מחקר בארצות הברית על מותגי יופי באינסטגרם-שימוש מוגזם בהאשטאגים לא מגדיל את מעורבות המשתמשים

חקרנו 29 אלף פוסטים מתוך 75 חשבונות בחצי הראשון של 2018.

למה תעשיית היופי? – לדברי רויטרס, מוצרי קוסמטיקה בשוק העולמי צפוי להגיע  805.61מיליארד דולר עד שנת 2023 – סך גודל התעשייה לפי ניתוח המניות.

כיצד בחרנו בחשבונות אינסטגרם אלו? בעזרת סטטיסטיקה, מחקר ידני וכמה מגזינים מקוונים כמו ווג.

מחקר זה מתמודד עם השאלות החשובות ביותר על ביצועי התוכן ואסטרטגית האשטאגים כמו: "באיזו תדירות אנחנו צריכים לכתוב באינסטגרם"? " או "בכמה האשטאגים לכל פוסט אנחנו צריכים להשתמש"?

ממצאים אלה לא רק מנסים להתמודד עם שאלות אלה, אלא גם רוצים לספק תובנות חשובות עבור משווקים על מנת להגביר את שיעורי ההגעה ללקוחות והמעורבות שלהם ב-אינסטגרם.

הערה: 29,145 הודעות של 75 חשבונות היופי של אינסטגרם בארה"ב נחקרו בתקופה ינואר 2018 עד יוני 2018 בעזרת Socialinsider.

ממצאים:

מטרות ויעדים-

כל כמה זמן מלכות יופי מפרסמות פוסט באינסטגרם?

בכמה האשטאגים בכול פוסט מלכות יופי משתמשות?

ממד ווניטי לעומת מדד מדדי בהירות עבור חשבונות של מלכות היופי בארצות הברית?

איזה סוג של תוכן מלכות היופי בארצות הברית מפרסמות באינסטגרם?

מסקנות-

אירועים

    0.93% – ממוצע שיעור מעורבות המשתמש בפוסט עבור חשבונות היופי של אינסטגרם בארה"ב. כשזה מגיע לשיעור מעורבות המשתמש, רוב מלכות היופי באינסטגרם פועלות בחוסר יעילות.

    בדוק תמיד את המדדים המשמעותים. מספר העוקבים הוא רק מדד שטחי. צור מערכת יחסים אותנטית ושיחות משמעותיות עם הקהל שלך.

בממוצע, מלכת יופי שולחת 2.04 הודעות ליום בחשבון אינסטגרם.

בממוצע, מלכת יופי מעלה 2 האשטאגים לכל פוסט בחשבון שלה. התוכן הטוב ביותר מעורר תנועה ודיון ברשת.

תמונות של אנשים מהווים את רוב הפוסטים שגורמים לתגובות רבות של משתמשים.

יעדים

המחקרים מבוססים על המטרות שהוגדרו מההתחלה, ולמאמר הזה יש ארבע מטרות עיקריות על מנת לעזור לך להבין איך החשבונות של מלכות היופי באינסטגרם בארה"ב מצליחים:

באיזה תדירות מלכות היופי בארצות הברית מפרסמות באינסטגרם?

בכמה האשטאגים מלכות היופי משתמשות?

ממד שטחי לעומת מדד משמעותי בשביל חשבונות של מלכות היופי בארצות הברית?

איזה סוג של תוכן מלכות היופי בארצות הברית מפרסמות באינסטגרם?

עבור מאמר זה, בחרנו 75  חשבונות אמריקאים של מלכות היופי באינסטגרם ו 29 אלף הודעות שניתחנו על פני תקופה של שישה חודשים, והניתוח הביא את הנתונים הבאים. כמו כן, תירגמנו את הנתונים לתוך אינפוגרפיקה להבנה קלה יותר.

אנו צריכים לציין כי איסוף הנתונים היה תהליך קל כי השתמשנו Socialinsider – כלי מדיה חברתית ניתוח.

עכשיו בואו נחפור!

# 1. מה תדירות הפרסום של מלכות היופי באינסטגרם?

כפי שאמרנו קודם לכן, אחת המטרות של המחקר היה לדעת כמה הודעות מלכות היופי מפרסמות מדי יום.

כדי לגלות זאת, חישבנו את הממוצע של הודעות לכל פרופיל עבור ששת החודשים האחרונים. משמעות הדבר היא סכום ההודעות עבור כל החשבונות חלקי סך כל הדפים.

צברנו מידע עבור 75 אלף חשבונות אינסטגרם עם 29 אלף פוסטים באינסטגרם בתחום תעשיית היופי בחצי הראשון של 2018.

אז גילינו שבממוצע כל פרופיל מגיע ל 368.8 הודעות לכל שישה חודשים.

נמשיך הלאה,בשימוש בנוסחה הבאה, גילינו כי כל חשבון אינסטראם של מלכת יופי מפרסם ממוצע יומי של 2.04 הודעות.

שיעור ההתחייבות ממוצע / פוסט מחושב לפי סך הסימוני 'אהבתי' והערות ביום נתון חלקי מספר ההודעות ביום נתון חלקי מספר העוקבים.

כפי שניתן לראות מהתרשים, מספר גבוה של פוסטים לא בהכרח אומר שיעור מעורבות גבוה לכל הודעה.

2# כמות ההאשטאגים לכול פוסט שמלכות היופי מפרסמות

אם אתה מותג, האשטאג יכול לעזור לך לבנות את זהות המותג שלך, תנועה לאתר שלך, בצע אופטימיזציה על מנת למדוד את המאמצים שלך.

הניתוח שלהלן מראה כי שימוש ביותר האשטאגים מהממוצע אינו משפיע על שיעור המעורבות בכל פוסט.

כפי שניתן לראות מן הגרפיקה, מצאנו כי בממוצע כל פרופיל משתמש 2.07 האשטאגים לכל הודעה.

לאחר ניתוח קצר של התרשים, תוכל לראות שהשימוש במספר האשטאגים אינו משפיע באופן חיובי על שיעור המעורבות שלך לכל פוסט.

# 3. מדדים שטחים לעומת מדדים בעלי משמעות עבור החשבונות של מלכות היופי של אינסטגרם בארה"ב.

כדי להוביל באינסטגרם, אתה צריך באופן קבוע לנתח את התוצאות שלך, ואין דבר טוב יותר מאשר לעקוב אחר שיעורי המעורבות שלך באינסטגרם.

לאחר שבחנו את חשבונות של מלכות היופי של אינסטראם בארה"ב, קיבלנו ממוצע של 0.93%. שיעור מעורבות / פוסט.

אתה יכול להסתכל על התרשים, ואתה תראה כי מספר העוקבים הוא רק ערך שטחי, לא יותר.

# 4. איזה סוג של תוכן מלכות יופי בארצות הברית מפרסמות באינסטגרם-

כפי שאתה יכול לדמיין הפרסומים של מלכות היופי הם בנושא של  טיפים ועצות וכל מה שאתה צריך לדעת על מוצרי יופי.

הבעיה היא איזה סוג של תוכן מביא יותר מעורבות משתמשים: תמונות או סרטונים?

לאחר ניתוח דפי אינסטגרם, גילינו שהתמונות מייצגות 79.59% מהתוכן ואילו סרטוני הווידאו הם 15.74%.

מסקנות

מה שאתה צריך ללמוד ממלכות היופי האמריקאיות:

  1. בדוק תמיד את הערכים המניעים את הצמיחה – הערכים המשמעותים. השתמש בהם כדי לחזק את היתרון התחרותי שלך: שיעור מעורבות / הודעה, שיעור מעורבות / דף, להגיע לאבולוציה, האבולוציה של ההופעות, עקוב אחר הצמיחה. תבין לעומק למה הקהל שלך גדל או למה הם עוזבים.

שמירה על פרופיל אינסטגרם ברור ועקבי הוא חיוני לצמיחה.

2.קבע נושא ספציפי עבור החשבון שלך והישאר איתו. בשביל נישת היופי תנסה להשתמש בתמונות עם אנשים יפים ותראה איך שיעורי מעורבות המשתמש שלך ממריא.

  1. פרסם פעמיים ביום אם אתה הבעלים של חשבון יופי באינסטגרם. הפק תמונות באיכות גבוהה עבור החשבון שלך ועקוב אחר ערכי מעורבות המשתמשים.

4.צור האשטאגים ממותגים ותנסה להשתמש ב2 האשטאג לכול פוסט.

הימנע משימוש בהאשטאגים כלליים כגון:

#מכורהלאיפור-7 מיליון פוסטים

#אוהבתאיפור-3 מיליון פוסטים

#מסקרה-2 מיליון פוסטים

#אובסיסיהעםאיפור-1 מיליון פוסטים

#יופי-350 אלף פוסטים

#מדריכי איפור-5 מיליון פוסטים

#אהבתאיפור-3.5 מיליון פוסטים

#איפורעלידי-1.1 מיליון פוסטים

#איפורפורנו-1 מיליון פוסטים

תשלוט על כלים לניתוח אינסטגרם. לדעת הכל על Instagram Analytics, עושה את כל ההבדל. תוכל להשתמש באפליקציה המותאמת ל- אינסטגרם, אך אם אתה מחפש נתונים מצטברים, נסה כלי ניתוח של אינסטגרם.

השתמש בתכונות אינסטגרם העדכניות ביותר. בששת החודשים האחרונים, אינסטגרם עשתה הרבה שינויים שנותנים לך את האפשרות להבליט את החשבון. אתה יכול להשתמש סיפורים shoppable, IGTV – פלטפורמת וידאו חדשה, מדבקת שאלות, ועוד הרבה אפשרויות אחרות. אתה יכול לשחק עם כל אלה כדי להפוך את הקול שלך, ואת החשבון שלך אהוב יותר.

תוכל להשתמש אינפוגרפיקה זו כדי לשתף את הנתונים הסטטיסטיים עם עמיתיך.

יש לך שאלות לגבי הנתונים הסטטיסטיים האלה? שתף אותנו במחשבותך!

פוסטים באינסטגרם