6 דרכים שמשווקים יוצרים תנועה בעזרת אינסטגרם-

יצירת תנועה ועניין דרך האינסטגרם זה הרבה יותר קשה ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק או טוויטר, אבל זה לא מונע ממפרסמים לנסות להפוך את העוקבים ללקוחות.

אינסטגרם התפתחה מאפליקציית שיתוף תמונות למכונה שיווקית, ומאז הכנסת קישורים לסיפורים ופוסטים גלוים, משתמשי אינסטגרם התרגלו לצריכת חדשות,קריאת בלוגים אישיים וכניסה לתוך לינקים ישירות מהאפליקציה.

לא רק שאנחנו רואים יותר ויותר בעלי אתרים עם קהילות גדולות ומעורבות באינסטגרם, אלא אנחנו גם רואים את המו"לים האלה ובאים עם אסטרטגיות חדשות ומעניינות להפוך את קהל האינסטגרם שלהם ללקוחות אמיתיים.

מתלבט איך אתה יכול ליצור תנועה באמצעות אינסטגרם?

במאמר הבא, אנו נסתכל על 6 בעלי אתרים ועל הדרכים השונות שבהן הם משתמשים באינסטגרם כדי ליצור תנועה לתוכן המקוון שלהם:

# 1: צור תנועה באמצעות אינסטגרם ופרסם סיפורים והודעות כאילו אתה הרולינג סטון

עבור עסק שנוסד בסוף שנות ה -60, מגזין הרולינג סטון לא התקשה להישאר רלוונטי.

זו עדות לתוכן המדהים שהם מייצרים – אבל יש גם אסטרטגיה מאחורי זה. אם ניקח קטע מתוך מהקלטת השמע של אליז דארמה, רולינג סטון משתמשת בכל כלי אינסטגרם העומד לרשותה כדי לעודד תנועה לתוכן שלה, כולל פוסטים ו"סטורי"(סיפור יומי).

שם לב איך המו"ל שיווקה את המגזין האחרון,יחד עם שיתוף פוסט, @הרולינג סטון גם שיתף "סטורי" כדי לקדם את המגזין שלהם ולייצר אפילו יותר תנועה באמצעות שיווק באינסטגרם .

באמצעות "סטורי" באינסטגרם בתור אמצעי שיווק, הרולינג סטון קידמו את התוכן שלהם לקהל רחב יותר, למי שבדר"כ לא רואה את התוכן שלהם.

הם גם מספקים חוויית משתמש טובה יותר לצפייה בתוכן, שכן העוקבים שלהם יכולים פשוט ללחוץ פעם אחת כדי לקרוא את המאמר, מבלי לעזוב את היישום אינסטגרם או לנסות למצוא את הקישור בעמוד המידע שלהם.

זה מצב של "טוב לי טוב לך"  ואסטרטגיה נהדרת עבור כל בעל אתר (או עסק רגיל)

שמחפש להגדיל תנועה לאתר שלו באמצעות אינסטגרם.

# 2: תגדיל את תשומת הלב של הקהל שלך בעזרת ציטוטים מרגשים-

משיכת תשומת לב באמצעות ציטוטים כדי לרווח קטעים של טקסט,נוהג נפוץ בקרב המו"לים – אבל זה גם עובד באינסטגרם.

ראה מגזין" “incכדוגמה. המגזין השבועי משתמש לעתים קרובות בציטוטים בכיתובים שלהם לא רק לתפוס את תשומת הלב של אנשים, אבל כדי לייצר קליקים אל הקישורים שהם מפרסמים.

זוהי האסטרטגיה המושלמת עבור משווקים. כפי שכתבנו במדריך שלנו לכתיבת כתוביות באינסטגרם, כיתוב הערות על תמונות מוסיף הקשר, אישיות לטקסט, ומעורר את העוקבים לנקוט פעולה – וזה בדיוק מה שהמגזין עושה.

מהצהרות מלאות עוצמה לחומר הומוריסטי, כתוביות של החברה נועדו למשוך קוראים פנימה כדי ללכוד את האינטרס שלהם. ברגע שהם עשו את זה, הם כוללים קריאה לפעולה קצרה מהצופים "לקרוא את הסיפור המלא אודתנו ", אשר עובר דרך ארוכה כדי לסייע להם ליצור תנועה לאתר האינטרנט.

# 3: יצירת כתוביות מתחת לתמונה וקריאות לפעולה כמו החברה המהירה

כמו מגזין בע"מ (inc)החברה המהירה גם יוצרת כתוביות לאינסטגרם בחשיבות מרבית, לעתים קרובות באמצעות הצגת חלק מהתוכן שלהם בחינם.

לדברי סטפני מאיירס, מנהלת הצמיחה הדיגיטלית בחברה המהירה, "באופן כללי, אנשים לא מגיעים לאינסטגרם עבור קישורים, אבל אנחנו רוצים לעשות את זה קל ככל האפשר עבור הקוראים שלנו כדי שהם יהיו מסוגלים לקרוא עוד על סיפורים שהם מתחברים אליהם ".

כדי להפוך את התהליך לקל יותר, @fastcompany משתמשת בתכונה "אודות" של "Late", המאפשרת להם להעביר את התנועה דרך מספר רב של תכנים, ולהפנות את הקוראים לתוכן חדש וישן, מבלי לשנות את הקישור ביו שלהם.

לדברי מיירס- ", "Linkin.bio היא דרך קלה לייעל את התהליך עבור הצוות שלנו לעדכון קישורים, מה שאומר שאנחנו יכולים לכלול קישורים לפוסטים נוספים, וזה גם עוזר לקוראים למצוא תוכן ישן יותר".

תוהה איך עובד“Linkin.bio”?

כאשר עוקב לוחץ על הקישור ביו של החברה המהירה, הם מובלים לדף נחיתה מותאם לנייד שדומה לדף אינסטגרם שלהם. משם, הם יכולים ללחוץ על כל אחת מהתמונות כדי למצוא את התוכן שהם מחפשים, וזה מאפשר לכל פוסט אינסטגרמי להיות בעל כתובת אתר ייחודית משלו.

הם יכולים גם לבקר בדף הבית של החברה המהירה על ידי לחיצה על כפתור "בקר באתר".

על ידי פרסום תוכן מושך את העין עם כיתובים גדולים של קריאה ברורה לפעולה, החברה המהירה מסוגלת לייצר אפילו יותר תנועה לדף הבית שלהם מאשר בכול דרך אחרת.

# 4: צור תנועה באמצעות סטורי(סיפורים יומים) כמו “complex”

מאז הם הגיעו לראשונה בחודש דצמבר בשנה שעברה, עסקים מכול הצורות והגדלים החלו להשתמש בטרנד ה"סטורי" באינסטגרם וזה כולל את complex.

אבל בעוד רוב המשתמשים בשיתוף עושים זאת כדי להשוויץ במוצרים שלהם, "קומפלקס" משתמש בהם כדי לעודד תנועה למאמרים שלהם.

זוהי האסטרטגיה המושלמת עבור חברת שיווק צעירה ומבוססת מולטימדיה – במיוחד משום ש"קומפלקס" משתמשת באינסטגרם פחות כערוץ שיווקי ויותר כדרך ליצור ולהפיץ תרבות פופ.

בכול אופן, חברת "קומפלקס" הם מקצוענים כשמדובר ביצירת תנועה באמצעות אינסטגרם דרך ה"סטורי". רק תסתכל על הצורה שהם בחרו כדי לקדם המאמר:"הראפר הכי טוב שקיים."

במקום פשוט לבקש מהצופים לגלול למעלה כדי לקרוא את המאמר, @קומפלקס יצר שלושה סיפורים נפרדים שרק אחרי שתצפה בשלושתם תוכל לראות מי הזוכה.

רק לאחר שהצופים צפו בכל אחד מהסיפורים, הם הצליחו ללחוץ על המאמר באתר האינטרנט של קומפלקס.

5# השתמש באפשרות צור סקר של אינסטגרם כדי ליצור תנועה כמו מגזין "וראייטי"

כמו הרולינג סטון, מגזין וראייטי כבר בסביבה במשך זמן מה – 113 שנים אם נהיה מדויקים. אבל זה לא מנע מהם למצוא ערוצים חדשים כדי להגיע לקהלים דיגיטליים ולייצור תנועה חזרה לתוכן המקוון שלהם.

רק תסתכל איך הם השתמשו לאחרונה בקישור שאלות באינסטגרם כדי להדגיש מאמר חדש:

הכל חלק מהאסטרטגיה של "וראייטי" של פניה לקהלים דיגיטליים צעירים. בהתחשב במוקד התוכן שלהם (חדשות הבידור), שזה תוכן שמשתמשים אינסטגרם אוהבים לצרוך, זה הגיוני כי "וראייטי" חקר כל תכונה אפשרית כדי למשוך קוראים חדשים.

זו הסיבה שאינסטגרם "סטורי" הוא חלק מרכזי באסטרטגיה. הם התחילו בראיונות מאחורי הקלעים ועברו לטרנדים החדשים ביותר של סיפורים יומים באינסטגרם "סטורי".

# 6: צור עניין אצל הלקוח בעזרת תוכן וידאו כמו ערוץ תוכן Mashable

זה ידוע כי קטעי וידאו באינסטגרם נוטים לקבל יותר עניין מאשר תמונות רגילות. למרבה הצער, הרבה עסקים נוטים להימנע מיצירת תוכן וידאו ונוטים להחמיץ את ההזדמנות הזו. אבל לא Mashable.

זה בהחלט הגיוני כי חברת Mashable משתמשת בתוכן וידאו כדי ליצור תנועה באמצעות אינסטגרם בחזרה לאתר האינטרנט שלהם. בתור אחד המו"לים הגדולים בנושא הייטק, יצירת קטעי וידאו מרתק הוא ממש הסיסמה שלהם. אבל איפה @mashable ממש מצליח זה ביכולתם להפוך צפיות ווידיאו לקליקים של משתמשים.

בשל העבודה שהם יוצרים תוכן איכותי, Mashable הוא תחנת כוח כשמדובר ביצירת קטעי וידאו מדהימים שגורמים לאנשים להתרגש.

Mashable תכלול לעתים קרובות קריאה לפעולה בסוף הסרטון המורה לצופים לגשת לאתר שלהם כדי לקבל מידע נוסף.

וכמו רבים מהמשווקים המובילים, Mashable משתמש בLinkin.bio ליצור קישורים מותאמים אישית, וקישורים עבור כל פוסט באינסטגרם.

מוכן להפוך את העוקבים שלך ללקוחות בחיים האמיתיים?

יש לקוות כי כתבה זו נותנת לך את כל ההשראה שאתה צריך כדי להתחיל ליצור תנועה מאינסטגרם ישירות לאתר האינטרנט שלך!

אינסטגרם