קניית עוקבים באינסטגרם בכסף
בשביל להבין מה זה אומר קניית עוקבים באינסטגרם בכסף אנחנו קודם כל צריכים להבין מה זו אפליקציית הענק אינסטגרם.
אינסטגרם זוהי אפליקציית שיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים. היא מאפשרת למשתמש לצלם תמונה, להוסיף לה פילטרים ולערוך אותה, לשתף אותה באינסטגרם עצמה וברשתות חברתיות אחרות רבות (כמו פייסבוק, טוויטר, פליקר, פורסקוור וטאמבלר) ובכך לצבור עוד ועוד עוקבים. בנוסף, המשתמש יכול לצפות בפרסומים של אחרים, לאהוב אותם ולהגיב עליהם.
בשונה מפייסבוק, ובדומה לטוויטר, אינסטגרם היא אפליקציה בה אין קבוצות ופונקציות שמסרבלות את ממשק העבודה. הכל באפליקציה הזו מאוד פשוט וברור, נוח למשתמש, זורם וזמין.
אנשים ועסקים רבים מתחרים באינסטגרם על מעורבות העוקבים, ודבר זה הופך את האפליקציה למאוד תחרותית. היא דורשת תחזוקה רבה בשביל להגיע לכמות גבוהה של עוקבים, דורשת העלאת תמונות בכמות גדולה מאוד ושכל תמונה תהיה "בדיוק כמו שצריך". הכל באפליקציית האינסטגרם סובב סביב מראה. התמונות צריכות להיות מעוצבות ובעלות קומפוזיציה מדויקת, המצולמים צריכים להיות תמיד יפים ובשיא כושרם, ולאנשים רבים לפעמים קשה להבין איך אפשר לפרוץ בתוך הממשק הזה.
אך יש דרך, כמובן, וזוהי קניית עוקבים באינסגטרם. לא משנה אם אתם סלבריטאים, צלמים, בעלי עסקים, או בעצם בעלי כל מקצוע שקיים- אתם צריכים כמות גדולה של עוקבים. אתם רוצים את הכמות הזו של האנשים שתרים אתכם למעלה, שתפרגן לכם, שתפרסם אתכם בצורה אורגנית ושתלווה אתכם לאורך שלבי התפתחות העסק שלכם.
אך אין מה לעשות- גם קניית עוקבים באינסטגרם בכסף דורשת תחזוקה (אמנם פחותה), ובשביל זה אתם צריכים "להיות על זה". חשוב להעלות תמונות וסרטונים, חשוב ליצור את הרגעים האלה שיגרמו לקהל שלכם להיות מעורב. אסור לגרום לקהל לעזוב אתכם- אתם חייבים לספק לו ערך מוסף!
כן כן, שם הקוד פה הוא ערך מוסף- ואתם חייבים להבין איך לספק את זה לפני שאתם מתקדמים הלאה.
היום אנשים פחות אוהבים לראות תמונות שנראות כמו מודעה. הם פחות אוהבים לראות תמונה של מוצר עם מחיר- מה שמשנה את כללי המשחק. היום הקהל שלכם רוצה לראות בעיקר אתכם, את העבודה מאחורי הקלעים, את העובדים שלכם ואת החוויה שאתם מספקים. אתם צריכים לשבת עם עצמכם ולהבין- מה החוויה שאני נותן? מה הערך המוסף של המוצר שלי ואיך אני יכול להביע אותו בתמונה?
בצורה מפתיעה, זו לא שאלה כזו קשה והתשובה יכולה להגיע גם בקלות. לדוגמה, אם אתם חנות שמוכרת מוצרי צילום, החוויה שאתם נותנים היא חווית הצילום עצמה והערך המוסף שלכם הוא התמונות האיכותיות שמצלמים הלקוחות שלכם. עכשיו, דרך נחמדה להביע את זה בתמונה היא להראות את הלקוחות האלו בפעולה! תעלו לאינסטגרם תמונה שלהם מצלמים בטבע, באירוע או על סט צילומים, תוסיפו מדי פעם את התמונה המקורית שהם צילמו (למטרת הדהמה) ותראו איך הקהל חובב הצילום שלכם מגיב בפראות.
דוגמה נוספת היא מסעדה. תעלו תמונות של לקוחות מאושרים, תראו את המסעדה מפוצצת, ספרו קצת על הספקים שלכם, העובדים ועל אירועים מעניינים שמתרחשים אצלכם מאחורי הקלעים- ותראו איך האנשים שרוצים להרגיש חלק מכם מגיעים למסעדה ומזמינים אוכל.
לשווק באינסטגרם זה לא דבר פשוט- ובייחוד לא קל לעבור את תקרת המשפחה והחברים. אך באמצעות קניית עוקבים באינסטגרם בכסף אתם תוכלו להתרומם, להתעצם ולחזק את העסק והמותג שלכם. האמת היא כזו- אם לא תקנו עוקבים, אתם תאלצו לממן מודעות, וחשוב לזכור שזהו תהליך הרבה יותר יקר ומתיש.