שלבים 1-4 בתחומים רבים שיש להם האשטאג.

לאחר שהתהליך הושלם (או הוגבל זמנית על ידי אינסטגרם), המעורבות שלך, כלומר עשיית לייק לתמונות בתחום דומה לשלך, יתחילו להניב תוצאות. על ידי עשיית לייק לתמונות, שם  החשבון שלך יופיע ברשימת הלייקים של הפוסטים בהם היית מעורב, דבר שיגרום לכך שמשתמשים אחרים (עוקבים פוטנציאליים) יראו זאת ואף יציצו בפרופיל שלך.אם התמונות בחשבון שלך הן באיכות גבוהה ודומות/קשורות בצורה ישירה לתחום אותו זיהית, משתמשים אחרים יעקבו אחר חשבונך על מנת לגשת לתוכן בו הם מתעניינים.

 

עוקב תמורת עוקב

אסטרטגיית "עוקב תמורת עוקב" לצורך העלאת מספר העוקבים כוללת צעד אחד נוסף בלבד. בתחילת הדרך של אינטגרם, שימור יחס חיובי של עוקבים ליחס העקיבה היה חשוב, למרות שהיה קשה למדידה. זה הוביל את המשתמשים הראשונים להעלות את היחס על ידי הפגנת עניין אמיתית בחשבונות של משתמשים אחרים ומעקב אחר חשבונות רבים ככל האפשר על מנת שיעקבו אחריהם בחזרה. מיד לאחר שהשיגו את העוקב, הם הסירו עוקב מאותו משתמש. זה עזר להעלות את בסיס העוקבים שלהם ולשמור על יחס חיובי. בימינו, שיטת "עוקב תמורת עוקב" עדיין שימושית אצל משתמשים רבים, אבל הדגש על יחס חיובי של עוקבים ליחס העקיבה כפרמטר להצלחה דעך.

 

מומלץ שאסטרטגיה זו תיושם בו זמנית עם אסטרטגיית "לייק עבור לייק" על מנת למקסם את הגידול במספר העוקבים ומאחר ויחס חיובי אינו משמעותי כבעבר, אינך צריך להסיר עוקב באופן מיידי לאחר שקיבלת עוקב ממשתמש. עקבו אחר הצעדים המפורטים מטה צעד אחר צעד של אסטרטגיית "עוקב תמורת עוקב".

  • שלב ראשון: זהה את הנושא הכללי/ התחום שמייצג באופן הטוב ביותר את הפיד שלך באינסטגרם. לדוגמא, אם הפיד שלך באינסטגרם מכיל בעיקר תמונות בנושא חופשה, התחום שלך הוא ככל הנראה נסיעות, או אם הפיד שלך מכיל בעיקר תמונות של תלבושות ומראות שונים, יתכן שהתחום שלך הוא אופנה.

 

  • שלב שני: היעזר בפונקציית החיפוש באינסטגרם על מנת למצוא האשטאג פופולאריים שקשורים לתחום שלך. בחר האשטאג עם יותר ממיליון פוסטים, אבל פחות מ-50 מיליון פוסטים, כיוון שאתה רוצה למצוא האשטאג בינוני עם פופולאריות מספקת אך לא גדולה מידי כדי שהלייקים שלך לא ילכו לאיבוד בהמון. היעזר בתחום האופנה כדוגמא, בחר האשטאג כמו fashiontrends# (בערך 4 מיליון פוסטים) במקום משהו כללי יותר כדוגמת fashion# ( בערך 500 מיליון פוסטים).

 

  • שלב שלישי: לאחר שזיהית האשטאג מטרה, הכנס אותו לכלי החיפוש באינסטגרם על מנת לראות אילו תשעה פוסטים מובילים השתמשו בהאשטאג הנבחר שלך, לרבות הצגת יתר הפוסטים שעשו שימוש בהאשטאג זה באופן כרונולוגי.

 

  • שלב רביעי: נווט לכk פוסט מתויג ועקבו אחר בעל החשבון.

 

  • שלב חמישי: רענן וחזור שוב ושוב עד שאינסטגרם יחסום זמנית את הפעולות שלך.

קארל קנגור, המייסד של מדיית עסקים אמר: "לא רק שאסטרטגיית "עוקב תמורת עוקב" אפקטיבית מאוד לההגדלת הקהל שלך, אלא שכוחם של האנשים שמבחינים בך בהודעות שלהם מועבר לאסטרטגיות שיווק שונות שיתכן ואתה עשוי לעבוד עליהן. אם הפרופיל שלך מוגדר כראוי, זו דרך מעולה להעלאת מודעות למותג. האם אתה מכין קמפיין למשפיעי רשת או למשיכת תשומת לב של עיתונאים? סביר להניח שהם יגיבו לך אם ראו את שמך קופץ בהודעות שלהם ויתכן שהם אף ראו את הפרופיל שלך בשל כך.מעקב אחר אנשים ומעורבות הם הדרך הקלה לבניית מערכת יחסים עם אנשים שאינך מכיר".

חשוב לציין שלמרות ההבטחה שלהן לצמיחה בסמפר העוקבים, שיעור ההצלחה של אסטרטגיות "לייק תמורת לייק" ו"עוקב תמורת עוקב" קשור באופן ישיר לתדירות השימוש בהן ולרמת היעילות המובהקת שלהן. אם ציר הזמן שלך לצמיחה מהיר באופן בלתי סביר, אזי השימוש באסטרטגיות הללו יגזול ממך זמן רב. לכן הכרחי שתחליט על לוח זמנים מאוזן למקסום מספר העוקבים שלך תוך מיזעור המאמץ. מאזן הזמן/מאמץ הוא ייחודי לכל אחד ומשתנה בהתאם לתחום המטרה שלך, איכות התוכן שלך ולמגמות ברשתות החברתיות.

אסטרטגיית אינסטגרם $1.80 של גארי ו. להצמחת המותג שלך

בדיוק כמו אסטרטגיות "לייק תמורת לייק" ו"עוקב תמורת עוקב" שפורטו לעיל, אסטקטגיית אינסטגרם $1.80 של גארי וואנרקוק מסובבת על מעורבות הדדית.

 

למה היא נקראת אסטרטגיית אינסטגרם $1.80?

 

השארת 0.02 סנט בתשעת הפוסטים המובילים בעשרה האשטגים שהם רלבנטיים למותג או העסק שלך מידי יום. לבסוף, השארת $1.80 של מחשבות מקוונות בתחום או תעשייה מסוימים שאתה רוצה להיות חלק מהם.

השג יותר עוקבים באינסטגרם: שיתוף וארגון תוכן

ארגון ושיתוף תוכן הם הדרך הקלה והפשוטה של קניית עוקבים באינסטגרם , למרות התנובה הנמוכה יחסית שלהם. כמו השיטות האחרות שהוצגו בפוסט זה, ארגון ושיתוף תוכן הוא היעיל ביותר לגידול במספר העוקבים כאשר הוא מיושם לצד האסטרטגיות האחרות.

 

כך זה עובד (זה באמת פשוט מאד).

 

בכל פעם שאתה רואה סטורי פופולארי או פיד פוסט שקשור לתחום שלך, שתף אותו בסטורי שלך ותייג את המחבר שלו. לא רק שזה יראה למחבר הפוסט על הערכתך לפוסט שלו, אלא גם יגדיל את סיכוייך למעורבות הדדית ובתמורה יעלה את האפשרות שעוקבים אחר מחבר הפוסט יבחרו לעקוב גם אחריך.

 

 

ניצול הביוגרפיה שלך באינסטגרם לגידול במספר העוקבים באינסטגרם

למרות שאין קשר ישיר לגידול במספר העוקבים באינסטגרם, מיקסום הביוגרפיה בחשבון האינסטגרם שלך היא צעד הכרחי ביצירת סיפור מגובש למותג, כך שיהיה לך מותג בעל אמירה מוגדרת שבנוי על אמון המשתמשים, ובתמורה יעלה את המעורבות הכוללת בתוכן שלך.

ביוגרפיה טובה באינסטגרם כוללת שם מותג. אדם, כתובת דוא"ל, חשבונות קשורים ברשתות חבריות ותמונה ממותגת. למרות שאינו חיוני ב-100% אך בהחלט עוזר, היילייטס סטורי מאפשרים לך לשמור סרטוני וידאו לביוגרפיה שלך. מותגים רבים משתמשים בהיילייטס סטורי על מנת לתת מידע מפורט יותר על מוצריהם או על מנת להוסיף סיפור אנושי לרגע שלהם. מותגי מסחר אלקטרוני צריכים לשקול הוספת עץ קישורים לביוגרפיה שלהם, על מנת שללקוחות פוטנציאליים תהיה גישה קלה לעמודי המוצר ולמידע מבלי צורך לצאת מאפליקצית האינסטגרם. אופטימיזציה של ביוגרפית האינסטגרם שלך במרכיבים אלה לא רק שתוביל להעלאת עמינות המותג שלך, אלא שהוא גם מקבל מודעות והכרה ציבורית. בהמשך יש מספר דוגמאות למותגים שמינפו בהצלחה את ביוגרפיית האינסטגרם להעלאת מספר העוקבים.

 

הקפד על אסטטיקה עקבית באינסטגרם

לאחר שהביוגרפיה שלך באינטגרם היא אופטימלית, השלב הבא הוא להחליט על אסטטיקה עקבית של הפיד שלך באינסטגרם. כמו הביוגרפיה שלך, אסטטיקה עקבית באינסטגרם מסייעת להגדיר טוב יותר את קול המותג שלך והמוניטין שלו. בדומה לפרסום, שמירה על הרמוניה אסטטית בפיד שלך באינסטגרם היא חשובה ביותר להעלאת המודעות למותג שלך ולשינוי במספר העוקבים שלך.

אסטטיקת האינסטגרם שלך יכולה להיות מוגדרת על ידי שימוש בשיטות עריכה, פילטרים או שימוש בקומפוזיציית תמונות לכל התוכן שלך. אם האסטטיות שלך היא עקבית ובעלת מראה ייחודי, משתמשים יתחילו לקשר באופן בלתי מודע את הסגנון עם המותג שלך.

בהמשך תמצא דוגמאות למותגים שהקימו אסטטיקת אינסטגרם עקבית ועשו בה שימוש בכל הפיד שלהם.

 

למד מהו הזמן הנכון ביותר להעלאת פוסט באינסטגרם

הזמן הטוב ביותר להעלאת פוסט באינסטגרם היא כאשר הקהל שלך הכי פעיל באפליקציה. לדוגמא, אנשים בדרך כלל בודקים את האינסטגרם לאורך כל היום, אבל יש להם זמן להשאיר הערות או לעשות לייק לתמונה רק כשהם מחוץ לשעות העבודה. אתה רוצה להעלות פוסט כאשר לקהל שלך יש זמן להגיב לתוכן, לא רק לגלול אותו. אם יש לך חשבון עסקי באינטגרם (וצריך להיות לך כזה אם אתה מנסה להגדיל את הקהל שלך), אז הניתוח האנליטי של חשבון האינסטגרם שלך יראה לך באילו ימים ובאילו שעות הקהל שלך היה הכי פעיל באפליקציה. כל מה שנותר לך לעשות הוא להיכנס לניתוח האנליטי שלך, להקליק על "הראה עוד" בלשונית העוקבים ולגלול מטה לצפייה במידע.

 

זהה האשטאגים וגאו טאגים מובילים באינסטגרם

זה תקף לפיד המרכזי שלך ולסטוריז שלך באינסטגרם. אתה יכול לגרום גם לאנשים שאינם עוקבים שלך לצפות בתוכן שלך על ידי הוספות האשטאגים מובילים ומיקומים בפוסטים שלך. אם אנשים אהבו את מה שהם ראו, הם יכולים לצפות בפרופיל שלך ויש פוטנציאל שהם יתנו לך עוקב. מגוון אתרי אינטרנט מספקים מנועי חיפוש להאשטאגים, בעזרתם תוכל לבחור עד 40 האשטאגים שקשורים לתחותך ולהוסיפם לפוסט שלך. הפופולארוית של האשטאג תזזיתי מאוד אבל מנוע החיפוש באינטגרם יראה לך את מספר הפוסטים שתויגו להאשטאג מסוים בכל רגע נתון.

 

העלאת מספר העוקבים באינסטגרם: מסקנה

פלטפורמות הרשת החברתית האהובות עליך משתנות כל הזמן ומוטל עליך כיוצר תוכן להתעדכן בכל השינויים הללו. זה באמת מסתכם על יצירת תוכן מעולה באופן עקבי שהקהל שלך יאהב – משהו שממילא אתה עושה. אף אחת מהאסטרטגיות הללו לא תעשה קסמים ותגדיל בן לילה את מספר העוקבים שלך. ללא קשר מה אתה עושה על מנת לעודד צפייה בפרופיל שלך, אם התוכן שלך לא שווה, המעורבות שאתה רוצה לא תתרחש, ולכן אתה עדיין צריך לייצר תוכן איכותי ונצפה בעזרת כלי העריכה המתאימים. הפק את המירב מאינסטגרם והמאפיינים החדשים שלו ותופתע באיזו מהירות כמות העוקבים שלך ומספר הלייקים לפוסטים שלך יעלה.

 

 

דירוג המוצר

product_75 Overall rating: ★★★★★ 5 based on 2 reviews.
5 1

הוסף דירוג וחוות דעת

שם
אימייל
כותרת ביקורת
דירוג
תוכן ביקורת

מצויין

★★★★★
בטוח אזמין שוב
- שמואל

נו שיהיה במזל

★★★★★
ממש מגנהיב
- מיכאל
קידום צפיות ביוטיוב – יוטיוב לא מה שחשבתם!
כאשר רובנו חושבים על הרשת החברתית יוטיוב אנחנו חושבים על סרטונים מצחיקים וחסרי משמעות. למעשה ברשת חברתית זו מפורסמים מדי יום גם הרבה מאוד תכנים וסרטונים בעלי משמעות רצינית מאוד. באמצעות יוטיוב אנחנו יכולים לשנות את הלך הרוח של הציבור ואת מה השיח הציבורי. קידום צפיות ביוטיוב יאפשר לנו להעביר את המסר שלנו באופן ברור […]
6 דרכים שמשווקים יוצרים תנועה בעזרת אינסטגרם-
יצירת תנועה ועניין דרך האינסטגרם זה הרבה יותר קשה ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק או טוויטר, אבל זה לא מונע ממפרסמים לנסות להפוך את העוקבים ללקוחות. אינסטגרם התפתחה מאפליקציית שיתוף תמונות למכונה שיווקית, ומאז הכנסת קישורים לסיפורים ופוסטים גלוים, משתמשי אינסטגרם התרגלו לצריכת חדשות,קריאת בלוגים אישיים וכניסה לתוך לינקים ישירות מהאפליקציה. לא רק שאנחנו רואים […]
זיוף עוקבים באינסטגרם – מה זה ומה החסרונות והיתרונות של זה?
כאשר אנחנו רוצים לגרום לעסק שלנו להצליח אנחנו חייבים לשווק אותו באופן חכם ועדכני. היום הדרך הכי עדכנית לקדם את העסק שלנו ולשווק אותו היא לעשות זאת ברשתות החברתיות. שיווק עסקים ברשתות החברתיות יכול לאפשר לנו להגיע לאלפי אנשים תוך זמן קצר מאוד ובאופן קל יחסית. כאשר אנחנו רוצים לקדם את העסק שלנו ברשתות החברתיות […]