תכנון עיסקי של האינסטגרם – מה אתה צריך לדעת

איך כדאי להתחיל  – תכנון עיסקי של האינסטגרם

אם אתה חושב כבר על השקת עסק, אבל לא יודע איפה להתחיל עם השיווק שלך, אז כדאי מאוד לעשות ישיבה רצינית ולחשוב על כל מה שצריך לשיווק העסק שלך.

בלי צחוק! תפוס את עצמך, קח פנקס ועט, משקה נחמד (רצוי לא אלכוהוליים אבל זה תלוי בך) ובוא נתחיל ישר עם כמה עצות עסיסיות לתכנון ההשקה של העסק שלך באינסטגרם.

אתה הולך לעשות את זה!

דברים אשר צריך לארגן עבור העסק החדש שלך באינסטגרם:

תמונת פרופיל מקצועית

כאשר אתה משתמש באינסטגרם שלך לעסקים, חשוב מאוד שתמונת הפרופיל שלך תהיה מקצועית, ברזולוציה גבוהה ומתכתבת עם תמונת הפרופיל המשמשת אותך בכל הפלטפורמות החברתיות הממותגות (ואפילו בתמונת האימייל שלך!).

באופן אידיאלי, תמונת הפרופיל שלך צריכה להיות הלוגו שלך (אם יש לך אחד כזה). או אם אתה עוסק במותג אישי, אז זה צריך להיות תמונת פנים ברזולוציה גבוהה כאשר הפנים שלך לכיוון המצלמה. זה צריך להיות קרוב מספיק, כך שכאשר מישהו רואה את תמונת הפרופיל שלך באינסטגרם, הם יוכלו להבין מה צבע העיניים שלך ואת הבעת הפנים שלך.

אינסטגרם ביו מפתה ומעניין

לפני שתתחיל לכתוב את תיאור הביו שלך באינסטגרם, אני יכול לבקש ממך לעשות משהו? שאל את עצמך שאלה חשובה …

מהי המטרה העיקרית שלך באינסטגרם?

לא ברצינות … למה החלטת לפתוח חשבון באינסטגרם עבור העסק שלך, מלבד העובדה שאינסטגרם היא קהילה פורחת עם מעל ל-1 מיליארד משתמשים ברחבי העולם?

האם זה בגלל שאתה רוצה להגדיל את הכניסות לאתר המסחר האלקטרוני או לחנות ולמכירות? האם זה בגלל שאתה מנסה להגדיל את רשימת הדוא"ל שאתה מפעיל? או שאתה פשוט מחפש להגדיל את המודעות למותג שלך?

בהתאם למטרה שלך בפרופיל העסקי באינסטגרם, לפי כך תיצור את הביו לעסק שלך.

הנה כמה רעיונות לכל מטרה פוטנציאלית

מודעות לעסק שלך – רשום בדיוק מה העסק שלך מציע ומספק בביו שלך, הזכר את מוצר הדגל שלך או שירות חדש שאתה משיק.

כניסות לאתר / מכירות – רשום משהו מסקרן לגבי האתר שלך כדי למשוך אנשים לתוכו. לדוגמא: הצעה למוצר במהדורה מוגבלת, קולקציה חדשה של מוצרים, או שירות תקופתי.

הגדלת רשימת הדוא"ל – הזכר את ההטבות שמקבלים מהצטרפות לרשימת הדיוור שלך לפני שאתה מזכיר את הרשימה. לדוגמא: "קבל 10% הנחה בקנייה הראשונה – הצטרף לרשימת הדיוור שלנו.

הוסף קישור ביו אופטימלי

משהו שאנחנו בהחלט מגדירים אותו כהצלחה ב- Plann הוא אופטימיזציה של הקישור בביו. במקום לקשר רק למקום אחד באתר שלנו אנו משתמשים בשירות של- Linktr.ee כדי לוודא שאנחנו יכולים לקשר מספר רב של דפי אינטרנט שונים בבת אחת.

זה עוזר לקהל שלך באינסטגרם לבחור מה שבא להם, להגיע לאן הם שרוצים להגיע מבלי לנווט באתר האינטרנט שלך או גרוע מכך, לגרום להם לחפש את המותג שלך ב- גוגל!

על ידי כך שאתה מקל את המסע לקהל שלך באינסטגרם, אז הרבה יותר סביר להמיר אנשים סקרנים ללקוחות משלמים.

פרופיל עסקי באינסטגרם

לבסוף, לאחר שהגדרת את פרופיל האינסטגרם שלך, הגיע הזמן להחליף לפרופיל עסקי.

נכון ל -11 בדצמבר על מנת להשתמש בכל כלי התזמון באינסטגרם )ובכדי לקבל את היתרון העסקי מאינסטגרם), תצטרך להגדיר פרופיל עסקי באינסטגרם.

בכדי לעשות זאת, יהיה עליך לקשר את האינסטגרם שלך לדף עסקי בפייסבוק, אז כדאי לוודא שיש לך את זה כבר מוכן!

כדי לעשות את השינוי, כל שעליך לעשות הוא פשוט ללכת להגדרות של חשבון האינסטגרם שלך לגלול למטה עד שאתה רואה את המילים "החלף לפרופיל עסקי".

לאחר שתשלים את זה אתה תהיה הבעלים הגאה של חשבון עסקי באינסטגרם, הידד!

דברים להשקיע בהם עבור החשבון העסקי שלך

תמונה מלוטשת

זה אולי נשמע ברור לחלקכם שאינסטגרם היא רשת מדיה חברתית שמבוססת על תמונות וחזותיות. אבל זה באמת עוזר לצאת ולהשקיע בצילום מקצועי עבור החשבון שלך.

צילומי וידאו מקצועיים

באותו עניין כמו עם התמונות המלוטשות והמקצועיות, עם הגידול של תוכן וידאו באינסטגרם ובכל הרשתות החברתיות זה בהחלט שווה ליצור כמה קטעי וידאו שלך ושל המוצרים שלך ולשתף.

זה יכול להיות אפילו יותר טוב אם אתה יכול להשיג כמה עדויות מצולמות בוידאו של הלקוחות המרוצים שלך!

רעיונות אחרים לתוכן וידאו הם:

* ראיונות עם המייסד של העסק

* מענה לשאלות נפוצות בנישה שלך

* לענות על שאלות נפוצות על המוצר / השירות שלך

מהי המטרה העיקרית שלך באינסטגרם?