פרסום בפייסבוק

הפרסום שקולע בול למטרה

כשאנו מחפשים לשווק מוצר או שירותים מסוימים שאנו מציעים, כחלק מעסק, כחלק מקידום אישי או יחסי ציבור שאנו מנסים ליצור, אנחנו מוצאים את עצמנו פונים לעשרות פלטפורמות אפשריות והכול כדי להשיג כמה שיותר חשיפה. בימים בהם מסכי המחשב ומסכי הטלפונים הניידים מחליפים את מסכי הטלוויזיה בתור המסכים הכי מעניינים, חשוב מאוד לא להישאר לאחור ולהבין שהפרסום גם הוא השתנה. פרסום בפייסבוק הוא אחד הפרסומים האפקטיביים ביותר בגלל העובדה שיותר ממיליארד אנשים חברים בו ואפשר לקלוע לכל כך הרבה אוכלוסיות מדויקות מאוד.

פרסום בפייסבוק: השיטה המנצחת

  • באמצעות פרסום בפייסבוק ניתן לקלוע לקבוצות מאוד מדויקות באוכלוסייה. המצב שקדם לפייסבוק היה כזה שאם מישהו היה רוצה לפרסם מוצר מסוים הוא היה צריך לחפש את האוכלוסייה המתאימה שתהווה את קהל היעד המושלם בעבור אותו מוצר או שירותים בעיקר מטעמי תקציב, הרי לא משתלם לפרסם לקבוצת אנשים גדול מאוד שרק חלק קטן ממנה מחפשת את המוצרים הללו. כך למשל עובד פרסום בטלוויזיה ואפילו באתרי אינטרנט אחרים שאינם פייסבוק כאשר רוב הפרסומות מתבצעות באופן מאוד כללי.
  • פרסום בפייסבוק לעומתם שיטות הפרסום האלו נותן לכל אחד לבחור למי הוא מפרסם. השיטה מתבססת על כך שהפוסטים שאנשים משתפים, מראים על האישיות שלהם, על תחומי העניין שלהם ועל קהלי היעד אליהם הם משתייכים. בצורה כזו ניתן להבין מי בדיוק מהמשתמשים חובב אופנועי שטח, מי אוהב לדוג, מי אוהב ספורט ומי עומד להתחתן. על ידי פילוח אוכלוסייה באופן הזה ניתן לקלוע ביתר קלות לאנשים ספציפיים אפילו כאלו שנמצאים בקהל היעד שאתם מחפשים באופן זמני בלבד כמו למשל אנשים שהתארסו, נערים לקראת גיוס וכולה.

לפרסם בקלות ישר מהמחשב

עוד יתרון של פרסום בפייסבוק היא הפשטות שלו. בעוד שכדי לפרסם בטלוויזיה או בשלטי חוצות יש צורך להתקשר לרשויות המקומיות או לחברות התקשורת ולהתחיל לפתוח במגעים לגבי פרסום אפשרי, פרסום בפייסבוק מתאפשר מפרופיל פייסבוק די פשוט. ניתן לבחור את קהל היעד שאליו רוצים לפרסם, תקציב מוערך וכל המידע נמצא אצלכם בפייסבוק בכל רגע נתון.פרסום בפייסבוק ')}