מבט מקרוב על קמפיין הפרסומות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם עבור 'קשת גורילה'

השקת מיזם חדש כל כך מפחיד את רוב האנשים, שהם אף פעם לא ינסו את זה בכלל.

אתה תשפוך הכול לתוכו – זמן, כסף, את ליבך ונשמתך – למשהו שאתה מאמין בו, ואז…

"צרצרים"

אתה מרוסק.

כאשר הבעלים של 'כושר גורילה' הגיע אלינו הוא ידע שאנשים יאהבו את המוצר שלו… אם הם פשוט היו נותנים לו סיכוי.

לאחר למידה על העסק ועל המוצר, עבדנו כדי לחשוף את הבעיות העיקריות בהם עמד וכיצד לפתור אותם. אז הנה התהליך ואת התוצאות עוד תראו.

כדי לקדם את 'קשת גורילה', התמקדנו בשלושה מטרות עיקריות:

תמשיך לקרוא כדי לגלות מה הם היו. (ואיך הגדלנו את המכירות פי 10 בתוך 3 חודשים בלבד).

הסיפור

'קשת גורילה' הומצא בשנת 2017 כפתרון למשתמשים שמתחמקים מחדר הכושר עם התירוץ: "אני עסוק".

ב- 'כושר גורילה' הרגישו שאנשים ירצו להיכנס לכושר אם הם יכולים בקלות להתאים אותו לתוך אורח החיים שלהם במקום לאלץ את עצמם ללכת לחדר הכושר.

'קשת גורילה' דומה מאוד לחץ וקשת, והוא מנצל את הגומיה בעלת טכנולוגיית ההתנגדות, מה שהופך אותו לגמיש ומותאם לכל אחד. התוצאה היא ניידות ומגוון תרגילים שניתן לעשות בכל מקום ובכל זמן שאתה רוצה, ולסיים תוך רק 15 דקות.

הבעיה

למרות שיש מוצר איכותי אשר פתר בעיה רצינית עבור הצרכנים (רק 23% מהאנשים בארה"ב מתאמנים מספיק וכמו שצריך, אחת הסיבות העיקריות לכך היא חוסר בזמן), 'קשת גורילה' נתקלה בפני כמה בעיות עיקריות:

1. זה היה מוצר חדש בשוק רווי במוצרי כושר.
2. הוא נשא מחיר פרימיום של 149.99$. זוהי אסטרטגיה נפוצה (וטובה) להתחיל במחיר יקר בהצגת מוצר חדש, אך זה גם מקשה על קבלת המכירות הראשוניות הנדרשות כדי ליצור את המותג או המוצר.
3. לא היתה שום הוכחה חברתית עבור 'קשת גורילה' עדיין, אשר עשה את זה קשה עבור הצרכנים לבטוח במוצר ולא לתייג אותו כגימיק.
בסופו של דבר, האתגר העיקרי שניצב בפנינו היה השגת אמון הקהל, כך שהאסטרטגיה שלנו נסבה סביב פתרון הבעיה הכוללת.

האסטרטגיה

כדי לקדם את 'קשת גורילה', התמקדנו בשלוש מטרות עיקריות:

1. הגברת המודעות למותג.
2. מינוף מדיה חברתית כדי להגדיל את המעורבות באתר.
3. הגדלת מכירות.

יצרנו אסטרטגיית מודעות וידאו דו-שלבית להפעלה בפייסבוק ובאינסטגרם. המטרה היתה להגדיל את המודעות למותג של 'קשת גורילה' ולבנות אמון עם קהל היעד שלהם (קהל שהיה לרוב קר).

שלב ראשון

בשלב הראשון, הצגנו את 'קשת גורילה' בפני קהל חדש. מודעת הווידאו שיצרנו הדגימה את איכות הקשת, מראה כיצד ניתן להשתמש בה ובאיזו קלות היא מתאימה לכל אורח חיים. הנה כמה פרטים על הסרטון בשלב הראשון:

  • הוידאו היה מלווה במילים, ומאחר שלא היה שום סיפור, רק מוסיקה, אתה יכול לראות ולהבין הכל ללא צורך בקול.

  • הראינו גבר עם 'קשת גורילה' ליד החוף כדי להדגיש כי ניתן להשתמש בקשת בכל מקום. הטקסט חזר ואמר כי אתה לא צריך מנוי לחדר כושר כדי לעשות אימון טוב.

  • הקלטת הבהירה כי הקשת מעניקה אימון לכל קבוצות השרירים שלך, ללא צורך במשקולות או מכונות כושר.
    הראינו כי את גומיית ההתנגדות קל לשנות וכי הקשת מותאמת לתרגילים שונים ורמות כוח מגוונות.
    הסרטון הסתיים ב-הזמנה לתייג חבר אשר לעתים קרובות מתרץ למה הוא לא יכול להתאמן.

היינו נרגשים מהתגובה שקיבלנו מקהל היעד. כמעט מיד, אנחנו מכרו את המוצר בהחזר השקעה 2x. זה היה הצלחה לפי הסטנדרטים של כל אחד, ואנחנו רצינו לקחת את המומנטום ולהמשיך למנף אותו.

חקרנו איך אנשים מגיבים לסרטונים, ואנחנו הבחנו כי יש הרבה הערות על איך שהקשת נראית. אנשים רבים חשבו שזה נראה כמו צינור PVC, למשל. החלטנו כי השלב השני שלנו בוידאו יעסוק בחששות אלה. היינו צריכים להראות כי הקשת היא אמינה יותר ממה שהיא עשויה להופיע בהתחלה.

שלב שני

לקחנו מומחה כושר כדי שישתף בכנות את דעתו על 'קשת גורילה'. ראשית, הוא מספר לצופה מה היה הרושם הראשוני שלו, אשר משקפות את הרושם הראשוני של הקהל: שהקשת נראה כמו בדיחה ושהוא לא יכול לדמיין שזה משהו שיכול לתת לך אימון טוב. הוא מדבר על איך זה נראה, ושזה רק כמה גומיות התנגדות על פיסת מתכת.

לאחר מכן, מומחה הכושר התחיל להשתמש בקשת. הוא מדבר על כמה מגוון זה וכיצד הוא אוהב שאתה יכול להתמקד במגוון תנועות ובנוסף הוא נייד. כפי שהוא מדבר, הוא משתמש בקשת, ואתה יכול אפילו לשמוע את המאמץ בקולו, אשר מראה לקהל כי זה לא מוצר אימון חובבני.

הוא נותן עצות למשתמשים, אומר להם שאתה יכול להסיר גומיות ולהחליף אותם עם גומיות עבות יותר, וכיצד אם אתה עומד עם הרגליים בפישוק רחב יותר, תוכל להפוך את האימון אפילו לקשה יותר. המומחה מציין כי זה מוצר נהדר עבור כל אחד, והוא מסתיים כשהוא אומר איזה אימון טוב הוא קיבל.

וידאו זה הצליח להקים את אמינותו של 'קשת גורילה' כמוצר כושר באיכות גבוהה. הורדנו את הסף לקבלת החלטת רכישה, וההחזר על הוצאות הפרסום גדל פי 3.5.

התוצאות

לאחר שהשלב השני הושלם, היינו מרוצים יותר מהתוצאות, וכך גם הלקוח.

" 'כושר גורילה' בהחלט צמח, אבל בעיקר בתוך קהל מוגבל של המאמצים הראשוניים עבור מוצרי כושר חדשים. היינו צריכים לבנות אמון עם הצרכן היומיומי שלך אם אנחנו רוצים אי פעם לפרוץ לתודעה. משווק מדיה השלים את זה עבורנו על ידי הצגת המוצר שלנו ללקוחות פוטנציאליים חדשים תוך הפגנת האיכות של 'קשת גורילה'. זה בשילוב עם אסטרטגית "חידוש מטרות" אפשרה לנו לבנות אמון ובסופו של דבר להשיג רכישות מקהלים חדשים וקרים." -Chris Caouette

ראינו החזר של 3.5x על הוצאות פרסום, גידול של 350% בסך המכירות, וירידה של 450% במחיר לקליק אחד.

מאז המכירות של 'קשת גורילה' גדלו פי 10.

מודעות וידאו דו-שלבית להפעלה בפייסבוק ובאינסטגרם