[28/09]:

26/9/16 - שעה 00:00 - לייקים ועוקבים באינסטגרם מישראל חזר לפעול, עוקבים באינסטגרם מחו"ל מסופקים לרוב במיידית ובאיכות גבוה - לפרטים 052-2222932 וואצאפ בלבד

פרסום בפייסבוק – השקעה פרסומית שווה

ו', 10/05/2012 - 17:16

פרסום בפייסבוק – השקעה פרסומית שווה

פייסבוק, שהחלה כרשת להעברת הודעות ולדירוג מראה חיצוני של בחורות בקולג' אמריקאי, הפכה ממש בן לילה לפלטפורמה שיווקית ענקית השוות ערך לשטחי פרסום אדירים כמו: גוגל, פריים טייס ושלטי חוצות ענקיים. אבל איך יכולים בעלי עסקים שונים להפוך את סאגת הפייסבוק לפרטנרית מצוינת לשיווק המוצר?

פייסבוק כבר מזמן הפך לדרך ידידותית ומהנה לשיווק עצמי של עסק, שירות, רעיון או חברה. הסוד לכיף ולהנאה בפרסום טמון בכך שכאשר אנחנו מפרסמים מוצר או שירות שלנו על ידי לייקים בפייסבוק אנו מרגישים ממש כאילו היינו במסיבה או בבית קפה וסיפרנו לחברינו על עיסוקינו בצורה מרתקת. אפקט העריכה שבפייסבוק מאפשר לנו לספר סיפור על עצמנו ולהתחיל להפיצו במעגלים חברתיים.

לך נותר רק לבחור

כשאנו מגיעים לפרסם שירות או מוצר בפייסבוק, קיימות מספר דרכים מרכזיות באמצעותן נוכל לעשות כן. הראשונה והפחות יעילה היא הודעה על המוצר או השירות בדף הפייסבוק האישי שלנו. הדרך השנייה והיעילה יותר היא פתיחת עמוד עסק בפייסבוק, בו בקלות נוכל לעדכן את כל הפרטים על השירות שלנו, להעלות תמונות, להוסיף כתבות, תיאורי מוצר וטיזרים. מלבד זאת, בסטאטוס של הדף העסקי שלכם ניתן להזמין חברים באופן אוטומאטי. השלישית היא יצירת קבוצה בפייסבוק שהיא הדרך האטרקטיבית היעילה והחזקה ביותר ליצירת "באזזז" סביב המוצר שלכם.

בכל מקרה, כל צורות השיווק והחשיפה שהעלנו הן צורות חינמיות לשיווק בפייסבוק מה שהופך את הפרסום בפייסבוק לאטרקטיבי הרבה יותר. ובכל זאת קיימים כיום בעלי מקצוע שונים היודעים לנהל דפי פייסבוק בצורה שיווקית יותר. באמצעות יצירה והפעלה של קבוצה ניתן להניע את המצטרפים לפעולה במקום רק לדווח להם על השירות או המוצר שלנו. את הדפים חשוב לתפעל ולתחזק. היו פעילים, יצירתיים ואיכותיים. נסו להתמקד במטרה ולבצע הפרד ומשול בין כרטיסכם האישי לכרטיס העסק שלכם