איך מותגים משתמשים בפלטפורמת הטלוויזיה של אינסטגרם

לאחרונה אינסטגרם השיקה פלטפורמת לסרטונים ארוכים מ60 שניות,וקיבלה על כך הרבה תשבוחות.

למעשה מספר מותגים מובילים לא רק משתמשים בסרטונים,אלא גם מעודדים את השימוש.מותגים אחרים שלא ניסו את ערוצי הטלוויזיה של אינסטגרם צריכים לאמץ את את הפלטפורמה כפי שהיא,היא תספק להם הזדמנות לתקשר יותר עם הקהל שלהם ועם לקוחות פונטנציאלים.

שלא כמו סיפורי אינסטגרם אשר בדר"כ נעלמים אחרי 24 שעות ולא יכולים לרוץ מעבר לדקה, אינסטגרם טלוויזיה משנה את חוקי המשחק עבור מותגים.

סרטון שפורסם ישאר בחשבון כול עוד הוא לא ימחק,זה נראה כאילו הם מנסים לחקות את יוטוב.

מותגים יכולים לנצל את הפורמט של סרטוני טלוויזיה ארוכים כדי לפרסם את

המוצרים שלהם.משתמש יכול לראות רק תוכן שקשור אליו אבל הוא יכול גם להמליץ על התוכן לחברים שלו.

אינסטגרם טלוויזיה משלב סרטונים ביחד עם צפיות ותגובות של קהל העוקבים שלך.למעשה העוקבים שלך יכולים להיות המשווקים הכי גדולים שלך.

הנה הצצה למאמר-

כיצד מותגים התחילו להשתמש בערוצי טלוויזיה אינסטגרם :נטפליקס,ברקדי…

מי נמצא בערוצי הטלוויזיה של אינסטגרם

מה טלוויזית אינסטגרם אומר למותגים

מה מותגים צריכים לדעת אם הם מתחילים להשתמש בטלוויזית אינסטגרם

כיצד מותגים החלו להשתמש באינסטגרם טלוויזיה-

מאז שאינסטגרם השיקה את הפונקציה הזאת מותגים התחילו להשתמש בה על ידי יצירת הערוצים שלהם.

הרעיון העיקרי עבור רוב המותגים היה לבחון את ההשפעה שיש לערוץ הטלוויזיה החדש.

להלן כמו מהמותגים שהחלו להשתמש בתוכנה זו לאחר ההשקה-

1# ציפוטל

לאחר ההשקה ציפוטל היה בין המשתמשים הראשונים לפתוח ערוץ טלוויזיה באינסטגרם כלומר,ערוץ שיווקי.

למרות שהסרטון לא השתמש בזמן המרבי המותר בערוץ אינסטגרם הוא היה ארוך יותר מדקה אחת, המקסימום לסרטוני "סטורי" באינסטגרם.

בסרטון הופיע גבר שהוציא מגוון של פריטים בתפריט של ציפוטל מתוך תיק של ציפוטל עם הכיתוב "מתי ארוחת צוהריים"

דרך הסרטונים,המותג רצה שהלקוחות ידעו שהם יכולים תמיד לקבל מגוון של שילובים בציפוטלי ללא קשר למה שהם רוצים הצרכים שלהם נענים.

2# נטפליקס

נטפליקס גם ניצלה את התוכנה כדי להודיע על הכנסת פרק חדש באמצעות כוכב ריברדיל,קול ספורס,שהופיע בסרטון.

הסרטון הוא בעורך של שעה-הזמן מקסימלי לסרטון.

בסרטון המלא והממש מצחיק ,קול עושה פרצופים ומחייך בזמן שהוא אוכל את הבורגר. הסרטון קיבל יותר מ500,000 אלף צפיות ויש לו הרבה תגובות חיוביות.

3# וורבי פרקר

#ללבוש את וורבי פרקר זה קמפיין שקיבל הרבה תשומת לב ברשת החברתית

וורבי פארקר שיתף סרטונים מרגשים ברשת החברתית באינסטגרם לגבי אך הוא מתכוון לעזור לאנשים במצוקה דרך השקעה במשקפיים.

לפי הקמפיין כול פעם שרוכשים משקפיים,ילד נזקק יקבל עזרה.

4# ג'יי קרו-

הסרטון באורך של דקה אחת וחצי ולכן מנצל את ערוץ האינסטגרם טלוויזיה לשיווק המותג.

הסרטון מדבר על סגנונות לבוש מגניבים לקיץ,שלוש אפשריות שאישה יכולה ללבוש שמלה בהתאם לאירוע מסוים במהלך הקיץ,זהו סרטון חינוכי.

5# ברקדי

בסרטון הראשון ,ברקדי הצטרפה לרקדנים מפורסמים,לס טווינס ודי'גי מפורסם.

בסרטון לה טווינס רוקדים במקומות שונים בעולם, אחד המהלכים כדי לעזור לחברה לשפר את עריכת קטעי הווידיאו בעזרת קהל המעריצים.

הקמפיין פותח על ידי סוכנות מפורסמת בניו יורק.

מי משתמש בערוצי טלוויזית אינסטגרם?

כיום לא מעט אנשים החלו לאנשים בערוצי טלוויזית אינסטגרם כדי לקדם את המותגים שלהם.

הסרטונים הנפוצים ביותר הם-סקירות מוצר,קטעי ראיון,מדריכים של עשה זאת בעצמך.כול עוד התוכן אינו נופל מחוץ לתנאים ולהגבלות של אינסטגרם אנשים יכולים לשתף כל סרטון שהם רוצים.

מה ערוצי טלוויזית אינסטגרם אומר למותגים הקיימים היום-

כול עוד מנהל המותג בקיא בשיווק באינטרנט,אז כול מותג יכול להשתמש בסרטונים בשביל לקדם את מוצריו.

למעשה השימוש בערוצי טלוויזית אינסטגרם צובר פופלריות גדולה יותר בתור פלטפורמה ליצירת מודעות למותג.

אינסטגרם טלוויזיה שובר את חוקי המשחק,וזה אפילו מקל אל אנשים להכיר את המוצרים והשירותים שלך,לא משנה מה המותג שלך,אתה יכול להגדיל את התנועה לאתר שלך על ידי הוספת לינק-קישור בסרטונים שלך.

אורך הסרטונים, כפי שהוסבר על ידי קינזי ספארקס, שהוא מוביל מדיה חברתית ושיווק:מספק ללקוחות חווית צפייה מעמיקה.
אינסטגרם סרטונים מציג הזדמנות יחודית ליצור קשר עם משתמשים ברמה עמוקה יותר.כאשר הלקוחות רוצים חווית צפייה מעמיקה יותר,יש סיכוי טוב שסרטון ארוך עשוי היטב יתקבל בברכה אצל הלקוחות שלך.

קינזי ספארקס.

שלא כמו סיפורי אינסטראם, ההתקשרות עם לקוחות ב-אינסטגרם טלוויזיה היא אינטנסיבית יותר, ואתה בטוח שלקוחותיך יבינו טוב יותר את ערכי המותגים ואת הסיפור שלך. בגלל זה המון אנשים צפו בסרטון הראשון באורך של שעה שפרסמה נטפליקס.

מה מותגים צריכים לדעת אם הם מתחילים לעבוד עם בערוצי הטלוויזיה של אינסטגרם

. 1# עיצוב סרטונים עבור הקהל שלך
לפני שתתחיל להשתמש-בסרטוני אינסטגרם , חשוב שתבין שהקהל שלך הוא מבחינה טכנית גם הלקוחות שלך.

2# תשווק במקביל פייסבוק,טוויטר,ואפילו ב"סטורי" באינסטגרם-

אתה צריך לפעול בצורה יותר אינטנסיבית מאשר רק להעלות סרטון לאינסטגרם.

אתה צריך לשתף את הסרטון בפלטפורמת אחרות או אפילו ב"סטורי" באינסטגרם.

לכן, אתה תצטרך ליצור מודעות למותג ולפרסם את חשבון ערוץ האינסטגרם שלך במדיה החברתית,בבלוג או באתר שלך.

שמור על עקביות נושא וסגנון בערוץ האינסטגרם. 3#

והכי חשוב, זה להיות יחודי ועקבי בכול סרטוני האינסטגרם שאתה מפרסם.

ניתוח נתונים אנלטי יעזור לך להבין את האזורים שבהם אתה צריך לבצע התאמות.

אם אתה רואה שמרבית הצופים לא מסיימים לראות את הסרטון,עליך לגלות את הסיבה ובכול מקרה,עליך לקצר את הסרטונים שלך.

4# השתמש בהאשטאגים ממותגים בכותרת ובתיאור הסרטון.

לבסוף,השתמש בהאשטאגים ממותגים כי זה מאפשר להגיע לסרטון שלך בלחיצה על האשטאג יחיד.

מוכן לפרסם את הסרטון הראשון שלך? הנה כמה רעיונות כיצד להשתמש ערוצי טלוויזית אינסטגרם עבור ההתחלה:

הדרכות
     הדגמות מוצרים
     צוות היכרות
     סיורים במשרד
     סרטונים חינוכיים
     מאחורי הקלעים
     אירועים / מסיבות הפעלה

במחשבה מסכמת

אינסטגרם טלוויזיה הוא פלטפורמה מהפכנית שמותגים יכולים להשתמש בה כדי להגיע ללקוחות שלהם, כמו גם לספק מידע מעמיק על המוצרים והשירותים שלהם. חוץ מזה,הפלטפורמה קלה לשימוש וכל אחד יכול להשתמש בה.כמו כן, לתוכן שלך יש סיכוי גבוה להגיע לקהל רחב הרבה יותר באמצעות האשטאגים ושיתוף התוכן.

אם ראית סמל טלוויזיה קטן בצד ימין למעלה באינסטגרם ואתה צריך לקדם את המותג שלך, אז זה הזמן ללחוץ עליו.

טלוויזית אינסטגרם