קניית לייקים לעמוד עסק בפייסבוק

פורסם בתאריך: ב', 03/04/2013 – 00:04

האלמנטים החדשים ופלטפורמות השיווק האחרונות שהביאה עימה הרשת החברתית פייסבוק חוללו שינויים ומהפכות בתחום הפרסום. מסתבר שכיום, קניית לייקים משתלמת יותר מקניית זמן חשיפה בפרייס טיים בפרסומת של 20 שניות בטלוויזיה. אז איך זה עובד?

קניית לייקים – כשבגרוש היה חור…

בזמנו, עוד הרבה לפני הרעיון של קניית לייקים, על מנת לקבל המלצה על מוצר מסוים היו צריכים קהל הצרכנים או הלקוחות העתידיים לקרוא מדורי צרכנות בעיתון, להתנסות במוצר, לערוך סקרי שוק ולקבל המלצות שונות ומעצבנות מהמחותנים שלנו. כיום, בעולם של סימון לייקים על מוצרים מומלצים ברשת החברתית פייסבוק אנחנו ממש לא צריכים להתאמץ על מנת להעביר מסרים ברורים, וזאת משום שהלייקים הם ההמלצה החמה ביותר.

קניית לייקים בפייסבוק – פשוט וקל.

הגעתו של הלייק לעולם הצרכנות הפכה את הכל למהיר ופשוט יותר. אוהב? תקליק, לא אוהב התעלם. הצורך בקניית לייקים אצל בעלי עסקים הוא חזק וזאת משום שכך החשיפה עולה הסקרנות גוברת אצל הלקוחות וקשה מאד לקבל תגובות שליליות משום שלא קיימת אופציה כזאת בפלטפורמת החשיפה של הלייק. לייק הוא המלצה חמה ללקוחות הבאים. מצאת חן בעיני לקוח נחשפת לאלפי לקוחות פוטנציאליים בממוצע. הלייק עוזר לנו גם להבין מה כל לקוח אוהב, רוצה ולמה מתחבר (מלבד לאינטרנט). לכן, ככל שיהיו לך יותר לייקים כך תראה מושך ביותר בעיני הלקוחות העתידיים שלך.

קניית לייקים לפייסבוק – לסיכום.

אז אחרי שכל החברים לחצו לייק על השרות או המוצר שלך, התקשרת לחבר'ה מהצבא, לדודה מסעודה משדרות, למוכר במכולת ולמורה לתושב"ע, הגיע הזמן להתחיל ברכישת לייקים. קניית הלייקים מאנשי מקצוע המתמחים בתחום זה ברשת חברתית – היא הדרך לחשוף את המוצר ולהוסיף לו נפח הכרחי שישים אותך חזק על מפת הפייסבוק.