7 דרכים לנצח את יוטיוב וליצור תוכן מוצלח

יוטיוב הוא לא רק פלטפורמה להעלאת סרטונים – הוא גם אחד מהאתרים הפופלרים ביותר ליצירת פרסומות ומידע, מיד מאחורי כוכבים כמו פייסבוק.

אם יצירת תוכן ביוטיוב הוא לא חלק מהשיווק העסקי שלך עדיין…טוב,כדאי לך להתחיל לחשוב על אסטרטגיית השיווק שלך…

אבל אך החוקים עובדים על פלטפורמת שיתוף סרטונים כמו יוטיוב ?

יש לו אלגוריתם משלו, בסיס המשתמשים שלו, וכלים ייחודיים … אבל אל תיתן  לזה להרתיע אותך! הכרת מספר טקטיקות בסיסיות שמובילות להצלחה, ואתה תוכל להשתמש ביתרונות של הפלטפורמה בקלות כמו המקצוענים.

יש לנו כמה טקטיקות להצלחה בטוחה שאתה חייב לנסות!

1.תשתמש בכתוביות

הטרנדים בגוגל נוטים להעדיף סרטונים שכוללים כתוביות.

עכשיו, יש כתובית תיאור סרטון  -אוטומטית שנוצרת לכול סרטון שאתה מפרסם ביוטיוב , וזה יכול להוסיף ערך בפני עצמו, אבל להוסיף כתוביות שאתה ערכת בעצמך לרוב יש יותר טוב.

אם תלחץ על כפתור הכתוביות של חשבון יוטיוב שקיים כבר כשאתה מסמן את הסרטון שהעלאת,תהיה לך האפשרות להעלות כתוביות אוטומטיות או כתוביות מוכנות שהכנת.

תעשה את זה! לכתוביות שאתה מוסיף, נראה שיש השפעה ישירה על הדירוג והערך האינטרנטי- של הסרטונים שלך,וכתוביות שאתה עורך באופן ידני תהיה תוצאה הרבה יותר מדויקת מכול יצור כתוביות אוטומטי

אם המלל שהוספת מהווה תוספת של תוכן חשוב, תשקול להוסיף אותו גם ל-"תיאור הסרטון".

2.הוסף קישורי לינקים בתוך הסרטון שלך

יש כמה דרכים להוסיף קישורי לינקים ישירות בתוך הסרטונים שלך, ואנחנו מציעים לך להשתמש באפשריות הזאת לעיתים קרובות, בגלל שזאת ממש אפשרות קלה, לפעולה שעוזרת לך לשווק את עצמך.

אחרי שלוחצים על קישור הלינק שהוספת לסרטון , הצופים ניגשים ללינק ופעולה זאת יכולה לעזור לך להפוך את הצופים ללקוחות.

במיוחד כשאתה מראה מוצר מסוים או כאשר מדובר במוצר שאפשר להזמין.

הכלי הראשון שתשתמש בו יהיה "הערות העורך" מה שנותן לך את האפשרות להוסיף כיתוב שלך בתוך הסרטון, בזמנים מסוימים.

המשפטים האלו שאתה מוסיף ללא ספק יכולים להיות לך לעזר בזמן שאתה מקשר דפי מוצר ומידע על קנית המוצר שאתה משווק!

האפשרות השניה שלך היא המסך בסוף הסרטון שמראה סרטונים קשורים.

ישנה אפשרות לערוך מסך זה ולהוסיף קישורים לאתרים ותוכן אחר שלך.

שני כלים אלו הם חשובים, אז תתחיל ללמוד ולנסות אותם.

 

3.יצירת ושיתוף של פליליסטים

זוהי דרך קלה לבנות מודעות והמרות רבות יותר,  כמו פלייליסט של מוזיקה, תוכל ליצור פלייליסט של סרטונים.

זוהי גם דרך מעולה ליצור תוכן כדאי לשתף אותו במדיה החברתית

יש שני סוגים של דרכים לפרוץ את הדרך שלך-

הראשון כרוך בזה שאם יש לך רשימה ארוכה של סרטונים לבחור מהם,זה מאפשר לך לרשום מדריך פלייליסט בנושא מסוים,שבו אתה תענה על שאלות נפוצות,מראה טיפים וכולי כולי.

האסטרטגיה השניה היא בשביל פליליסטים קטנים יותר, שבהם אתה משתמש בשילוב של תוכן מקורי שלך,שיתוף פעולה עם שותפים שנמצאים באותם תעשייה כמוך והסרטונים שלהם מכסים נושאים דומים לשלך.

4.יצירת כתובת מותאמת אישית

יוטיוב מאפשרת לך ליצור כתובות אתר מותאמות אישית, ולבחור ביטוי ייחודי שורת הכתובת בדפדפן שלך. כך תוכל ליהנות מתוצאות החיפוש שעולות כאשר אנשים מנסים למצוא את ערוץ שלך, לכן מומלץ ליצור תג כתובת אתר מותאמת אישית כגון או "תכנית ביקורת האוכל הכי טובה". עם זאת, תוכל לבחור רק כתובת אתר מותאמת אישית אחת ולא ניתן לשנות אותה לפחות, לא לפי הכללים הנוכחיים.

5.תנצל את היתרונות של הכרטיסים

הכרטיסים ביוטיוב מאפשרים התאמה אישית רבה. תוכל ליצור כותרות חדשות, תמונות, קריאות והסברים.

אמצעות כרטיסים, וכל אלה יכולים לשפר את ההגעה לקוחות וקהל היעד.

אז לכן כדאי להוסיף כמה כרטיסים כדי להפוך את קטעי הווידאו למקצועים יותר וכך תוכל לקצור את הרווחים.

6.תנסה שידור חי

דיברנו על אך אפשר להשתמש בפונקציות שידור החי ביוטיוב ,ולמה זה חשוב.

כשאתה אתה מפעיל שידור חי סרטון זה יכול להישמר ואחר כך לשמש אותך בתור סרטון רגיל,מה שיוסיף עניין לפרויקט שלך.

שיטה זו מועילה במיוחד כאשר כבר עבדת על הערוץ שלך זמן מה וכבר יש לך עוקבים שמתעניינים בסרטונים שלך, מה שיבטיח שהשידור החיי יהיה הצלחה.

7.תציע ערך עבור הזמן

נסיים אם ההערה הזו – הרבה מהמשתמשים של יוטיוב מנסים לשחק את המערכת או לשפר את הדירוג האינטרנטי שלהם עם טריקים של וידאו זולים. הם ירחיבו את אורך הסרטון ל-10 דקות כדי לקבל רווח נוסף ושייראו מקצועיים יותר, ויבזבזו את הזמן במשך 8 דקות שלמות.

הם ישעממו את הצופה רק כדי לדבר על אתרי המדיה חברתית שלהם בזמן שהם מבקשים ממך לאהוב ולהגיב על התוכן שלהם! אל תהיה חלק מעדר חובבנים זה: צור תוכן מקצועי שיהיה ראוי לצפות בשביל המידע והתוכן.

חשבון יוטיוב