4 דרכים לשפר את השיווק שלכם ביוטוב
האם אתה משתמש באמצעי שיווק ביוטוב?
האם תוכל להשתמש בכמה רעיונות חדשים כדי לשפר את התוצאות שלך ב- YouTube?
אולי הגיע זמן שתחשוב מחדש על הגישה שלך ליוטוב.
במאמר זה תמצא ארבעה טיפים שיעזרו לך לשפר את השיווק שלך.
תקשיב להקלטה הקולית
נגן אודיו
השתמש במקשי החצים למעלה / למטה כדי להגדיל או להקטין את עוצמת הקול.
תקשיב עכשיו: שחק בחלון חדש | הורד
הצטרף כמנוי: פרודקסטים של גוגל | RSS
- עורר את סקרנות הצופים עם סרטון פרובוקטיבי
אנשים לא הולכים לראות הווידאו שלך כדי לראות סרטון מידע משעמם.
הם עשויים להיות מוכנים לסבול סרטון הדרכה יבש אם הסרטון מציע ייעוץ ייחודי שהם לא ימצאו במקום אחר. סרטוני יוטוב המצליחים ביותר, עם זאת, מספרים סיפור מקורי ומעניין. מודעה זו מאנדרויאד היא דוגמה טובה.
זה יכול להיות קל יותר לבוא עם רעיונות תוכן נהדר אם לא להגביל את עצמך קטעי וידאו הקשורים ישירות למוצר או לעסק שלך. זה חשוב במיוחד אם אתה בתעשייה בה קשה לגרום לאנשים להתרגש (כגון קבלנות אספלט)
קחו לדוגמא סרטון של נערה צעירה שרוקדת, אשר שימש כדי לקדם את סמסונג גלקסי 8 נראה כי הסרטון אינו קשור למוצר, אך עדיין משקף באופן חיובי את החברה.
*סרטון*
הווידאו מעביר את ההתרגשות אשר סמסונג רוצה הלקוחות שלה ירגישו כשהם משתמשים בסמארטפון. זה עוזר להגדיר את מצב הרוח של אנשים כדי לקחת את הצעד הבא, שהוא לבקר את כתובת האתר כדי ללמוד עוד על המוצר. המטרה שלך היא לשמור על הצופים מעורבים מספיק זמן כדי למשוך אותם עבור הקריאה לפעולה.
אל תסתבך עם סוג זה של תוכן, אבל בטח ראית כמה פרסומות שלא היה לך מושג מה המסר היה עד הסוף מאוד, מה שהשאיר אותך מבולבל לגבי המסר של החברה. ודא שהסרטונים שלך מעוררים את הרגשות שאתה רוצה שהלקוחות ירגישו לגבי החברה שלך, גם אם אין קשר ישיר בין תוכן הסרטון שלך לבין המוצר שאתה מקדם בסופו של דבר
: 2. תמיכה בשירות לקוחות עם מילות מפתח
כאשר אתה משווק ב-יוטוב, חשוב להכיר ולשקול את עניין הלקוחות בתהליך הרכישה. כמה משווקים מנסים למכור ללקוחות אדישים אשר עשוי להיות מעוניין במוצרים שלהם. הבעיה היא שאנשים נמצאים בדרך כלל בשלב ההסתקרנות לגבי המוצרים שלכם ואינם מוכנים להתחייב לרכישה.
מסיבה זו, חשוב לבחור מילות מפתח שרלוונטיות לאנשים שמחפשים מידע חדש ולספק תוכן וידאו על סמך מילות מפתח אלו. תוכל להשתמש בכלי לתכנון אדוורדס לתצוגה כדי לחקור מילות מפתח עבור תיאורי הסרטון ומיקוד המודעות פרסום שלך.
אילו סוגים של מילות מפתח עליך לחפש? שקול מילים וביטויים רלוונטיים גם לתעשייה שלך וגם למוצרים שלך
לדוגמה, אם יש לך חנות לתיקון רכב, תוכל למקד למילות מפתח כגון "כיצד להחליף את השמן" או "מכונאי אוטומטי".
בדיקת ביצועי מילות מפתח במודעות יוטוב
מילות המפתח שלך זקוקות לחשיפה מספקת ,כדי שתוכל לבדוק אותן כראוי. בחר מילות מפתח עם לפחות אלף הופעות חודשיות, ואתה אמור להיות מסוגל לאסוף מספיק נתונים כדי לאמוד את האפקטיביות שלהם.במהלך שלב בדיקת מילות המפתח הראשוני, אתה רוצה לאסוף נתונים על הביצועים של מילות מפתח במודעות שלך בעלות נמוכה. חלק ממילות המפתח שאתה מגיש עבורם את הצעות מחיר עלולות להפיק נפח גדול יותר ממה שאתה מצפה, במיוחד אם אתה מתחרה בתחום תחרותי.
יוטוב הוא אתר מסיבי, כך שקל לבזבז במהירות את תקציב המודעה שלך, במיוחד אם תבחר באפשרויות מיקוד קהל יעד בנפח גדול. אלא אם אתה עובד עם תקציב גדול מלכתחילה, הגדר את התקציב שלך נמוך מספיק כדי להבטיח שאתה לא מבזבז יותר מדי על יעד של מילת מפתח אחת. תוכל תמיד להגדיל את התקציב שלך לאחר שתהיה לך הזדמנות לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך ולדעת אילו מילות מפתח מציעות את החזר הכספי הטוב ביותר
- תוודא את הלידים שלך בעזרת סרטוני היוטוב
המטרה של הסרטון שלך צריכה להיות סינון הצופים על ידי הפניית לקוחות פוטנציאליים מתעניינים אל האתר שלך כדי ללמוד עוד על המוצרים והשירותים שלך. יהיה לך קל יותר להמיר מבקרים באתר לאחר שעניינת אותם עם ההצעות שלך.
אז איך אתה מקדם ליד ומכין לקוח פוטנציאלי? התמקד במתן וידאו שמעניין אנשים, אבל משאיר אותם עדיין סקרנים קצת.
השתמש בווידאו כדי לשכנע אותם כי הם צריכים לבקר באתר האינטרנט שלך כדי לקבל את המידע שהם דורשים.
סיים את הסרטון שלך על ידי אמירה כגון: לפרטים נוספים נא בקר באתר yourbrand.co.il שלנו.
- מיקסום דף הערוץ שלך כדי להגדיל כמות הצופים
מפרסמים רבים מתמקדים באופן בלעדי בייצור רווחים מדפי הסרטונים שלהם. בעוד שרוב הצופים ימצאו את תוכן הווידאו שלך תחילה, הם יבדקו גם את דף היוטוב שלך,תשתמש בייתרון זה בשביל למשוך צפיות לשאר האתרים/עסקים שלך.
כדי לייעל את דף הערוץ שלך, ספק מידע רלוונטי על החברה שלך והוסף קישורים לאתר שלך ופרופילים אחרים של מדיה חברתית.
כמו כן תעשה שימוש טוב בכותרת באנר שלך, שבו אתה יכול להוסיף ארבעה קישורים ללחיצה, השתדל לעשות שימוש טוב בתוכן זה.
לסיכום כדי לקבוע אילו אסטרטגיות פרסום ושיווק ביוטוב פועלות עבורך, חשוב לבדוק את מסעות הפרסום שלך ולאסוף נתונים לגבי הטכניקות היעילות ביותר. נסה לבדוק את התוכן שלך בתחומים הבאים:
רעיונות לתוכן וידאו
מילות מפתח שונות
אורך וידאו קצר/ארוך
פנייה לקהל יעד שונה
ניסוי וטעייה ממלאים תפקיד מרכזי בפרסום ביוטוב לכן הקדש זמן מה לסיעור מוחות כדי לבדוק את מסעות הפרסום שלך.
נסה את הטקטיקות שלמעלה כדי לשפר את מסעות הפרסום והשיווק שלך ולהגביר את ההכרה למותג בקרב קהל היעד שלך.
מה אתה חושב? האם כל הטיפים האלה יעבדו עבור העסק שלך? האם יש לך טיפים או טקטיקות אחרות שעבדו טוב בשבילך? שתף את המחשבות והניסיון שלך בהערות הבאות.