על כל רכישת עוקבים איכותים באינסטגרם מקבלים 20% בונוס מסה"כ הרכישה שתבצעו! לשאולות WhatsApp 0522221761

האם אינסטגרם עושה לך את העבודה

 

אינסטגרם יכול לעבוד טוב יותר לעסקים מסוימים יותר מלאחרים.  יש לו יותר מ800 מיליון משתמשים חודשיים וזה ממשיך לגדול. ובגלל שזה חלק מפייסבוק יש לו סיבה ענקית להצליח. אבל האם אינסטגרם הוא טוב לעסק שלך?

אינסטגרם זה פלטפורמת פירסום חברתית מאוד חזותית. אם אתה מספק שירותים, אתה יכול לפרסם מגוון תמונות כדי להעביר הלאה את המותג שלך ולתת ערך להצעות שלך. אולם, תוכל באמת להתפאר כשיש לך מוצרים פיזיים. אסטרטגיית שיווק בריאה באינסטגרם,  זה בבירור יעזור לך להגדיל מכירות ורווחים.

שיווק באינסטגרם

כמו כל רשת חברתית אחרת, תוצאות טובות באות מהגדלה תמידית של העוקבים שלך. כמה שיותר אנשים שמחוברים עם הפוסטים והמותג שלך, כך יש יותר לקוחות פוטנציאלים לכל פוסט.

אינסטגרם ופרסומות אינסטגרם מספקים לך הזדמנות להתחבר עם האנשים שלך בדרך כיפית וחזותית. זה קל לשימוש אם יש לך סמארטפון. צלם תמונה, תעלה אותה,  והעוקבים שלך יראו אותה ויוכלו להגיב.

תספק קריאה לפעולה

הטעות העיקרית שמשווקים עושים זה לפרסם דברים ברשת בלי קריאה לפעולה. הגדר מטרה לכל פוסט ותשתמש במטרה כדי  לעשות את הקריאה לפעולה, למשל "הרשם עכשיו" או "קנה עכשיו"

השתמש בניתוחי מידע

הניתוח מידע באינסטגרם מאפשר לעסק שלך לראות  עד כמה מסעות הפרסום השונים שלך פועלים. אתה צריך להמיר לחשבון עסקי כדי שיהיה לך גישה לכלים אלה. ואז כלים אלו יעזרו לך להבין עד כמה העוקבים שלך מחוברים לתוכן שאתה מפרסם, כדי שתקבל תוצאות טובות יותר.

קידום חוצה גבולות

לא כולם משתמשים באינסטגרם, אז תנצל כל פוסט כדי לעשות פרסום מאמרים רחב בפייסבוק, טוויטר,  וכו'TUMBLR,PINTEREST

אל תפרסם יותר מדי

בחר שתי נקודות זמן, בוקר וערב  ותראה מתי רוב המעורבות שלך מתרחשת ואז תתמיד לשלוח פוסטים, או שתפחית את הכמות אם אתה מקבל כמות קטנה של מעורבות .

סטורי באינסטגרם

הסטורי של אינסטגרם מאפשר לעסקים לקיים אינטראקציה עם הלקוחות שלהם ועם לקוחות פוטנציאלים על ידי יצירת סדרה של תמונות כדי לספר סיפור. כל סטורי שאתה עושה מגביר את המותג שלך ועושה את הערך למוצר שלך ברור.

הדבר החשוב לזכור בסטורי  של אינסטגרם זה שזה לא נשאר לתמיד. התמונות והסרטונים נשארים ל24 שעות ואחרי זה נעלמים.  הסטורי של אינסטגרם יכול לשמש להגברת המודעות למותג, לקבל עוד רשומים וליצור מכירות. תפרסם את הסטורי שלך בזמן שאתה יודע שהוא פופולארי בקרב הציבור שלך, כדי שתפיק את המירב  ממחזור ה24 שעות.