על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

איך לשתף מחדש באינסטגרם

שילוב תוכן של אחרים בקיר האינסטגרם שלכם זו אסטרטגיה יעילה ושכיחה. תוכן ע"י המשתמש מנוצל בדרך כלל ע"י מותגים כדי להציג את הלקוחות וההשפעה שלהם. כדי למצוא תכנים אלו, קראו על איך להקשיב ולצפות באינסטגרם.

 

כדי להשתמש בתוכן ע"י המשתמש, תצטרכו לדעת איך לשתף מחדש באינסטגרם. במאמר זה, נדריך אתכם על כמה מאפשרויות שיתוף פרסום חוזר. אפשרויות אלו משתנות מכלים ואפליקציות חינמיים לכאלה בתשלום.

 

האם אני יכול לשתף מחדש (regram)  מבלי לצאת מאינסטגרם

 

לא – שלא כמו טוויטר ופייסבוק עם שיטת הפרסום החוזר והשיתוף הקלה שלהם, לאינסטגרם אין כפתור מיועד לכך. מאז שהתחילה, אינסטגרם שמרה על ההעדפה לתוכן מקורי. אבל זה בהחלט לא את המשתמשים למצוא דרכים מקוריות לשתף מחדש.

 

כפי שמצויין למעלה, שיתוף לרשתות אחרות זה קל אבל זה לא אפשרי לשתף מחדש בלי העזרה של תוכנה אחרת. בהמשך המאמר, אנו נספק כמה דרכים לשתף מחדש באינסטגרם.

 

איך לשתף מחדש באופן ידני עם צילום מסך

 

בלי השימוש של תוכנה חיצונית, תמיד תהיה אפשרות צילום המסך.

 

כך נשתף מחדש עם צילום מסך:

 

  • מצאו את הפוסט שתרצו לשתף מחדש
  • עשו צילום מסך בנייד
  • חתכו את התמונה כדי להוציא את כל החומר הנוסף
  • צרו פוסט חדש עם תמונה חדשה

 

משתמשים הזהרו, שיטה זו מוגבלת ע"י רזולוציית הנייד שלכם. אם יש לכם מודל ישן, התמונה אולי תוצג קצת מטושטשת למישהו שמשתמש במודל חדש יותר

 

איך לשתף מחדש (regram) עם SPROUT SOCIAL

 

בגלל שספראוט היא שותפה רשמית של אינסטגרם, אנו יכולים להציע גם את אפשרות של שיתוף מחדש באינסטגרם ואת אפשרות הפרסום האוטומטי דרך הנייד שלנו.

 

איך לשתף מחדש עם ספראוט

 

  • מצאו את הפוסט שתרצו לשתף מחדש
  • לחצו על שלוש הנקודות בפינה העליונה ימנית של הפוסט
  • לחצו "העתק קישור"
  • פתחו את אפליקציית ספראוט
  • לחצו על ההערה "קישור לשיתוף אינסטגרם נמצא! לחצו כדי לשתף מחדש"
  • זה יפתח תיבה. בחרו "תזמון או תור" או "שתף מחדש כעת"
  • שם החשבון, שם המשתמש וכמה מהכתוביות יועתקו. ערכו כדי להתאים את קול המותג שלכם.
  • הפוסטים יפורסמו אוטומטית

 

מה שיפה בשימוש בספראוט למאמצים לשיתוף מחדש שלכם הוא שאתם יכולים לשמור פוסטים כטיוטות. אין צורך שתשתפו מיידית את התמונה. שנית, לתמונה ששותפה אין סימן מים. זה חשוב אם אתם רוצים לשמור על מראה הקיר שלכם ללא עריכה.

 

בנוסף לשיטה זו דרך ספראוט, אתם יכולים גם לשתף מחדש פוסטים שמצאו עם מעקב ההאשטאג דרך תוית הקיר באפליקציית הiOS.

 

 איך לשתף מחדש דרך +Repost for Instagram

יש הרבה אפליקציות לשיתוף מחדש. רבים מהם חינמיים עם תכונות בתשלום, כמו הסרת סימן מים. אולי תצטרכו להתמודד עם צפיה בפרסומות או לראות אותן בפינת המסך של האפליקציות.  +Repost for Instagram היא אפליקציה חינמית לשימוש.

 

הנה איך לשתף מחדש עם  +Repost for Instagram:

 

  • מצאו את הפוסט שאתם רוצים לשתף מחדש
  • לחצו על שלוש הנקודות בפינה העליונה ימנית של הפוסט
  • פתחו את אפליקציית +Repost for Instagram
  • הפוסט יופיע. תהיה לכם בחירה באיזו פינה לשים את השיתוף החדש ככיסוי מעל. אפשר גם ללא כיסוי מעל.
  • בחרו אם להעתיק את הכתוביות או לא. לחצו על שיתוף מחדש. אם כן תבחרו להעתיק את הכתוביות, האפליקציה תוסיף "Posted @withrepost"
  • האפליקציה תבקש לפתוח את אינסטגרם

 

יש כמה יתרונות בשימוש באפליקציה הזאת. אם אתם עדיין לא יכולים להשקיע בניהול פתרונות מדיה חברתית, אפליקציה חינמית היא בחירה קלה. תוכלו גם לשמור שיתופים פוטנציאלים באפליקציה בלי לפרסם אותם באופן מיידי. כשאתם מעתיקים קישור לאפליקציה, הפוסט יופיע באפליקציה יחד עם תמונות ששותפו מחדש. כשמגיע הזמן לשתף מחדש, בחרו את מה שתרצו לפרסם ועשו זאת.

 

לבסוף, אם אתם רק רוצים לשמור את התמונות ולהעלות למדיה חברתית, שתפו מחדש. אחרי שלחצתם שיתוף מחדש, התמונה תישמר בתמונת שלכם.

 

איך לשתף מחדש עם Later

 

עוד שירות חינמי עם תוכניות בתשלום, Later מציע תכונה שנקראת "חפש ושתף". תצטרכו להשתמש בהאשטאג כדי למצוא את הפוסט.

 

הנה איך לשתף מחדש עם Later

 

  • מצאו את הפוסט שאתם רוצים לשתף מחדש. זהו את ההאשטאג שתוכלו לחפש איתו (הכי בשימוש יהיה הקל ביותר).
  • פתחו את Later.
  • נווטו לבר השמאלי ומצאו את "חפש ושתף".
  • הכניסו את אחד ההאשטאג ששומשו בפוסט.
  • מצאו את הפוסט ולחצו "הוספה לספריה".
  • השורות הראשונות של הכתוביות וההאשטאג שהשתמשו בהם יועתקו.
  • בספריה, מצאו את הפוסט כדי לתזמן אותו.

 

תכונות השיתוף של Later חזקות. אתם יכולים להעלות פתונות וסרטונים, לתזמן אותם כמו שאתם רוצים ולראות תצוגה של רשת האינסטגרם שלכם. התוכנית החינמית מגבילה אתכם בכמות הפוסטים שאתם יכולים לעשות בחודש.

 

איך לשתף מחדש בסיפורי אינסטגרם

 

דיברנו רבות על איך לשתף מחדש בקיר האינסטגרם, אבל מה עם הסיפורים? אתם בטח תמצאו את עצמכם עם הרבה תוכן פוטנציאלי אבל אולי זה לא יתאים בקיר שלכם מכמה סיבות. הפוסט יכול להראות פחות ממותג בשבילכם. או שתרצו לשתף שוב סיפור של מישהו שהזכיר אתכם. הנה איך לשתף מחדש עם סיפורים.

 

שיתוף מחדש מהקיר לסיפורים

זה קל לשתף מחדש פוסט בקיר לסיפורים שלכם. זכרו שאם אתם משתפים מחשבון פרטי ויש לכם חשבון ציבורי, תוכלו רק לשתף בהודעות הישירות ולא בסיפורים. אם אתם לא בטוחים אם החשבון פרטי, אזהרה תופיע כשתנסו לשתף מחדש.

 

  • מצאו את הפוסט שתרצו לשתף מחדש.
  • לחצו על סמל המטוס.
  • בחרו "הוסף פוסט לסיפור".
  • סיפורי אינסטגרם יופיעו במצב עריכה עם תמונת הפוסט מובנת במרכז.
  • אם תלחצו על הפוסט, הוא ישנה את העיצוב ויציע את המילים הראשונות מהכתוביות.
  • תוסיפו מה שתרצו לסיפור ואז לחצו "הסיפור שלכם" כדי לפרסם זאת

 

כשמישהו רואה את הסיפור שלכם, הם יכולים ללחוץ על הפריט המובנה וזה יקח אותם ישר לפוסט המקורי.

 

טוויסט אחד כיפי זה לשים את התוכן שנוצר על ידי המשתמש בסיפור עצמו. קונברס יצר סבב של הודעות שהזכירו אותם והתוצאה היא סיכום משעשע.

 

שיתוף מחדש מסיפור לסיפור

 

אולי הסיפור של מישהו הוא כל כך טוב שתרצו לשתף אותו אצלכם. או שאולי הם הזכירו אתכם ותרצו לשתף זאת. למקרה הראשון, אנו ממליצים לבקש רשות לשתף ואז לקחת צילום מסך. למקרה השני, זה קל לעשות זאת.

 

  • אם הם הזכירו אתכם, הסיפור יופיע בהודעות הישירות שלכם.
  • מצאו את ההודעה הישירה. לחצו על "הוסף זאת לסיפור שלך" בהודעה שמופיעה בסיפורים שיכולה להיות משותפת.
  • זה יקח אתכם למסך יצירת הסיפור ששם אתם יכולים לשנות את גודל הסיפור ולהוסיף פרטים ברקע.

 

דוגמא טובה לשיטה הזאת היא של Whole food שסיכמו את הסיפורים הטובים ביותר שהם הוזכרו בהם.

 

שיתוף מהסיפור לקיר

 

אולי סיפור האינסטגרם שלכם מושך הרבה תשומת לב ואתם חושבים שהוא יעבוד טוב בקיר שלכם. זה אפשרי לשנות את סיפור האינסטגרם שלכם לפוסט בקיר.

 

  • פתחו את הסיפור שתרצו לשנות. זה יכול להיות סיפור עדכני או מהעבר.
  • בחרו "שתף כפוסט…"
  • זה יקח אתכם למסך שבו אתם יכולים להתחיל פוסט חדש.

 

4 השיטות הטובות ביותר לשיתוף מחדש

 

עכשיו שאתם יודעים איך לשתף מחדש, אתם צריכים ללמוד את השיטות הטובות ביותר. אנו לא ממליצם לשתף מחדש כל מה שתרצו. תתחשבו ותהיו נחמדים.

 

  1. בקשו רשות ותנו קרדיט

מדיניות אינסטגרם מציינת שבעלות התמונה נמצאת עם הצלם המקורי. שימוש בתמונות שלהם ללא רשות היא הפרה של המדיניות. הצלמים המקוריים יכולים להגיש בקשה להפרת רכוש נגדכם, שזה יכול להוביל למחיקת הפוסט או השבתה של החשבון אם המקרים האלו חוזרים. למידע נוסף על מה זה אומר זכויות יוצרים באינסטגרם בקרו את עמוד העזרה שלהם.

 

ישנן כמה דרכים לבקש רשות:

 

  • בתגובה: בקשו רשות לשתף את הפוסט עם הוספת קרדיט.
  • שלחו פוסט כהודעה ישירה לחשבון ובקשו רשות.
  • לכו צעד אחד רחוק יותר והוסיפו קישור עם תנאי השימוש שלכם כמו שAirbnb עושים.

 

היו אמיתיים לצלם המקורי

 

זה אומר שכדאי שתשמרו את העריכה למינימום. השתדלו לא לחתוך או להוסיף פילטרים בדרך שתשנה את העבודה המקורית. בנוסף, שימו לב לכתוביות המקוריות. אם שי כתובית שנכתבה כדי להתאים רגשית לתמונה, אל תקחו את התמונה ותרשמו כתובית על המכירות הבאות שלכם.

 

שורת קרדיט פשוטה היא דרך מעולה לתת קרדיט לפוסט המקורי.

 

  1. גוונו תוכן משותף ומקורי

 

קיר שיש בו רק תוכן משותף הוא כמו חשבון מועתק. אם אתם מותג עם שירותים  ומוצרים, תוכן הוא עדיין מלך ותוכן מקורי עושה עבודה טובה. שימוש בתוכן ע"י המשתמש באסטרטגיה שלכם אמור להיות יותר על הדגשת התגובות מהלקוחות שלכם והשימושים במוצר שלכם.

 

  1. שמרו את התוכן על המותג

בתצוגה ובכתיבה, תרצו שהפריטים ששיתפתם אליהם יהיו עדיין רלוונטים על מותג. לדוגמא, אם יש לכם צבע מותג ירוק והוא מופיע בקיר החשבון שלכם, לא תרצו לשתף מחדש משהו שברובו הוא ורוד.

 

לכתוביות, אם אתם מצוטטים את הפוסט המקורי, תרצו לוודא שזה עדיין משקף בצורה טובה את המותג שלכם ואת קול המותג. בדקו את פרופיל המשתמש כדי לוודא שזה חשבון טוב לשתף ממנו.  למרות שזה לא אישור רשמי,  שיתופים עדיין עובדים בתור דחיפה עבור היוצר.

 

ישנן חנויות שמשתמשות בשילוב של תוכן מקורי ומשותף. ובכל זאת, תוכלו לראות שתצוגת הקיר שלהם היא עדיין יחסית אותו דבר.

 

מסקנה

 

שיתוף מחדש באינסטגרם הוא די פשוט עם מגוון אפליקציות שזמינות לכם. האסטרטגיה היא לא רק טובה בליצור קשרים חזקים יותר בניכם לבין הלקוחות שלכם, היא נותנת לכם תוכן נוסף. עם מדריך זה, אנו מקווים שלמדתם את הבסיס על איך לשתף מחדש השיטות הטובות ביותר לשימוש כשעושים זאת.