7 דרכים להגדיל מכירות באינסטגרם

עם למעלה מ800 מליון משתמשים חודשיים פעילים, אינסטגרם היא פלטפורמה חברתית שמשתמשים בה באופן נרחב. בנוסף היא משמשת גם כערוץ שיווקי טוב.

אם אתה רוצה להשיג הצלחה, אתה חייב שתהיה לך אסטרטגיה שיווקית מנצחת באינסטגרם. הפלטפורמה הזאת נותנת הזדמנות להרוויח חשיפה ולהיקשר בדיון עם לקוחות.

בכתבה זו, תגלה 7 דרכים הכי טובות להגדיל את המכירות שלך באינסטגרם.

#1 תעלה תמונות אטרקטיביות

כל העניין באינסטגרם זה התמונות, כך שזה חשוב להעלות תמונות באיכות גבוהה.

התמונות שלך יהיו מעניינות ויצירתיות ויבליטו בצורה נכונה את המוצרים שלך. כך שכשלקוח פותח את הפרופיל שלך, הוא יהיה חייב להיות מסוגל לדעת על המותג שלך.

תוודא שכל פוסט באינסטגרם מתאים למיתוג והאסטרטגיה העסקית הכלליים שלך כדי לתת לו את הטאצ' האותנטי של המותג שלך.

הערה: אתה יכול גם לשפר את התמונות האלה עם הכלים הנכונים. לצורך כך, אתה יכול להשתמש ב Buffer’s Pablo, Adobe Spark, או Canva.

תמונות אטרקטיביות באינסטגרם

#2 תראה קצת את המוצר בפעולה

אפילו אם תמונות  אטרקטיביות יכולות למשוך את תשומת הלב של אנשים, הן עלולות לא להיות תמיד מספיקות לבדן כדי להניע מכירות.

אתה יכול גם להציג את החוויה של באמת להשתמש במוצרים שלך, כדי שהתוכן שלך באמת ישפיע.

הערה: ספר סיפור עם התוכן שלך באמצעות שימוש בתמונות וסרטונים שמראים את המוצרים שלך בפעולה.

שים את המוצרים שלך בפעולה על ידי כך שתציג לאנשים את הדרכים שאנשים אוהבים ומעריצים אותם ותעזור להם להבין את הפרטים.

לדוגמה, "גו-פרו" עושים עבודה מעולה של הצגת המוצר שלהם בפעולה. כל הפיד של האינסטגרם שלהם זה תמונות וסרטונים שנלקחו על ידי שימוש במצלמה שלהם.

מוצר באינסטגרם

#3 תוציא על מודעות באינסטגרם

פרסום באינסטגרם יכול לעזור לך להגיע לקהל חדש ומוכוון. זאת עסקה שימושית, במיוחד אם המותג שלך חדש באינסטגרם.

אתה יכול לארגן את המודעות שלך בדרך שבה תגיע ללקוחות שיש להם פוטנציאל להתעניין במוצרים שלך.

לדוגמא, המודעות של DSIM כללו חוויה של המתאמנים לשעבר שלהם ומקש של "למידע נוסף" שלקח משתמשים לאתר שלהם.

הערה: אם אתה יודע את האסטרטגיה באינסטגרם היא יכולה להיות זרז לעסק שלך. בשיווק באינסטגרם לא יכלת לשים קישורים שאפשר ללחוץ עליהם בפוסט שלך, לכן מותגים היו צריכים לשים קישורים בביוגרפיה שלהם כדי להפנות את העוקבים שלהם וכל הזמן לעדכן את זה.

אם אתה מפרסם, אתה יכול לשים קישורים לאתר שלך בפוסטים באינסטגרם.

#4 תעלה תוכן מופק משתמשים

תוכן מופק משתמשים זאת שיטה נוספת של פרסום מפה לאוזן. העוקבים הנוכחיים שלך עוזרים ליצור תוכן שמציג את המוצר שלך. זה עוזר לך לקדם את המוצרים שלך לעוקבים החדשים שלך.  

אתה חייב לעודד את הלקוחות שלך לשתף את המוצרים שלך. בשביל זה תצטרך להציע פרס או תמריץ, כמו הזדמנות לזכות בחינמים או גיפט קארדים אם הם יעלו פוסטים או האשטגים של המוצר.

לדוגמה, The Melt לעיתים קרובות מפרסם פוסטים מחדש של תמונות שנלקחו על ידי המעריצים שלהם. הם תמיד נותנים קרדיט כמו שצריך למשתמש בתמונה ומוסיפים כתוביות מצחיקות.

#5 תשתמש בהאשטגים

כדי למשוך ולהעלות מכירות, אתה יכול להשתמש בהאשטגים רלוונטיים למוצרים או לשירותים שלך.

כשאתה משתמש בסט הנכון של האשטגים, זה הופך להיות קל יותר ללקוחות המטרה שלך למצוא אותך. זה יגדיל מודעות למותג.

זה לגמרי לא קל לחשוב על הסט הנכון של האשטגים יעילים, אתה צריך להשקיע את הזמן והאנרגיות שלך במחקר נרחב.

הערה: תוודא שאתה משתמש בשילוב שמורכב מהאשטגים יחודיים ונפוצים בפוסטים שלך באינסטגרם. אתה יכול להתנסות עם שילובים שונים כדי לראות את התוצאות הכי טובות.

לדוגמה, מותג המים Lacroix השתמש בשילוב של האשטגים שונים והשיג למעלה מ1.6 אלף לייקים.

#6 אל תעלה פוסטים מכירתיים מדי

אינסטגרם זה לא ערוץ לשימוש של מכירה וקנייה. אז אתה צריך לזכור לא להעלות תוכן יותר מדי "דוחף" ומכירתי.

אם אתה רוצה להשתמש באינסטגרם כדי למכור את המוצרים שלך, אתה צריך לעשות את זה באופן חדשני. זה אומר שאתה צריך להציע לצופים תוכן בעל ערך ומרתק.

הערה: לצורך כך, אתה יכול להשתמש בתמונות בהשראת מצבים ולקוחות יומיומיים שמשתמשים במוצרים שלך. אתה יכול גם להעלות תמונות וסרטונים עם טיפים או טריקים או שיטות עם המוצרים שלך.

לדוגמה,  My Protein הוא מותג כושר גופני והם לא יותר מדי מכירתיים אבל בו זמנית הם מעודדים לקוחות לעשות רכישה כי הם מעלים תמונות ממצבים יומיומיים.

#7 תריץ תחרויות או הענקת מתנות

תחרויות או הנחות הן בין הדרכים הכי יעילות להגדיל את המכירות שלך באינסטגרם. זוהי טכניקה כדאית מבחינת עלות-תועלת לקדם את המוצרים שלך ולהגדיל מכירות. הן יכולות לעזור לבנות את העוקבים שלך, הכרת המותג ומעורבות.

הערה: אתה יכול להשתמש בכלי כמו Iconosquare ו Wishpond בשביל רעיונות לתוכן וניהול קל של תוכן.

זה יכול גם להעלות את המודעות למותג כשלקוחות חולקים את החדשות על ההצעה עם החברים שלהם, ומכאן שקצב המעורבות עולה. ברגע שהעוקבים שלך משתתפים בתחרות שלך, אתה יכול להעריך אותם ולהציע להם הנחה.

לדוגמה, Passionplanner is your personal organizer הנחות ענקיות והענקת מתנות.

המאמר 7 דרכים להגדיל מכירות באינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק