תשעה טיפים למקסם את הפוטנציאל השיווק של יוטיוב
רוב אסטרטגיות מדיה חברתית כרוך עדכונים שוטפים בפייסבוק וטוויטר – ואם הם שאפתניים במיוחד, Instagram ו Pinterest. גם אם הם יוצרים תוכן וידאו, צוותים מעטים של שיווק גילו כיצד לגשת לפוטנציאל הויראלי המלא של YouTube. אבל וידאו גדול, אופטימיזציה לשיתוף, יכול מעוט סטארט אפ לתוך טרנדי.
יזמים צעירים מוצלחים שיתפו את אסטרטגיות השיווק החכמות ביותר שלהם ב-יוטיוב , והנה מה שהיה להם לומר.
1-
שותף /י עם מפורסמים של יוטיוב
יש הרבה משתמשי /ות יוטיוב שיש להם/ן מאות אלפי מנויים. מחקר למציאת משתמשי/ות יוטיוב שהקהלים שלהם עשויים להתעניין במוצר או בשירות שלך ושותפו איתם/ן. יש להם/ן לדבר עליך בסרטונים שלהם. תן/י להם/ן דברים בחינם . לדוגמה, אם את/ה במרחב היופי, שותף/י עם "גורואים היופי" – בנות שעושות שיעורים לאיפור.
ולעיצוב שיער
2-
לינק לאתר שלך
אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך צפיות ב- יוטיוב לתנועה ולמכירות היא להזמין אנשים בחזרה לאתר שלך בסוף הסרטונים שלך. לאחר מכן, לעשות את זה ממש קל עבורם/ן על ידי לחיצה על הקישור הנכון בתיבה תיאור וידאו. ודא שאתה מסתכל על המקום שבו התנועה באתר שלך מגיע; ייתכן שתבחין/י שתנועת יוטיב באתר שלך היא גבוהה ביותר.
3-
למלא את התיאורים שלך ביסודיות
יוטיוב בבעלות גוגלה, אז לכן לכל סרטון שאת/ה מפרסם/ת ב-יוטיוב יש פוטנציאל לחשיפה גבוהה של חיפוש. הקפד/י למלא את כל התיבה הריקה הזמינה כאשר את/ה מפרסם/ת את הסרטון שלך: כותרת, תגים, תיאור, קטגוריה , Markitors
4-
תהיה/י חכם/ה
יוטיוב הופך במהירות לשוק רווי לשיווק מקוון, לכן את/ה חייב/ת להתבלט. אם את/ה הולך/ת לקחת את הזמן כדי ליצור וידאו פרסום העסק שלך, אין שום טעם ליצור אחד שלא יציין את היתרונות של החברה שלך. הזרק/י הומור, השתמש/י גרפיקה יצירתית, תעשה/י כל מה שאת/ה יכול/ה כדי לקבל את הווידאו שלך להתבלט משאר
5-
ספר/י סיפור
איך את/ה יכול/ה לספר את הסיפור של המותג שלך באמצעות תמונות וצלילים? הדמיית נתונים וסיפור סיפורים הופכים במהירות למגמות החמות ביותר בהודעות. אם את/ה צלם/ת או בעל/ת של חנות מוסיקה, בית קפה, וכו ', יש לך הרבה להעביר דרך המראות והקולות. צור סדרת וידאו שמציעה את הלקוחות שלך כדי שהם/ן יוכלו לשתף ולשווק את הסרטונים לרשתות
6-
הדגש/י את המעריצים שלך עם קטעי וידאו מניפה
הפניות הן השיווק הגדול ביותר שם בחוץ. התחלנו לשאול את הלקוחות לפרסם סרטוני קצרים ביוטיוב על החוויות שלהם/ן עם המותג שלנו – הן חיוביות והן שליליות. קטעי וידאו אלה מספרים לנו את הסיפור שלנו בצורה אמיתית. ההערות החיוביות הן כמובן מועילות, והלא מחמיאות יוצרות ערך אפילו גדול יותר, משום שהן מאפשרות לנו ללמוד כיצד עלינו לשפר
7-
לקוחות יחיד
אלד ספייס עשה את זה הכי טוב לפני כמה שנים על ידי ביצוע כמה קטעי וידאו בכל פעם כי ישירות הגיב על שאלות הלקוחות. הם אפילו ניהלו כמה הגשות חכמים עם הסלבריטאים , קטעי וידאו אלה על ידי הפיכתם הומוריסטי תיוג המשפיעים כדי למשוך את תשומת לבם. אין דבר אמיתי יותר ויקר מאשר וידאו מותאם אישית כדי לספק את צרכי הלקוח. אם יש לך את כלים, תשעה/י את זה
8-
צור/י דף הנחיתה של סרטון
B2Bעבור סרטוני
שאנו מייצרים, עדיף לא להשתמש ב-יוטיוב . אמנם קל יותר לדרוג בתוצאות חיפוש באמצעות יוטיוב, אך חסרים לך הרבה יתרונות מכיוון שהסרטון ב-יוטיוב ידרג – לא באתר שלך. כדי להילחם בזה, צור SITEMAP דף נחיתה של סרטון וידאו ו-
מותאם במיוחד עבור החברה שלך; תקבל/י את הסרטון לדרג ולהוביל תנועה לאתר שלך
9-
מקסם/י את יוטיוב
תהיה/י פורה. קטעי וידאו של יוטיוב הם כל כך פשוטים לעשות ולפרסם כי אם את/ה לוקח/ת את הזמן להעלות רק וידאו אחד מדי שבוע, תראה/י יותר תנועה. זה כזה פשוט. תהיה/י פורה עם כמות התוכן שאתה שם, ואתה תקבל יותר מבקרים.